Ik zou wel iets voor Final Fantasy willen kopen zodra het er is,... maar een Batman cape zou ik nu ook heel cool vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:14 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Forza.. echt zo'n zin in
En natuurlijk ga ik die helm kopen voor mn avatar
Wie de fuck is Ector?quote:
Ik zie jou wel als The Stig Gijs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:14 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Forza.. echt zo'n zin in
En natuurlijk ga ik die helm kopen voor mn avatar
Een batman cape inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou wel iets voor Final Fantasy willen kopen zodra het er is,... maar een Batman cape zou ik nu ook heel cool vinden
Personeel heeft de winkel open gehouden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Ector?
Wie de fuck is Pexlie?
Wat de fuck is hier grappig aan?
Ik gok een worstelaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Ector?
Wie de fuck is Pexlie?
Ja dat zou ik als dev er graag in willen hebben. Een batman cape,... hoe cool!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een batman cape inderdaad
Ze laten geld liggen! Dat zou worden gedownload
Open eens een nieuw 360 topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet er wel veelbelovend uit!
http://www.apple.com/trai(...)/trailer2_large.html
Ector is een baas uit Top Chefquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Ector?
Wie de fuck is Pexlie?
Top Chef?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:36 schreef Paxlie het volgende:
Ector is een baas uit Top Chef
Je herkent mijn naam best wel.
Het is grappig door die tv show inclusief nicknames inclusief gesprekken tussen Wessiej en mij. Moet je het maar volgen
Koffie!
Is dat een twijfel danquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef Chocobo het volgende:
B,... gaat dit je week goed maken?![]()
Bubble Bobble op XBLA!
[ afbeelding ]
Althans,... als ik Wes moet geloven
Neh, maar ik wist even niet of het een wens van je was of echt werkelijkheid! Wacht al eeuwen op BB!quote:
Ik heb hem voor mijn iPhone gekocht.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef Chocobo het volgende:
Bubble Bobble op XBLA!
[ afbeelding ]
Achievements?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem voor mijn iPhone gekocht.
Friendslist?quote:
quote:
Verticaal scherm en touch screenquote:
Ben blij voor je Gijs!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Verticaal scherm en touch screen
En ik kan het op de wc spelen.
iPhoneSinds ik hem heb is het mijn #1 handheld!
Ik vind 'm schattig met die iPhone!quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind 'm schattig met die iPhone!
Wanneer komt ie uit?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef Chocobo het volgende:
Bubble Bobble op XBLA!
[ afbeelding ]
Na wat geruchten en een aanwijzing in een ESRB-rating lijst volgde er vandaag een officiële aankondiging van Taito: Puzzle Bobble Live komt naar XBLA. Het spel is identiek aan Bust-a-Move Plus voor de Wii, met als uitzonderingen het gebruik van je Avatar in het spel en een online mogelijkheid.quote:
Avatar en Online optiesquote:Op zondag 13 september 2009 10:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Na wat geruchten en een aanwijzing in een ESRB-rating lijst volgde er vandaag een officiële aankondiging van Taito: Puzzle Bobble Live komt naar XBLA. Het spel is identiek aan Bust-a-Move Plus voor de Wii, met als uitzonderingen het gebruik van je Avatar in het spel en een online mogelijkheid.
Vooralsnog is er alleen een Japanse releasedatum bekend: 30 september. Het spel zal daar 800 punten kosten. Taito liet verder niets weten over een Amerikaanse of Europese release.
quote:Op zondag 13 september 2009 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bubble Bobble, srsly?
[ afbeelding ]
Das niet Bubble Bobble, das Bust a Move. WERELD van verschil!quote:
Snap al die namen ook niet, maar het gaat om de Bust a move plus (wii) versie dacht ik die op XBLA zou komen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das niet Bubble Bobble, das Bust a Move. WERELD van verschil!
Die zag ik gisteren ja,... vond ik stiekum wel cool. Gameplay kwam me wel heel arcade over! Maar het zag er echt gaaf uit!quote:Op zondag 13 september 2009 11:17 schreef gijsje79 het volgende:
Andere must have voor 2010.
http://www.xboxonly.nl/videos/3848/Just_Cause_2_-_Dev_Diary:_Vertical_Gameplay/
Ah, day one!quote:Op zondag 13 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Bust a move Puzzle Bobble is de naam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naakt? Je bent immers toch thuis!quote:
De hele dag door Gijs.quote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Naakt? Je bent immers toch thuis!
Prachtigquote:Op zondag 13 september 2009 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Shit zeg,..... wat een sfeer!!![]()
http://www.giantbomb.com/(...)demon-blade/17-1350/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |