ik reken hem goed. Mijn vraag was fout gesteld (excuses daarvoor); ik had moeten vragen naar de 4 meest voorkomende elementen uit het PS.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef qonmann het volgende:
(koolstof, waterdstof, zuurstof en stikstof dus)
daarom dacht ik even dat het iets esoterisch was ofzo..quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:38 schreef barney74 het volgende:
[..]
ik reken hem goed. Mijn vraag was fout gesteld (excuses daarvoor); ik had moeten vragen naar de 4 meest voorkomende elementen uit het PS.
qonmann +1
die was van de gaswet, met Gay er nog voor dacht ikquote:
scheikunde middelbare school, een van de bekendste wetten..quote:
Jammer genoeg faalde ik altijd voor chemiequote:Op zaterdag 12 september 2009 10:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
scheikunde middelbare school, een van de bekendste wetten..
je moet het ook maar net gehad hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jammer genoeg faalde ik altijd voor chemie
Zoon van ...wel heel apartquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:33 schreef Burnett het volgende:
Bohr
Stand 1727quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:52 schreef tomtomaat het volgende:
Rutj Jaccot?
Stand deel 1727quote:
20km ten oosten van amersfoortquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:13 schreef tomtomaat het volgende:
Amersfoort?
30km ten westen van Apeldoornquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef tomtomaat het volgende:
apeldoorn
Welke film?quote:Being the adventures of a young man whose principal interests are rape, ultra-violence and Beethoven.
citaten, maar van wie?quote:"L'existence précède l'essence." ("Het bestaan gaat vooraf aan het wezen (ervan)") (Uit L'existentialisme est un humanisme)
"L'homme est condamné à être libre." ("De mens is ertoe gedoemd om vrij te zijn") (Uit L'existentialisme est un humanisme)
"Jamais nous n'avons été aussi libres que sous l'occupation allemande." ("Nooit zijn we vrijer geweest dan onder de Duitse bezetting") (Uit Situations, III)
"L'enfer, c'est les autres." ("De hel, dat zijn de anderen") (Uit Huis-clos)
"L'intellectuel est quelqu'un qui se mêle de ce qui ne le regarde pas." ("De intellectueel is iemand die zich druk maakt over iets wat hem niet aangaat") (Uit Plaidoyer pour les intellectuels)
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." ("Wanneer de rijken oorlog voeren, zijn het de armen die sterven")
mais oui monsiour Qquote:
inderdaad een beetje raar, vandaar dat ik voor een zanger ben gegaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:01 schreef Burnett het volgende:
Welke Duitse zangeres verwerkte zijn eega ooit in een hit/lied?
klopt toch?!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:02 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
inderdaad een beetje raar, vandaar dat ik voor een zanger ben gegaan.
Aha, ik haalde niet uit de vraag dat het nog over Sartre gingquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:03 schreef qonmann het volgende:
Toch klopt de vraag, zoek een zangeres ,die de eega van Sartre in een lied verwerkte
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Aha, ik haalde niet uit de vraag dat het nog over Sartre ging
Ah ja..ok u r right.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Aha, ik haalde niet uit de vraag dat het nog over Sartre ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |