Meestal wel.. hoewel toch niet altijdquote:Op zaterdag 12 september 2009 04:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet het niet aangezien ik nog nooit ook maar een meisje heb aangeraakt of mee heb gezoend. Is 'daten"in de praktijk synoniem voor sexen?
Edit : dacht dat je mij bedoelde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat mot je. "alternative" hoertje
(@Dqud)
Neejohquote:Op zaterdag 12 september 2009 05:07 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Edit : dacht dat je mij bedoelde.![]()
Ja dat dacht ik ook. Maar aangezien op fok nogal veel topics worden geopend over daten en sexen, dacht ik dat "daten" wellicht een genuanceerder woordje was geworden voor "ontmoeten en rampetampen". Daarom vroeg ik eigenlijk om opheldering. aangezien ik nooit aan sexen doe en niet veel mingle weet ik dat dus niet. Dus mishcien raakte ik wel achter met de lingo enzo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:09 schreef MarkyMarkx het volgende:
Nee, een date is gewoon een afspraak. Anders heet het een sexdate.
Uit een date kan wel sex voort komen, maar dat is niet de intensie. De intensie is elkaar beter leren kennen.
Nee dus, daten is gewoon samen iets gaan doen. Uit eten, op stap, bioscoop, enz enz.. En als een meisje op de 1e date wil neuken is het een hoer. Kan je haar nog wel neuken als je zin hebt, maar daarna niet meer afspreken danquote:Op zaterdag 12 september 2009 05:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Maar aangezien op fok nogal veel topics worden geopend over daten en sexen, dacht ik dat "daten" wellicht een genuanceerder woordje was geworden voor "ontmoeten en rampetampen". Daarom vroeg ik eigenlijk om opheldering. aangezien ik nooit aan sexen doe en niet veel mingle weet ik dat dus niet. Dus mishcien raakte ik wel achter met de lingo enzo.
Nee, weer foute info voor de TS. Als je haar na de seks moet betalen is het een hoer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:33 schreef MarkyMarkx het volgende:
Nee dus, daten is gewoon samen iets gaan doen. Uit eten, op stap, bioscoop, enz enz.. En als een meisje op de 1e date wil neuken is het een hoer. Kan je haar nog wel neuken als je zin hebt, maar daarna niet meer afspreken dan
T spijt me alquote:Op zaterdag 12 september 2009 05:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat mot je. "alternative" hoertje
(@Dqud)
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, weer foute info voor de TS. Als je haar na de seks moet betalen is het een hoer.
Bedoel je misschien intentie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:09 schreef MarkyMarkx het volgende:
Nee, een date is gewoon een afspraak. Anders heet het een sexdate.
Uit een date kan wel sex voort komen, maar dat is niet de intensie. De intensie is elkaar beter leren kennen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nou hey, doe maar chill hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 07:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zal jullie helpen met die prangende vraag. NEE, dit is GEEN troll-topic!
Hoewel ik me uitlaat en commentaren geef op en fok.nl-manier, betekent nog niet dat ik niet serieus ben. Ik pas me gewoon een beetje aan. Goed toch, niet tan?
No offense hoor, maar klik Fok! maar eens weg en ga mensen (mannen, vrouwen, whatever je leuk vind) ontmoeten en ga daten.. is leuk, is spannend.. en kan idd leiden tot seks. Geen seks; heb je iig een gezellige avond gehad en misschien wel een leuk persoon ontmoet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zal jullie helpen met die prangende vraag. NEE, dit is GEEN troll-topic!
Hoewel ik me uitlaat en commentaren geef op en fok.nl-manier, betekent nog niet dat ik niet serieus ben. Ik pas me gewoon een beetje aan. Goed toch, niet tan?
tunnelvisie van jouw kant enzo:')quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:36 schreef cYbErTiM het volgende:
Hmja dit soort topics zijn equivalent aan bijv:
Is hardlopen en atletisch worden hetzelfde?
Hoi, ik wilde graag weten of koken en eten hetzelfde is?
Goeie middag, mijn vraag is of naar het ziekenhuis gaan en beter worden hetzelfde is?
etc..
en je was geen trollquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
tunnelvisie van jouw kant enzo:')
Je snapt zijn punt toch wel?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
tunnelvisie van jouw kant enzo:')
Nee dan heb je dit topic:quote:Op zaterdag 12 september 2009 04:49 schreef Dqod het volgende:
Probeer t gewoon.. Als je in mekaar word gemept door het desbetreffende meisje, dan weet je genoeg
Wat een onzin. Of je nu op je eerste date of na 3 dates seks hebt, wat boeit dat nu?quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:33 schreef MarkyMarkx het volgende:
Nee dus, daten is gewoon samen iets gaan doen. Uit eten, op stap, bioscoop, enz enz.. En als een meisje op de 1e date wil neuken is het een hoer. Kan je haar nog wel neuken als je zin hebt, maar daarna niet meer afspreken dan
Als jij je in het dagelijks leven zo opstelt als je formulering doet vermoeden, zal dit nog lang een mysterie voor je blijven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 04:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet het niet aangezien ik nog nooit ook maar een meisje heb aangeraakt of mee heb gezoend. Is 'daten"in de praktijk synoniem voor sexen?
gastquote:Op zaterdag 12 september 2009 04:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet het niet aangezien ik nog nooit ook maar een meisje heb aangeraakt of mee heb gezoend.
Op zaterdag 12 september 2009 05:09quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:58 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Bedoel je misschien intentie?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee dan heb je dit topic:
Mijn vriendin is ruw en druk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |