Mensen die dit zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef Weezy.F.Baby het volgende:
Mensen die niet snappen dat complottheoriëren gewoon de (keiharde) waarheid vertonen..
Precies, gewoon de gangbare theorie aanhangen. Niet al te kritisch. Lekker gewoon, lekker simpel. Iedereen vrolijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef Apebeer het volgende:
Complottheoriën... Ik kijk nu godverdomme al weer naar zo'n kut documentaire over 9/11 (op rtl5)![]()
Er is niks op tv. Wanneer krijgen die complotmensen nou is effe de tyfus. Geen complot, klaar, iedereen blij![]()
[ afbeelding ]
Fokkers die alleen maar post kunnen maken met 1 zin en eenquote:
Overtuig me.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:32 schreef Weezy.F.Baby het volgende:
[..]
Mensen die dat ontkennen..
Gefeliciteerd, je bent nú al de winnaar van de Inability to Spot Sarcasm-Award 2009.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Echt van die Amerikanen he, oeh nooos ik heb teveel geleend. Ja kan ik er wat aan doen dat ik 20 creditcards heb en dat ik op elke creditcard maximaal in het rood staDAT IS DE SCHULD VAN BUSH
![]()
DUS 9/11 OOK
Nou ik heb lekker mijn post aangepastquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nú al de winnaar van de Inability to Spot Sarcasm-Award 2009.
Mensen die niet snappen dat het leven veel spannender is dan het lijkt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef Apebeer het volgende:
OH WACHT:
die gozer op tv zegt net: complotten zijn altijd spannender dan de werkelijkheid.![]()
nu weten we dus waarom 3keernix, Weezy.F.Baby, nattermann en jogy zo dom zijn
Volgens mij neem jij het leven iets té serieus, nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef Apebeer het volgende:
OH WACHT:
die gozer op tv zegt net: complotten zijn altijd spannender dan de werkelijkheid.![]()
Gelukkig zijn er ook experts en getuigen aan het woord die alles ontkrachtenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef Apebeer het volgende:
Complottheoriën... Ik kijk nu godverdomme al weer naar zo'n kut documentaire over 9/11 (op rtl5)![]()
Er is niks op tv. Wanneer krijgen die complotmensen nou is effe de tyfus. Geen complot, klaar, iedereen blij![]()
[ afbeelding ]
Het is ook heel erg geloofwaardig dat van een compleet vliegtuig absoluut niets terug te vinden is, behalve het paspoort van 1 van de kapersquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Precies, gewoon de gangbare theorie aanhangen. Niet al te kritisch. Lekker gewoon, lekker simpel. Iedereen vrolijk
Dude, mijn ideale leven is de hele dag in de zon liggen met een drankje waar het spannendste wat er gebeurd de dagelijkse kakpartij is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef Apebeer het volgende:
OH WACHT:
quote:
Dat klopt zeker, maar dat betekent niet dat de Amerikaanse regering de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:56 schreef TNA het volgende:
Volgens mij kun je iedere aanslag wel alle kanten op lullen
Jij bent een en al een complot.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:58 schreef TimKuik het volgende:
Om even terug te komen, Ik denk dat de mensen die niet van complottheorieën houden hier ook geen tijd voor hebben met hun drukke leven enzulks. Daarom heb ik deze link voor jullie. Kost maar 2½ minuut.
Dankzij mijn open visie en speciaal voor jou heb ik gekekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:58 schreef TimKuik het volgende:
Om even terug te komen, Ik denk dat de mensen die niet van complottheorieën houden hier ook geen tijd voor hebben met hun drukke leven enzulks. Daarom heb ik deze link voor jullie. Kost maar 2½ minuut.
En jij denkt me daar mee te kunnen overtuigen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef TimKuik het volgende:
[..]
knip
Anders open je je ogen ofzo..
Tevens vind ik het wel raar dat iemand zegt dat alle complottheorieën nep zijn. Tuurlijk zijn er complottheorieën waar niks van klopt, maar sommige dingen zijn zo duidelijk dat je er niet omheen kan.
Heb jij het gat van de bijlmerramp gezien? Ik wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:09 schreef Angelob het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou een Boeing ingevlogen moeten zijn? Ik geloof er niks van
Dan mag de overheid de tapes van de andere tientallen camera's weleens vrijgeven in plaats van enkel een paar frames van één camera. Ze hebben toch niets te verbergen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Heb jij het gat van de bijlmerramp gezien? Ik wel.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Heb jij het gat van de bijlmerramp gezien? Ik wel.
Eerlijk is eerlijk,de Pentagon is wel gemaakt van wat beter materiaal dan een Bijlmerflat. Juist om een inslag te kunnen absorberen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Angelob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een veel groter gat dan in het Pentagon en dat terwijl het vliegtuig wat in het Pentagon vloog nog een stukkie groter is, dus wtf? Nooit motoren gevonden dat van staal en titanium gebouwd is en dus ook materialen dat een hogere smeltwaarde hebben dan kerosine, dus waar zijn die motoren gebleven?
In de eerste instantie was het gat van de bijlmerramp veel kleiner. Bij de inslag van de bijlmerramp waren de bovenste verdiepingen eerst nog intact. die zijn later pas ingestort. Als je de gat zag zoals het eerst was kon je je ook niet voorstellen dat daar een 747 in gepleurd was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Angelob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een veel groter gat dan in het Pentagon en dat terwijl het vliegtuig wat in het Pentagon vloog nog een stukkie groter is, dus wtf? Nooit motoren gevonden dat van staal en titanium gebouwd is en dus ook materialen dat een hogere smeltwaarde hebben dan kerosine, dus waar zijn die motoren gebleven?
Precies hetzelfde als bij het Pentagon, want daar waren de verdiepingen ten tijden van het blussen ook nog intact?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
In de eerste instantie was het gat van de bijlmerramp veel kleiner. Bij de inslag van de bijlmerramp waren de bovenste verdiepingen eerst nog intact. die zijn later pas ingestort. Als je de gat zag zoals het eerst was kon je je ook niet voorstellen dat daar een 747 in gepleurd was.
Dat weet ik niet. Ik was daar niet bij en ik heb het niet gelezen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:28 schreef Angelob het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als bij het Pentagon, want daar waren de verdiepingen ten tijden van het blussen ook nog intact?
Hier:quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik was daar niet bij en ik heb het niet gelezen.
Dat klopt overigens wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik was daar niet bij en ik heb het niet gelezen.
Alweer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat klopt overigens wel.
[ afbeelding ]
Nu ga ik echt weer terug naar mijn happy place.
In een documentaire die ik gezien heb over 9/11 werd duidelijk dat er vlak voor en tijdens het instorten explosieven in lagere verdiepingen afgingen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Maar goed, nu hebben we het over het Pentagon, daar kunnen we lang of kort over discussiëren. Maar de Twin Towers en flight 93, hoe zit het daar mee?
WTC7 is interessanter wat betreft het 'WTF?' element, flight 93 heb ik met niet echt in verdiept, sommigen zeggen dat ie is neergeschoten en er zijn vragen hoe men kon bellen vanuit een vliegtuig met een mobieltje in 2001 die ook niet beantwoord kunnen worden. Wat er wel met die mensen gebeurd is zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Maar goed, nu hebben we het over het Pentagon, daar kunnen we lang of kort over discussiëren. Maar de Twin Towers en flight 93, hoe zit het daar mee?
Nee dank je. Ik heb de laatste dagen eigenlijk wel genoeg gezien. Ik ben ondertussen weer een beetje 9/11 moe geworden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:38 schreef Angelob het volgende:
[..]
In een documentaire die ik gezien heb over 9/11 werd duidelijk dat er vlak voor en tijdens het instorten explosieven in lagere verdiepingen afgingen.
Maar over het WTC heb ik toch minder een echte conclusie dan over het Pentagon.
Ik kan je de link van het 1,5 uur durende filmpje wel geven als je wil.
Volgens mij was het in de Bijlmer een 747, en die zijn toch echt wel een maatje groter dan de 757. Bovendien is het Pentagon een veel stevigere constructie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Angelob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef dan het in beslag genomen beeldmateriaal vrij en de overheid is gevrijwaard.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij was het in de Bijlmer een 747, en die zijn toch echt wel een maatje groter dan de 757. Bovendien is het Pentagon een veel stevigere constructie.
Maar in geesten/spoken geloven is dan wel weer normaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja dat oeverloze nitwit gezeik over 9/11 complotten.
Ja precies, en er zijn wel ff heel wat meer bewijzen over geesten en spokenquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:40 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar in geesten/spoken geloven is dan wel weer normaal
Hey open je ogen hier ff wil jequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Anders open je je ogen ofzo..
Tevens vind ik het wel raar dat iemand zegt dat alle complottheorieën nep zijn. Tuurlijk zijn er complottheorieën waar niks van klopt, maar sommige dingen zijn zo duidelijk dat je er niet omheen kan.
it is de eerste keer dat 'iedereen blij' en een foto van de kapote 2towers ziequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
'De oorlog tegen terreur is niets anders dan een kruistocht voor het veiligstellen van bezittingen'quote:Op zondag 13 september 2009 22:19 schreef Quishendrikson het volgende:
Ik denk dat de FBI deze aanslag in scene heeft gezet.
Op deze manier hadden ze een goede reden om de oorlogen te beginnen. Voor olie uiteraard.
De VS heeft dan ook meerdere malen complotten uitgevoerd, zoals coups in Zuid-Amerika. Door zo vaak rare dingen te doen gaan mensen er na een tijd automatisch vanuit dat het weer een complot is.quote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef J.Herrer het volgende:
Amerika schrijft alleen maar geschiedenis met complottheoriën
de dood van MJ en 2pac, 9/11, maanlanding, ufo-conspiracies, moord op Kennedy etc.
Je weet toch dat je een plaatje in je topic moet hebben voor de mensen met een IQ onder de 120...quote:Op zondag 13 september 2009 22:19 schreef atroeska123 het volgende:
[..]
it is de eerste keer dat 'iedereen blij' en een foto van de kapote 2towers zie![]()
jij bent ziek
zoek hulp
Oke genoeg geklets allemaal. Complot theorie wel of niet. Kijk even naar http://Atlantis-zijn-de-aliens-en-veroveren-de-aarde.hyves.nl is lekker handig maar die hebben een boodschap. Kijk alle video's en link dan verder en alles wordt duidelijk. Het gaat over een openbaring of zoiets maar er blijk meer aan de hand te zijn dan we denken en hun brengen nu de boodschap in de wereld. Een tip, alles is nog onder constrution maar zal waarschijndelijk met verloop van de tijd wel compleet zijn. Ik liep er toevallig tegen aan na een tip van een kennis van me en ik moet zeggen best interesant maar als het inderdaad waar is wat die familie bedoeld dan kan alle complot theorien zo de prullebak in want zij komen met feiten die er niet om liegen. Na het zien van de beelden ben ik nu echt anders over de wereld gaan denken. Wel in positiever zin dan.quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Hey open je ogen hier ff wil je
'Open je ogen!' of 'Word wakker!'
Niet die link want dat is een titel van de site. Sorry, de link moet zijn http://Atlantis-Orion.Hyves.nl nu hoop ik dat de link wel werkt. (PS Je moet wel eerst lid worden voordat je alles kan bekijken maar is wel de moeite waard.)quote:Op zondag 13 september 2009 23:17 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Oke genoeg geklets allemaal. Complot theorie wel of niet. Kijk even naar http://Atlantis-zijn-de-aliens-en-veroveren-de-aarde.hyves.nl is lekker handig maar die hebben een boodschap. Kijk alle video's en link dan verder en alles wordt duidelijk. Het gaat over een openbaring of zoiets maar er blijk meer aan de hand te zijn dan we denken en hun brengen nu de boodschap in de wereld. Een tip, alles is nog onder constrution maar zal waarschijndelijk met verloop van de tijd wel compleet zijn. Ik liep er toevallig tegen aan na een tip van een kennis van me en ik moet zeggen best interesant maar als het inderdaad waar is wat die familie bedoeld dan kan alle complot theorien zo de prullebak in want zij komen met feiten die er niet om liegen. Na het zien van de beelden ben ik nu echt anders over de wereld gaan denken. Wel in positiever zin dan.![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 22:19 schreef Quishendrikson het volgende:
Ik denk dat de FBI deze aanslag in scene heeft gezet.
Op deze manier hadden ze een goede reden om de oorlogen te beginnen. Voor olie uiteraard.
Voor zo'n zogenaamd Machiavelliaans land als de VS dat zo waaay geniaal is in het uitvoeren van meesterlijke complotten, loopt het anders behoorlijk en to-taal sukkelig te blunderen en voert de oorlogen helemaal niet geniaal uit in die landen met olie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:40 schreef Demophon het volgende:
Bush een mastermind achter het complot 9/11? Hij moet werkelijk geniaal en een IQ van 200 hebben dat hij de meest gecompliceerde en meest bekeken complot te wereld heeft weten uit te voeren. Jammer alleen voor hem dat hij daarna vergeten is om ook WMD bewijzen neer te leggen in Irak, werkelijk geniaal.
quote:Op maandag 14 september 2009 09:07 schreef Demophon het volgende:
[..]
[..]
Voor zo'n zogenaamd Machiavelliaans land als de VS dat zo waaay geniaal is in het uitvoeren van meesterlijke complotten, loopt het anders behoorlijk en to-taal sukkelig te blunderen en voert de oorlogen helemaal niet geniaal uit in die landen met olie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |