cool dus het klikt wel en real :-)quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef Ang3I het volgende:
Mexico, c'est vraiment une beau mec..
Nja, beetje onwennig enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
cool dus het klikt wel en real :-)
hehe ja waar praat je over als je alles al weet ofzoquote:
'N joyquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Ang3I het volgende:
In ieder geval ik ben er weer weg van. Gaan op stap vanavond. Beaucoup de bier.
Ow hemelquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
cool dus het klikt wel en real :-)
Indeed...quote:
Nja het is Ang3l zelf ook niet...quote:
of was jij hetquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh is Ang31 terug? En nu??
(hoi trouwens allemaal)
Probleem?quote:
Je moet nog even iets uit je absurde (en angstaanjagende) geheugen op een jolige wijze vertellen om het plaatje kloppend te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Jazeker, een bijzzzzonder goedemorgen allemaal. Ik zet hierbij thee en koffie voor elkeen en ander klaar ja ja beste mensen.![]()
'dah'quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt toch wel door dat dat eng3l niet was?
Nou en mmmmet de piemol uit de broek wil ik toch nog even refereren aan het feit dat er van alles is gebeurd in onze eigenste eigen versie van jawel De Bus met Keizerpinguin en Nathan die met de hardgeworden handdoeken in de weer waren om de verkleurde sokken onder de matrassen vandaan te halen voor een ieder.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet nog even iets uit je absurde (en angstaanjagende) geheugen op een jolige wijze vertellen om het plaatje kloppend te maken.
niet door mijquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik word meteen weer verdacht van van alles..
Ja maar... ik heb ook net uitgelegd waarom!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik word meteen weer verdacht van van alles..
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Ach joh, misschien zit die jongen wel gewoon een weekje verplicht wraps te eten en is er helemaal niets spannends aan.
De N van nederlander?, en antiliaan is geen nationaliteitquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
M'n ABCtje dan maar
geloof dat ik niks ben vergeten
Oké, jij bent verdachte één. Aangezien jij hier uit de klei getrokken bent, zou hier sprake van kunnen, let wel, kśnnennnn zijn van een gereformeerde rotstreek. Ik zeg dus niet dat het zo is, maar het zou eventueel zo kśnnen zijn.quote:
ang3l denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
Ang3l met die Mexicaan in Parijs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oké, jij bent verdachte één. Aangezien jij hier uit de klei getrokken bent, zou hier sprake van kunnen, let wel, kśnnennnn zijn van een gereformeerde rotstreek. Ik zeg dus niet dat het zo is, maar het zou eventueel zo kśnnen zijn.
En jij maar roepen dat het Néderland is waar het zo druipt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
M'n ABCtje dan maar
Amerikaan,
Argentijn meer dan 1
Arubaan meer dan 1
Antiliaan van bonaire en curacao
Cubaan meer dan 1
Costa ricaan
Colombiaan meer dan 1
Bulgaar
Braziliaan meer dan 1
Dominicaan meer dan 1
El Salvadoriaan
Fransman meer dan 1
Grieks meer dan 1
Hongaar
Israeliers meer dan 1
Indo het zij halfbloed...meer dan 1
Iranees meer dan 1
Italiaan meer dan 1
Kroaat
Libanees
Marokaan meer dan 1
Mexicaan meer dan 1
N -
O-
Puerto ricaan meer dan 1
Portugees meer dan 1
Peruaan
Q -
Roemeen meer dan 1
Spanjaarden meer dan 1 (blijkt een erg populaire bestemming jeje)
Servische jongen
Syriér
Saint vincent
Saint kitts
Turk
Uruguay
venezulaan meer dan 1
W -
X -
Y-
Z -
geloof dat ik niks ben vergeten
Okay scratch antiliaan, dan vallen die onder Nederlands. Of de K van Koningrijk der..quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De N van nederlander?, en antiliaan is geen nationaliteit
Die moet je uitleggen want die snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En jij maar roepen dat het Néderland is waar het zo druipt?
Ik zei ook dat het zo zou kśnnennnn zijn geweest. Maar nee, ik had het verkeerd.quote:
Antillianen hebben gewoon een nederlands paspoortquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Okay scratch antiliaan, dan vallen die onder Nederlands. Of de K van Koningrijk der..
een Nederlandse jongen uit Nederland heb ik nooit iets mee gedaan![]()
Die Mexicaan wel!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Je gaat toch geen taco's in Parijs eten..
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef Peter het volgende:
Wanneer komt het ABC-tje van de SOA's die men heeft/gehad? Of valt daar minder mee te pronken?
Dan kom ik niet bepaald ver.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef Peter het volgende:
Wanneer komt het ABC-tje van de SOA's die men heeft/gehad? Of valt daar minder mee te pronken?
niet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier geen bordeel.
Dat durf ik niet, sorry.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen want die snap ik niet helemaal
Er zal niets anders op zittenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Antillianen hebben gewoon een nederlands paspoort, mara moet ik dan maar ff langskomen voor de 'echte' N
![]()
Probeer het eens alles magquote:
No condomo esta problemo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Probeer het eens alles mag
hahahaquote:
wat ik begrepen heb vermaken ze zich primaquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef Waxxer het volgende:
Of dat heel die Mexicaan niet is komen opdagen. Of is opgepakt om het één of ander. Of Ang3l drogeert. Of een rśgzak aan problemen met zich meebrengt. Of misbruik maakt van de situatie en hem financieel uitkleedt.
En toch, als mij zoiets zou moeten overkomen, dat in flarden gesneden worden enzo, dan liever in de Seine en Parijs, dan hier in de Dommelquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Of Ang3l drijft nu als een in flarden gesneden lijk in de Seine, zonder hoofd en vingers om de identificatie te bemoeilijken..
Ja, ze gaan vanavond lekker op stap zei ie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb vermaken ze zich prima
Abracadabra.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze gaan vanavond lekker op stap zei ie.
Naar een afgelegen oever.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze gaan vanavond lekker op stap zei ie.
Grotere zenuwachtigheid kan je je niet voorstellenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het trouwens nogal wat, zoiets doen!
ik vond het wel mee vallenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Grotere zenuwachtigheid kan je je niet voorstellen
Vertelquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vond het wel mee vallen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Desmonkey het volgende:
Inderdaad helemaal naar Parijs gaan voor iemand die je voornamelijk online kent. Best wel drastisch, vooral als je iemand in Eindhoven al hebt die op je verjaardag een cadeau op je balkon werpt.
Beter dan jezelf blijven afvragen of het misschien toch niet...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Desmonkey het volgende:
Inderdaad helemaal naar Parijs gaan voor iemand die je voornamelijk online kent. Best wel drastisch of apart imo, vooral als je iemand in Eindhoven al hebt die bijvoorbeeld op je verjaardag een cadeau op je balkon heeft geworpen.
Bij Ang3l is het net alsof het bij iedereen die hij tegenkomt dat blijft afvragenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan jezelf blijven afvragen of het misschien toch niet...
Het is heerlijk soapmateriaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Desmonkey het volgende:
Inderdaad helemaal naar Parijs gaan voor iemand die je voornamelijk online kent. Best wel drastisch of apart imo, vooral als je iemand in Eindhoven al hebt die bijvoorbeeld op je verjaardag een cadeau op je balkon heeft geworpen.
Tja, maar je moet ook realistisch blijven. En je niet achteraf afvragen waarom alles zo verwarrend is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan jezelf blijven afvragen of het misschien toch niet...
Als de kat van huis isquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg. Ang3l is een dag weg en meteen komt boven water hoe iedereen écht over 'm denkt
.
Ach, dit is gewoon een herhaling van wat al eerder is gezegd hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg. Ang3l is een dag weg en meteen komt boven water hoe iedereen écht over 'm denkt
.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
En van die knul in Eindhoven duidelijkheid willen hebben, maar zelf het bezoek aan die Mexicaan in Parijs verzwijgen, maar daar wel (gok ik) het bed mee in duiken. En jezelf dan beslist geen slet vinden. Nou ja..
Dus dat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:59 schreef Xiance het volgende:
nouja, Zolang ie het maar naar zn zin heeft in de city of light
heeeeel onschuldig?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:00 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dus dat.
Voor hetzelfde geld is het allemaal heeeeeel onschuldig.
1/2 sex en niet met elkaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
heeeeel onschuldig?
dat impliceerd dat ze geen sex zouden hebben.
volgens mij gaan ze heus wel minimaal 2x sex hebben
Zou "je" in zo'n situatie alle bezienswaardigheden gaan bekijken? Volgens mij kost het behoorlijk wat energie om van hot naar her te vliegen in zo'n stad en dan is het handig als je elkaar ook nog een beetje kent. Brrrrr, het is echt niets voor mij...quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:06 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah we kunnen ook een weddenschap houden van hoeveel sex ze daar hebben.
en hoe voelt dat dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:18 schreef Waxxer het volgende:
(Goh, vroeger deed ik altijdals ik ging slapen, maar nu ik dat weer zo doe, voel ik me net Mike_Hunt)
Enfin, trusten!
inderdaad maar een paar uurquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
wat een ophef over Ang3l, tis toch avontuurlijk? En Parijs is echt nie ver van Nederland.
quote:
volgens mij minder hoor met het vliegtuig. Je krijgt niet eens dinner.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad maar een paar uur
in het weekend ben ik laat op jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
jij nog zo laat op?
of ben je een nachbraker?
is ook maar 1 uur vliegen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij minder hoor met het vliegtuig. Je krijgt niet eens dinner.terwijl ik altijd ga voor a light snack.
trusten jongenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Peter het volgende:
Spanje was al 2 uur vliegen.. Parijs onder het uur denk ik.
Truste
Slaapsequote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Peter het volgende:
Spanje was al 2 uur vliegen.. Parijs onder het uur denk ik.
Truste
drom! je bent zo weer terug. Kan je nog op je oude dag aan denken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is ook maar 1 uur vliegen ofzo
denk dat jouw oude dag eerder komtquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
drom! je bent zo weer terug. Kan je nog op je oude dag aan denken.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOITquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat jouw oude dag eerder komt
he jongenquote:
soms zijn het ook een stelletje papkindjes die niet onder moeders rok wegdurvenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
wat een ophef over Ang3l, tis toch avontuurlijk? En Parijs is echt nie ver van Nederland.
He jongenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms zijn het ook een stelletje papkindjes die niet onder moeders rok wegdurven
kwam de poetsploeg niet daar tijdens ang3ls afwezigheid ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, bij met lezen.
Een Ang3l kloon? could it be? the bitch is back?![]()
ohnee die komt niet want die is er alquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT![]()
fokken vanuit bedquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
wat doe jij nog zo laat hier? was je de hort op?
o hij? kan ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwam de poetsploeg niet daar tijdens ang3ls afwezigheid ?
quote:
nee,ik heb nog zoveel jaartjes te gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohnee die komt niet want die is er al
1 uur teruglezen?? doe je dat daadwerkelijk? zo ik eigenlijk ook moeten doen, zodat ik niet naar de bekende weg vraag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fokken vanuit bedna 1 uur teruglezen
Niet eens. Ik wil mijn geld terug!quote:
denk jijquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee,ik heb nog zoveel jaartjes te gaan.
is wel beter voor jouw imago jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1 uur teruglezen?? doe je dat daadwerkelijk? zo ik eigenlijk ook moeten doen, zodat ik niet naar de bekende weg vraag.
ik scroll meestal alles voorbij tenzij er iets boeiends bij staatquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1 uur teruglezen?? doe je dat daadwerkelijk? zo ik eigenlijk ook moeten doen, zodat ik niet naar de bekende weg vraag.
who cares wat ze denken. Ze hebben toch altijd wel een mening.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel beter voor jouw imago ja
quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik scroll meestal alles voorbij tenzij er iets boeiends bij staat
er moet toch wat of iemand overblijven om je heerlijk aan te ergerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
who cares wat ze denken. Ze hebben toch altijd wel een mening.Heb ik ook.
Lees meestal alleen post van bepaalde mensen terugquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, meestal in lees ik alleen de recente topic, maar als dat al uit tig pagina's bestaat dan geloof ik het wel. ik ga ervan uit dat het SSDD is.
en zo 'juweeltjes' aan reakties mislopen ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, meestal in lees ik alleen de recente topic, maar als dat al uit tig pagina's bestaat dan geloof ik het wel. ik ga ervan uit dat het SSDD is.
je hebt groot gelijk nu die andere roomies er toch niet zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:33 schreef Xiance het volgende:
* Xiance kruipt dicht tegen Mike aan en zoekt zn warme omhelzing op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |