Waarom? Omdat 'men' dat vindt? Of is er een échte reden?quote:
quote:
Wat is verder de keuze dan?quote:
Wat begrijp je nou niet aan de policy??quote:
Ik vond ze goed gevonden hoor!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:26 schreef Rosbief het volgende:
Ik had nog wel speciaal plaatjes uitgezocht waarbij de piem0l volledig bedekt is![]()
Nou ja dan niet he
Bjorn Borg heeft ondergoed alwaar de piemel groter in lijkt. Vrouwen kijken niet naar het kruis om te zien of daar een grote worst hangt. Homo's wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat 'men' dat vindt? Of is er een échte reden?
* Beelzebufo gaat even wat webshops checken...quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Bjorn Borg heeft ondergoed alwaar de piemel groter in lijkt. Vrouwen kijken niet naar het kruis om te zien of daar een grote worst hangt. Homo's wel.
quote:Opvallend herenshort met sexy uitsparingen vooraan en ‘stoute’ opening achteraan. Oogt verleidelijk... Laat het strippokeren maar beginnen!
quote:Superstimulerende strings, met stretchy penissleeve, die je mannelijkhied accentueert.
quote:Lekker grofgemaasd nethemd met bijpassende macho string.
Zoiets?quote:De nieuwste trend in herenondermode, de spiderstring met jockstrap-ondersteuning.
I beg to differ.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Vrouwen kijken niet naar het kruis om te zien of daar een grote worst hangt.
Ow godquote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo denkt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk wel leukIk denk alleen mijn vriendje niet
!!!!!!
Ik keek altijd pas als de boxershort uit was. Want je weet nooit of je van doen hebt met een bloedlul of een vleeslul. Tenzij de pik in kwestie al recht overeind staat maar dan zie je meestal van de boxershort in kwestie ook niet zoveel meer.quote:
Scheur je die boxershort dan ook van 'm af met je ogen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Copycat het volgende:
Het is net zoiets als met borsten voor veel mannen. Mijn ogen worden ernaartoe getrokken.
Dus ik kan beter zo´n goedkoop dingetje kopen i.p.v. van een Bjorn Borg?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Bjorn Borg heeft ondergoed alwaar de piemel groter in lijkt. Vrouwen kijken niet naar het kruis om te zien of daar een grote worst hangt. Homo's wel.
wtf, wat genant.quote:Bjorn Borg heeft ondergoed alwaar de piemel groter in lijkt. Vrouwen kijken niet naar het kruis om te zien of daar een grote worst hangt. Homo's wel.
Fixed that for yaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef IceCreamm het volgende:
Mensen die bjorn borg homo vinden omdat ze het zelf niet willen dragen
Nee, dat heb ik nou nooit (volgens mij). Tenzij in joggingbroek of boxer, omdat het dan gewoon wat meer opvalt. En een stijve piemel in een boxer of joggingbroek kan er nog wel leuk uitzien (en omdat het dan meer opvalt wil ik miss ook nog wel ff checken...maar tis meer dat m'n oog er alleen op valt als je gewoon iets ziet zitten).quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Copycat het volgende:
Het is net zoiets als met borsten voor veel mannen. Mijn ogen worden ernaartoe getrokken.
Mijn ex had een roze Bjorn Borg boxer met ruitjespatroon. Vond ie zelf heel stoer. Ik vond het zwaar gayquote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Gewoon gekleurd merk spul met patroontjes, Bjorn Borg enzo, denk ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |