abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119387015
ik heb een portemonnee waarin ik meer geld lijk te hebben, dat werkt beter. :P
pi_119388280
nuttevol kickje idd...
pi_121522881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef IceCreamm het volgende:
Mensen die bjorn borg homo vinden omdat ze het zelf niet willen dragen :')
Fixed that for ya ;)

BB wordt al dan niet terecht hommo-underwear gevonden omdat ze a.) vaak in afzichtelijke kleuren en patronen, tot aan modeflikkerig knalroze toe, in de schappen te vinden zijn, b.) de **popiejopies erin lopen, en c.) het diezelfde **modeflikkers zijn die al-tijd de grootste muil hebben over "die kkhomo's/kksukkels die geen BB dragen omdat ze te pauperig zijn" :') . Dude, undies zijn juist hèt stuk kleding die je op straat he-le-maal niet te zijn krijgt tenzij je het zo pauperesque opzichtig hoog opgetrokken boven je broek gaat dragen :') .
pi_121571753
Gewoon gekleurd merk spul met patroontjes, Bjorn Borg enzo, denk ik?
Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
pi_121571763
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Copycat het volgende:
Het is net zoiets als met borsten voor veel mannen. Mijn ogen worden ernaartoe getrokken.
:@
Nee, dat heb ik nou nooit (volgens mij). Tenzij in joggingbroek of boxer, omdat het dan gewoon wat meer opvalt. En een stijve piemel in een boxer of joggingbroek kan er nog wel leuk uitzien (en omdat het dan meer opvalt wil ik miss ook nog wel ff checken...maar tis meer dat m'n oog er alleen op valt als je gewoon iets ziet zitten).

Maar verder idd wat Seven zegt: je weet nooit of je met een bloedlul of vleeslul te maken hebt, en ik ben zo ongetraind, ongevoelig of misschien gewoon niet-hetero dat ik echt niet kan zien wat voor piemel een man in z'n broek heeft hangen als ie gewoon een spijkerbroek aanheeft. Ik heb nooit gesnapt dat vrouwen dat kunnen. Ik zou ook niet eens het lef hebben om ernaar te gaan loeren :')
pi_121572048
quote:
11s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Gewoon gekleurd merk spul met patroontjes, Bjorn Borg enzo, denk ik?
Mijn ex had een roze Bjorn Borg boxer met ruitjespatroon. Vond ie zelf heel stoer. Ik vond het zwaar gay :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')