Ik zou wel iets voor Final Fantasy willen kopen zodra het er is,... maar een Batman cape zou ik nu ook heel cool vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:14 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Forza.. echt zo'n zin in
En natuurlijk ga ik die helm kopen voor mn avatar
Wie de fuck is Ector?quote:
Ik zie jou wel als The Stig Gijs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:14 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Forza.. echt zo'n zin in
En natuurlijk ga ik die helm kopen voor mn avatar
Een batman cape inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou wel iets voor Final Fantasy willen kopen zodra het er is,... maar een Batman cape zou ik nu ook heel cool vinden
Personeel heeft de winkel open gehouden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Ector?
Wie de fuck is Pexlie?
Wat de fuck is hier grappig aan?
Ik gok een worstelaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Ector?
Wie de fuck is Pexlie?
Ja dat zou ik als dev er graag in willen hebben. Een batman cape,... hoe cool!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een batman cape inderdaad
Ze laten geld liggen! Dat zou worden gedownload
Open eens een nieuw 360 topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet er wel veelbelovend uit!
http://www.apple.com/trai(...)/trailer2_large.html
Ector is een baas uit Top Chefquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Ector?
Wie de fuck is Pexlie?
Top Chef?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:36 schreef Paxlie het volgende:
Ector is een baas uit Top Chef
Je herkent mijn naam best wel.
Het is grappig door die tv show inclusief nicknames inclusief gesprekken tussen Wessiej en mij. Moet je het maar volgen
Koffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |