Ik heb eigenlijk wel respect voor TS wat dat betreft. Maar weinig mannen die zo zelfverzekerd zijn dat ze dat aandurven. Ultieme alfa.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nasty hoor, je vrouw door andere mannen laten nemen
LOL. In de omgedraaide wereld leef jij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel respect voor TS wat dat betreft. Maar weinig mannen die zo zelfverzekerd zijn dat ze dat aandurven. Ultieme alfa.
Dat is bullshit. Want volgens die theorie zou ook iedereen die onderdanig is in bed een minderwaardigheidscomplex hebben. Je komt niet disrespectvol over. Maar wel als iemand die nog niet veel gezien en meegemaakt heeft (op dat gebied), je gaat er blindelings vanuit dat alles dat jou onderdanig gedrag in bed gelinkt is aan de volgende dingen: sociale vaardigheden, uiterlijk, kracht, intelligentie, leiderschapskwaliteiten => alfa eigenschappen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:42 schreef bitterzak het volgende:
[..]
LOL. In de omgedraaide wereld leef jij.
Ultieme beta, voor de kick krijgen uit vernederd worden waarbij zijn sexuele partner door grote sterke negers met gigantische pikken hard wordt geneukt.
Ja maar zijn vrouw wil alleen hem!
![]()
Ik wil niet disrespectvol overkomen, ieder zijn meug, ieder zijn ding. Maar aan alles ligt een psychologische reden ten grondslag en als fantasie hebben dat jouw partner door alfa-mannetjes wordt geneukt wil wel degelijk zeggen dat je zelf minderwaardige gevoelens / behoeften hebt.
Beta dus.
Ik vind dat dit niets meer met zelfverzekerd te maken heeftquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel respect voor TS wat dat betreft. Maar weinig mannen die zo zelfverzekerd zijn dat ze dat aandurven. Ultieme alfa.
Hehe mijn toenmalige chick verdiende d'r geld ermee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Minderwaardigheidscomplex is overdreven maar daar ligt inderdaad iets negatiefs aan ten grondslag. Als je (in bed) vernederd, gebruikt, etc. wil worden dan is er iets in jouw onderbewustzijn dat vindt dat je dat verdient. Een zelfbeeld kwestie dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:49 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Want volgens die theorie zou ook iedereen die onderdanig is in bed een minderwaardigheidscomplex hebben.
Dat is pure aanname en nergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex is overdreven maar daar ligt inderdaad iets negatiefs aan ten grondslag. Als je (in bed) vernederd, gebruikt, etc. wil worden dan is er iets in jouw onderbewustzijn dat vindt dat je dat verdient. Een zelfbeeld kwestie dus.
Een 100% psychisch gezonde egoloze alfa-man heeft zo'n behoeften absoluut niet
Mwoah... ligt eraan wat het oplevert toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kun je dit ook met wetenschappelijke feiten onderbouwen, of is het alleen dat je het wel logisch vindt klinken? Zo waren er destijds ook mensen die ervan overtuigd waren dat de aarde plat is. Bleek toch niet zo te zijn, ondanks dat het wel logisch leek. Bullshit dus. Er zijn ook vrouwen die graag dominant zijn, zijn die soms ook allemaal niet helemaal 100% psychisch gezond? De verkrachtingsfantasie is bijv. ook nogal wijdverbreid onder vrouwen, ik neem aan dat die dan ook allemaal in hun onderbewustzijn vinden dat ze een verkrachting verdienen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex is overdreven maar daar ligt inderdaad iets negatiefs aan ten grondslag. Als je (in bed) vernederd, gebruikt, etc. wil worden dan is er iets in jouw onderbewustzijn dat vindt dat je dat verdient. Een zelfbeeld kwestie dus.
Dan ga je er vanuit dat het als vernederend ervaren zou worden, maar dat hoeft niet zo te zijn omdat dat voor jou zo zou zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Nee de verkrachtingsfantasie komt voort uit het schuldgevoel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:57 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Kun je dit ook met wetenschappelijke feiten onderbouwen, of is het alleen dat je het wel logisch vindt klinken? Zo waren er destijds ook mensen die ervan overtuigd waren dat de aarde plat is. Bleek toch niet zo te zijn, ondanks dat het wel logisch leek. Bullshit dus. Er zijn ook vrouwen die graag dominant zijn, zijn die soms ook allemaal niet helemaal 100% psychisch gezond? De verkrachtingsfantasie is bijv. ook nogal wijdverbreid onder vrouwen, ik neem aan dat die dan ook allemaal in hun onderbewustzijn vinden dat ze een verkrachting verdienen?
Je bevestigt mijn punt nog eens, nl. dat je geen wetenschappelijke onderbouwing voor je beweringen hebt. Kerneigenschap van wetenschap is dat er falsificeerbare uitspraken gedaan worden. Er zijn talloze goeroes en stromingen die maatschappelijke fenomenen en menselijke gedragingen op evenveel verschillende manieren uitleggen. Voor zover wij weten zijn jouw opvattingen even waar of onwaar als elk van de vele andere opvattingen. Prima dat jij in deze set gelooft en ze voor waar aanneemt, ze zullen ongetwijfeld het een en ander voor je 'verklaren', maar zoals gezegd is er geen enkele manier om te weten of het ook iets met de realiteit te maken heeft, het kan net zo goed volledige stierepoep zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:55 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Nee de verkrachtingsfantasie komt voort uit het schuldgevoel.
Als een vrouw verkracht wordt heeft ze namelijk geen schuld aan het feit dat ze sex heeft gehad. Hoewel de sexualiteit van vrouwen al steeds meer geaccepteerd is (in de westerse wereld) bestaat de term 'slet' nog steeds... Door 'gebruikt' te worden door een man hoeft zij aan zichzelf geen verantwoordelijkheid af te leggen over wat er gebeurd is. Een zeer bevrijdende methode om toch te genieten voor de vrouw dus.
(geen echte verkrachting natuurlijk)
Ik kan mijn theorie over onderdanigheid niet met wetenschappelijke feiten onderbouwen, net zoals dat niet kan bij elke psychologische theorie.
Het is een zelfbeeld kwestie. Net zoals transsexualiteit, macho willen zijn, onderdanig willen zijn, dure kleren willen dragen, etc. Allemaal behoeften van het ego, een schijnpersoonlijkheid die leeft in angst. De stem in je hoofd die continu bezig is met die angst. Angst voor onacceptatie, aandachtloos, de dood, verdwijning ,etc. Het ego meet zich rollen aan. Dat komt doordat het leeft in 'verschillen'. Als er namelijk een 'jij' is, dan is er ook een 'ik' en zo erkent het ego zichzelf.
Bij de ene 'jij' wordt er een andere rol aangenomen dan bij de andere 'jij'. Meestal aangepast om zo goed mogelijk gewaardeerd en geaccepteerd te worden. Soms ook puur om de eigen behoeften (voortgekomen uit angst) te bevredigen.
En onderdanig behandeld willen worden komt sowieso voort uit de laatste categorie. Het ego heeft ergens een kronkel zitten en die kan door vele manieren ontstaan zijn.
Net zoals waarde hechten aan rijden in een porsche met je pet omhoog een zieke behoefte is, is onderdanig gebruikt worden dat ook.
Namelijk, een egoloos persoon, vrij van rollen en angst heeft zulke behoeften niet.
Die geniet niet meer of minder van zaken die alleen het zelfbeeld conformeren, maar puur van het gevoel zelf.
Bron?
Eckhart Tolle - De kracht van het nu
Eckhart Tolle - Een nieuwe aarde
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:55 schreef bitterzak het volgende:
Bron?
Als onderdanig persoon in bed ben ik het geheel oneens met je, maar ik denk niet dat ik het je uitgelgd krijg dat het een geaardheid is die er al vanaf de jeugd inzit, zonder een nare of rare jeugd gehad te hebben, dat mijn zelfbeeld pas echt goed is geworden sinds ik dat heb leren erkennen in mezelf, het geaccepteerd had als deel van mij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:55 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Nee de verkrachtingsfantasie komt voort uit het schuldgevoel.
Als een vrouw verkracht wordt heeft ze namelijk geen schuld aan het feit dat ze sex heeft gehad. Hoewel de sexualiteit van vrouwen al steeds meer geaccepteerd is (in de westerse wereld) bestaat de term 'slet' nog steeds... Door 'gebruikt' te worden door een man hoeft zij aan zichzelf geen verantwoordelijkheid af te leggen over wat er gebeurd is. Een zeer bevrijdende methode om toch te genieten voor de vrouw dus.
(geen echte verkrachting natuurlijk)
Ik kan mijn theorie over onderdanigheid niet met wetenschappelijke feiten onderbouwen, net zoals dat niet kan bij elke psychologische theorie.
Het is een zelfbeeld kwestie. Net zoals transsexualiteit, macho willen zijn, onderdanig willen zijn, dure kleren willen dragen, etc. Allemaal behoeften van het ego, een schijnpersoonlijkheid die leeft in angst. De stem in je hoofd die continu bezig is met die angst. Angst voor onacceptatie, aandachtloos, de dood, verdwijning ,etc. Het ego meet zich rollen aan. Dat komt doordat het leeft in 'verschillen'. Als er namelijk een 'jij' is, dan is er ook een 'ik' en zo erkent het ego zichzelf.
Bij de ene 'jij' wordt er een andere rol aangenomen dan bij de andere 'jij'. Meestal aangepast om zo goed mogelijk gewaardeerd en geaccepteerd te worden. Soms ook puur om de eigen behoeften (voortgekomen uit angst) te bevredigen.
En onderdanig behandeld willen worden komt sowieso voort uit de laatste categorie. Het ego heeft ergens een kronkel zitten en die kan door vele manieren ontstaan zijn.
Net zoals waarde hechten aan rijden in een porsche met je pet omhoog een zieke behoefte is, is onderdanig gebruikt worden dat ook.
Namelijk, een egoloos persoon, vrij van rollen en angst heeft zulke behoeften niet.
Die geniet niet meer of minder van zaken die alleen het zelfbeeld conformeren, maar puur van het gevoel zelf.
Bron?
Ten eerste, er is nooit een wetenschappelijke verklaring voor theoriën omtrent psychologie... Hoe zijn zo'n zaken namelijk te bewijzen, behalve met statistieken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
![]()
Die kerel schrijft ook enkel uit zijn eigen ervaringen. Je weet toch dat dat geen wetenschapper is? De man schrijft spirituele boeken, geen wetenschappelijke. Al heeft hij best zinnige punten hier en daar maar van de psychologie moet hij als ex-wetenschapper afblijven, zeker aangezien klootviolen als jij hem ook nog gaan quoten.. Verder is jouw interpretatie van Tolles boeken ook echt om te huilen.
Ik snap ook echt niet hoe je Tolles werk kunt gebruiken voor jouw eigen conclusie want je betrekt het werk van Tolle op zaken die er totaal niet toe doen.
Dit is de laatste post die ik hieraan vuil maak, want het heeft weinig meer met het topic te maken, Blijkbaar voelde je niet de behoefte op mijn eerdere post in te gaan, jammer. Je blijft ononderbouwde en op z'n minst discutabele aannames doen, zoalsquote:Op zondag 13 september 2009 01:48 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Ten eerste, er is nooit een wetenschappelijke verklaring voor theoriën omtrent psychologie... Hoe zijn zo'n zaken namelijk te bewijzen, behalve met statistieken?
Jij hebt van Tolle's werk niks begrepen als je de boodschappen over het ego, rolpatronen en behoeften er niet hebt kunnen uithalen. Het is veel groter dan alleen in het Nu leven.
De boeken gaan continu over het uitschakelen van de ego en weer 'echt' worden. Terugkeren naar de dierlijke staat van de mens. Je eigen ziekte (ego) realiseren en daar bewust van worden om vervolgens alle symptomen van die ziekte los te laten.
Dat doe je onder andere door in het nu te gaan leven en je overal bewust van te worden op dit moment, maar dit is het hele achterliggende verhaal.
Eckhart beschrijft in De Kracht van het Nu precies waar de behoefte aan drama, vernedering, agressie, aandacht vandaan komt.
Sorry maar dat staat er letterlijk en valt niet anders te interpreteren.
Als het ego een ziekte is, dan zijn behoeften die daaruit voortkomen dus ook ziek (in welke mate dan ook).
Aangezien er geen dieren zijn met de behoefte om sexueel onderdanig vernederd te worden is dat wel degelijk een uit de hand gelopen zelfbeeldkwestie. Iets wat alleen mensen hebben namelijk.
afgezien van al het geblaat over minderwaardigheidscomplexen heb je toch echt hiermee ongelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Bij de tasmaande duivel neemt het vrouwtje geen genoegen met elk mannetje, nee, het mannetje moet groot en sterk zijn, in staat zijn haar te overmeesteren, mee te spelen naar een hol en haar daar gevangen te houden om meerdere keren met haar te paren.quote:Op zondag 13 september 2009 01:48 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Ten eerste, er is nooit een wetenschappelijke verklaring voor theoriën omtrent psychologie... Hoe zijn zo'n zaken namelijk te bewijzen, behalve met statistieken?
Jij hebt van Tolle's werk niks begrepen als je de boodschappen over het ego, rolpatronen en behoeften er niet hebt kunnen uithalen. Het is veel groter dan alleen in het Nu leven.
De boeken gaan continu over het uitschakelen van de ego en weer 'echt' worden. Terugkeren naar de dierlijke staat van de mens. Je eigen ziekte (ego) realiseren en daar bewust van worden om vervolgens alle symptomen van die ziekte los te laten.
Dat doe je onder andere door in het nu te gaan leven en je overal bewust van te worden op dit moment, maar dit is het hele achterliggende verhaal.
Eckhart beschrijft in De Kracht van het Nu precies waar de behoefte aan drama, vernedering, agressie, aandacht vandaan komt.
Sorry maar dat staat er letterlijk en valt niet anders te interpreteren.
Als het ego een ziekte is, dan zijn behoeften die daaruit voortkomen dus ook ziek (in welke mate dan ook).
Aangezien er geen dieren zijn met de behoefte om sexueel onderdanig vernederd te worden is dat wel degelijk een uit de hand gelopen zelfbeeldkwestie. Iets wat alleen mensen hebben namelijk.
Bij apen is een erg boute bewering, bij sommige soorten, degene die ons het meest na liggen, bonobo's en chimps zijn alles behalve monogaam en daar wordt gewoon openlijk met andere mannetjes gepaard.quote:Op zondag 13 september 2009 08:40 schreef Angst het volgende:
[..]
afgezien van al het geblaat over minderwaardigheidscomplexen heb je toch echt hiermee ongelijk.
een alfa, komt van alfa mannetje bij apen. het alpha mannetje is het mannetje wat het recht heeft alle vrouwtjes te bevruchten.
Andere mannetjes mogen dit niet van het alpha mannetje, hoewel het soms stiekem gebeurd...
hij is dus echt een beta mannetje, want hij is niet de enige die zijn vrouwtje paald.
zo kunnen we nu ophouden over minderwaardigheidscomplexen
ik zeg nergens dat ze monogaam zijnquote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij apen is een erg boute bewering, bij sommige soorten, degene die ons het meest na liggen, bonobo's en chimps zijn alles behalve monogaam en daar wordt gewoon openlijk met andere mannetjes gepaard.
De oerang oetang en de gorilla zijn daar anders in.
Er heeft ook iemand het boek Monogamie voor beginners van Yvonne Kroonenberg gelezenquote:Op zondag 13 september 2009 12:32 schreef erodome het volgende:
Bij de tasmaande duivel ...
Dat boek ken ik niet eigenlijk, is het een grappig boek?quote:Op maandag 14 september 2009 09:58 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Er heeft ook iemand het boek Monogamie voor beginners van Yvonne Kroonenberg gelezen
Zitten toch best wat fouten in je post over het dierenrijk, maar het lijkt wel stoer![]()
Even vanuit mezelf gesproken dan, ik kan het meer dan opwindend vinden om dat genot van een afstandje te bekijken, nu doe ik eigenlijk aktijd ook wel mee als ik erbij ben, maar tussendoor neem je weleens heel even wat afstand om het allemaal eens te bekijken en dat is zeer prettig te noemen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef Pieter-utd het volgende:
Wtf man, waarom zou je je vrouw/vriendin door andere gasten laten neuken![]()
Alhoewel als ze vreemd gaat zal de klap minder hard aankomen
Super, die username van je! Volgens mij de 1e die ik zie met een dubbele betekenis.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb een D/s relatie met mijn partner en eens over cuckolding gedacht.
Een aanrader, al denk ik dat jij er al veel van weet. Ik heb het als luisterboek "gelezen" de afgelopen week, een soort midas dekkerverhaal over vreemdgaan, zit vol met dit soort voorbeelden (ook wat aangepast voor de mensen zonder biologische achtergrond).quote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef erodome het volgende:
Dat boek ken ik niet eigenlijk, is het een grappig boek?
Dat ligt héél erg aan de parenclub in kwestie...!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef maickeltje het volgende:
In een paren club kun je genoeg vrouwen met klasse vinden ts.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ik bedoel dan ook de wat chiquere clubs. Hier komen 100% dames en zowel heren met klasse.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ligt héél erg aan de parenclub in kwestie...!
Hier in de buurt zit er een, wat een verkapt hoerenhuis is...
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:18 schreef reetveter het volgende:
Ja, en ik heb gister de loterij gewonnen.
Stoer dat jij dit gedaan hebt en daarbij heel bewust alles gedaan hebt om je 'homebase' te bewaren. Ik heb mijn mijn Chinese vriendin ook soortgelijke dingen gedaan en onze fantasieen gaan zelfs nog wel een stukje verder. Veel plezier en wees trots op je vrouw die ook haar fantasieën achterna gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef dezwartekater het volgende:
Marsha en ik vonden het al jaren een opwindend idee dat Marsha eens genomen zou worden door twee á drie grootgeschapen donkere mannen, wat zou uitmonden in een dubbele penetratie. Ik heb geen onderdanige gevoelens, ik vind het alleen opwindend als Marsha door andere mannen genomen wordt. Voor alle dingen buiten onze relatie om, vragen we elkaars toestemming. Dit is dus geen cuckolding, maar wifesharing. Alleen tussen droom en daad staat soms heel wat in de weg... Ons bezwaar was vooral de klik die er tussen ons en deze mannen zou zijn. We houden van een beetje niveau en ook een goed gesprek op zijn tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |