quote:Op maandag 14 september 2009 18:00 schreef lkb9000 het volgende:
Skychat ik heb je qua speedrun bestwel geasskicked met Shadow Complex, en dat was niet eens een speedrun, en t was op insaneIk ga gewoon niet meer in de leaderboards kijken, ik weet toch wel dat je bovenaan staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ik zit nu net onder de 2uur, maar dat was geen speedrun.quote:Op maandag 14 september 2009 18:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet meer in de leaderboards kijken, ik weet toch wel dat je bovenaan staat
Het lijkt Skate 2 welquote:Op maandag 14 september 2009 18:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet meer in de leaderboards kijken, ik weet toch wel dat je bovenaan staat
Puzzle bobble kun je toch geen crap noemenquote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
de mensen die kleren voor hun avatar kopen zijn de mensen die er verantwoordelijk voor zijn dat we alleen maar crap als puzzle bobble kunnen spelen ipv kwaliteit.
tetris ook niet. maar dat wil ik ook niet op de 360 zien.quote:Op maandag 14 september 2009 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Puzzle bobble kun je toch geen crap noemen
Kwam die puzzle bobble maar een keer, ik wacht al 2 jaarquote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
de mensen die kleren voor hun avatar kopen zijn de mensen die er verantwoordelijk voor zijn dat we alleen maar crap als puzzle bobble kunnen spelen ipv kwaliteit.
Download de FIFA09 demo en vergelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef badboynova het volgende:
ik loop wel een beetje achter, maar heb de demo van fifa 10 gespeeld, en vond de besturing wel fijn ( ben pes bijna gewend geraakt) zeker omdat ik al heel lang geen fifa spel heb gespeeld.
is dit nou veel beter dan fifa 09 (fifa noOB)
Foto dan.quote:Op maandag 14 september 2009 19:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Woah ik heb eindelijk een HD TV wat een verschil met mijn 7 jaar oude Aldi CRT TV
Ik wil ookquote:Op maandag 14 september 2009 19:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Woah ik heb eindelijk een HD TV wat een verschil met mijn 7 jaar oude Aldi CRT TV
quote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wil ookmaar ik moet sowieso nog sparen, ik wil ook wel minimaal een 37inch eigenlijk.
Ik word ondertussen ook wel zat van mn 7jarige aristona 51cm
quote:Op maandag 14 september 2009 18:00 schreef lkb9000 het volgende:
Skychat ik heb je qua speedrun bestwel geasskicked met Shadow Complex, en dat was niet eens een speedrun, en t was op insaneSpeedrun?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu moet ik heel die game weer opnieuw gaan doen?
Ik heb hem al 5x gedaan joh en hij wordt elke keer weer tofferquote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Speedrun?dus nu moet ik heel die game weer opnieuw gaan doen?
Ik begin een beetje te walgen van het feit dat jij altijd bovenaan staat in leaderboardsquote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem al 5x gedaan joh en hij wordt elke keer weer toffer
omdat je verslaafd ben, en hulp nodig heb hahahaha.quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom gaat niemand mijn score verbeteren met Skate2?
In mijn leaderboards sta ik bij Trials HD anders nergens bovenaanquote:Op maandag 14 september 2009 19:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik begin een beetje te walgen van het feit dat jij altijd bovenaan staat in leaderboards
Trials HD, ook daar moet je weer zo'n kuthaantje de voorste zijn.. zo maak je dus geen vrienden, hé!
Omdat puntenraggen niet leuk is, het gaat om stijl en perfecte strakke uitvoeringquote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom gaat niemand mijn score verbeteren met Skate2?
Raap me op. Ik kom niet meer bij.quote:Op maandag 14 september 2009 19:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
omdat je verslaafd ben, en hulp nodig heb hahahaha.
nou eerlijk hoe lang heb je er over gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |