De meiden die weinig gekleed zijn, zijn ook vaak seksueel actiever. Tel daarbij op dat de schaars geklede bitches en ho's op MTV het met iedereen doen en het gegeven dat de opvoeding te veel wensen overlaat (bijv. geen grenzen stellen, niet corrigeren als een kind iets verkeerd doet), dan krijg zo'n persoon een beeld dat misschien niet gangbaar is voor veel vrouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:50 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan die denkwijze?
Hij heeft geen bron, logisch beredeneren...quote:Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geef daar eens een bron van. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Van wat ik tot nu toe heb gelezen is dat verkrachten vooral met macht te maken heeft en niet met hoe iemand zich kleedt.
Nope, een Moslimman wordt geacht zijn blikken neer te slaan, wanneer een meisje nadert.quote:
Daar zullen geen onderzoeken van zijn. Want de redenering is een open deur...quote:Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geef daar eens een bron van. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Dat ze seksueel actiever zijn is weer zo'n zelf bedachte conclusie... Het feit dat je 'schaars geklede bitches en ho's' zegt geeft gewoon aan dat JIJ denkt dat het ho's en bitches zijn en dus daarom wel meer sex hebben...quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
De meiden die weinig gekleed zijn, zijn ook vaak seksueel actiever. Tel daarbij op dat de schaars geklede bitches en ho's op MTV het met iedereen doen en het gegeven dat de opvoeding te veel wensen overlaat (bijv. geen grenzen stellen, niet corrigeren als een kind iets verkeerd doet), dan krijg zo'n persoon een beeld dat misschien niet gangbaar is voor veel vrouwen.
Er zal vast wel een uitzondering zijn voor de ongelovige die als slaven gebruikt mogen worden toch?quote:Op maandag 14 september 2009 13:56 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Nope, een Moslimman wordt geacht zijn blikken neer te slaan, wanneer een meisje nadert.
Het zal. Maar dat de islam een ondergschikte positie voor de vrouw in de aanbieding heeft, dat mohammedanen zich buitensporig veel schuldig aan deze shit maken, mag je bekend veronderstellen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:56 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Nope, een Moslimman wordt geacht zijn blikken neer te slaan, wanneer een meisje nadert.
Waarom zou een vrouw een slet zijn als ze veel sex heeft?quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien hebben dames met een hoofddoekje op buiteshuis geen (negatieve) aandacht van mannen, maar denk dat naar verhouding deze dames meer met huiselijk geweld te maken hebben dan dames zonder hoofddoek.
En het is natuurlijk onzin dat dames die schaars gekleed zijn sekueel actiever zijn. Daar hoef je niet schaars gekleed voor te zijn. Je hebt ook slettebakken die er op het eerste gezicht heel netjes uitzien.
En waarom zou je je als vrouw je niet sexy mogen kleden? Als een dame zich daar goed bij voelt, why not?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Daar zullen geen onderzoeken van zijn. Want de redenering is een open deur...
Tja, dat vraag ik me ook altijd af. Bij een man wordt dat 'stoer' gevonden.quote:Op maandag 14 september 2009 14:01 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw een slet zijn als ze veel sex heeft?
Kennelijk toch niet helemaal zo vanzelfsprekend, want:quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Daar zullen geen onderzoeken van zijn. Want de redenering is een open deur...
Het is gewoon begrip proberen op te wekken voor de wagelijke idioten die vrouwen verkrachten... 'jaa maar zij nodigde het uit!'quote:Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kennelijk toch niet helemaal zo vanzelfsprekend, want:
Ontstaan
Aanranding en verkrachting zijn geweldsdelicten. De pleger doet zijn slachtoffer geweld aan. Macht is daarbij de belangrijkste drijfveer: de pleger wil macht uitoefenen over het slachtoffer.
Eigenlijk vraag ik me dan wel af waarom of de mannelijke mooiboy mocro's dan niet gesluierd hoeven, want dat trekt toch ook alleen maar de homoseksuele medemens of vrouwlijke moslima's aan tot verkrachting, als ik de redenering van deze Imam en van Ghaazi gebruiken moet.quote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef El_Matador het volgende:
Wat een lul die imam.
Wel even beslissen dat 1 miljoen Nederlandse moslims hun handen en pik niet thuis kunnen houden als ze een ongesluierde vrouw zien lopen.
De islam is weinig consequent, als het de behandeling van mannen en vrouwen betreft.quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Eigenlijk vraag ik me dan wel af waarom of de mannelijke mooiboy mocro's dan niet gesluierd hoeven, want dat trekt toch ook alleen maar de homoseksuele medemens of vrouwlijke moslima's aan tot verkrachting, als ik de redenering van deze Imam en van Ghaazi gebruiken moet.
Dat is zooo 1980quote:Op maandag 14 september 2009 14:01 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw een slet zijn als ze veel sex heeft?
quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien hebben dames met een hoofddoekje op buiteshuis geen (negatieve) aandacht van mannen, maar denk dat naar verhouding deze dames meer met huiselijk geweld te maken hebben dan dames zonder hoofddoek.
En het is natuurlijk onzin dat dames die schaars gekleed zijn sekueel actiever zijn. Daar hoef je niet schaars gekleed voor te zijn. Je hebt ook slettebakken die er op het eerste gezicht heel netjes uitzien.
En waarom zou je je als vrouw je niet sexy mogen kleden? Als een dame zich daar goed bij voelt, why not?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |