Ik heb bijna altijd op zwarte scholen gezeten en heb bijna nog nooit groepjes gezien die alleen bestaan uit meisjes met hoofddoeken.quote:'Deze beslissing bevordert het gevoel van evenwaardigheid en voorkomt groepsvorming of segregatie op basis van uiterlijke levensbeschouwelijke kentekens', zegt RAGO nog.
Kon dit nou niet in dat topic?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
In ieder geval, als ik een Imam mag geloven () dan helpen hoofddoekjes juist tegen verkrachting als ik het goed heb, dus eigenlijk stellen we deze zielige lieve meisjes allemaal bloot aan las nuevas deutroux en consorten. Weer een reden waarom dit verbod niet door de beugel kan.
Huil!
Jij vindt het geen enkel probleem om onschuldige kleuters te bombarderen dus waarom zou jij geen verkrachter kunnen zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
In ieder geval, als ik een Imam mag geloven () dan helpen hoofddoekjes juist tegen verkrachting als ik het goed heb, dus eigenlijk stellen we deze zielige lieve meisjes allemaal bloot aan las nuevas deutroux en consorten. Weer een reden waarom dit verbod niet door de beugel kan.
Huil!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Jij vindt het geen enkel probleem om onschuldige kleuters te bombarderen dus waarom zou jij geen verkrachter kunnen zijn
hey piemelkop. doe eens een paar foto's en bronnen dan. of dacht je dat ik voor jan lul ditquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:06 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd op zwarte scholen gezeten en heb bijna nog nooit groepjes gezien die alleen bestaan uit meisjes met hoofddoeken.
Vriendinnengroepen zijn juist altijd heel gevarieerd met meisjes die wel en geen hoofddoek dragen.
bombarderen met wat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Jij vindt het geen enkel probleem om onschuldige kleuters te bombarderen dus waarom zou jij geen verkrachter kunnen zijn
Eerst alle islamitische landen achterlijk noemen vanwege het gebrek aan vrijheid en vervolgens hetzelfde hier gaan toepassen. Logisch.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:33 schreef Gratau het volgende:
de dictatuur van het westen.
vrijheid voor iedereen....not
Je wilt offtopic gaan over het terrorisme gevalletje, nou mij best, laat ik dan in één post duidelijk maken wat mijn mening is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
hypocrisie = westenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Eerst alle islamitische landen achterlijk noemen vanwege het gebrek aan vrijheid en vervolgens hetzelfde hier gaan toepassen. Logisch.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:33 schreef Gratau het volgende:
de dictatuur van het westen.
vrijheid voor iedereen....not
Wie beweert dat we hier zo vrij zijn dat we maar mogen doen wat we willen? Hier zijn ook genoeg regels waar je je aan moet houden, ook al bevalt je dat niet.quote:
en waar heb ik gezegd dat ik dat wil?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
liever de dictatuur van het midden-oosten hier?
inteeltklapjostixz. (max324 punten op scrabble)
Even snel quoten zodat iedereen kan aanschouwen wat een barbaar je bent.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je wilt offtopic gaan over het terrorisme gevalletje, nou mij best, laat ik dan in één post duidelijk maken wat mijn mening is.
Op 11 September 2001 zat ik voor te tv live mee te kijken hoe rond de 3000 mensen all in all over de kling gejaagd werden door moslim extremisten, om huilende onschuldige mensen te zien, die niks gedaan hadden behalve geloven in waarden waar ik aan hecht. Vrijheid, economische vooruitgang en recht op eigen mening.
Dit stond blijkbaar de Islamitische wereld dermate tegen dat ze het nodig vonden om 3000 mensen de dood in te jagen, in een stad die niks anders propageert dan vrijheid van een westerse natie. Daarna kon je zien hoe in de Arabische wereld met vreugde gereageerd werd en ze 'lalalalalallala' op de straat stonden te dansen, hoe blij hoe blij ze waren dat er 3000 westerlingen dood waren gegaan op de meest gruwelijke manier.
Blijkbaar was dit niet genoeg, en vonden ze het nodig om ook in Londen huis te houden, in Madrid huis te houden en talloze aanslagen te plegen op westerse doelwitten over de hele wereld, en met mensen die een andere mening hadden dan zij, denk aan Indonesië.
Dit heeft mij dermate geschokt, en zó boos gemaakt, dat ik werkelijk geen greintje medelijden meer heb met dit walgelijke smerige soort laag-bij-de-grond redenerende apen die denken dat de westerse wereld moet boeten voor haar rijkdom en vrijheden. Nou ze kunnen me de tering krijgen, elke bom gegooid op dat smerige volk en elke instant-incinerated klotejurk heeft zijn lot verdiend.
Elke bom, elke dode, en elk vernietigd gebouw van de mensen waar deze dingen op vallen is gerechtvaardigd in mijn opinie.
En dan kom ik hier op Fok, en wat zie ik dan, mensen zoals JOU! die hier staan te juichen verbaal gezien, met woorden als verdiende loon, en what goes around comes around. Nou werkelijk, voor mij sta je als je dat zegt nog lager dan laag en je verdient geen enkele respect of enig waarde in deze samenleving. Als ik jankende, rennende, vluchtende mensen zie door de straten van New York, die niets gedaan hebben behalve naar hun werk gaan die ochtend, en alle huilende nabestaanden dan heb ik geen woorden meer voor mensen als jou die dit goed gaan praten of bagatelliseren.
Zo, dat is er uit, en moge het meteen duidelijk zijn waar mijn afkeer vandaan komt tegen mensen zoals jou.
"They were innocent, and were brutally, visciously and beastly taken away from us".
Denk en doe als je wilt, als ik een bom moet signeren dan doe ik 't, ik wil 'm zelfs persoonlijk afleveren als ik 'n vliegbrevet haal en 'n leuke B-52 op de kop kan tikken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:46 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Even snel quoten zodat iedereen kan aanschouwen wat een barbaar je bent.
9/11 was een misdaad, genoeg moslims die dat vinden. Maar de islamitische wereld heeft al 1000x zoveel leed als op 9/11 meegemaakt door toedoen van westerse landen en vooral de VS.
En nog zijn de moslims tolerant en niet zo barbaars als jij bent en daarmee tonen de moslims aan dat ze werkelijk superieur zijn aan tuig zoals jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |