abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72653604
deeltje 1 [CENTRAAL] Transfers van jeugdspelers - verstandig?

En Barcelona wil een 7-jarige overnemen van Olympique Lyon.

Game on...
pi_72658486
Ze hebben het al gedaan:
quote:
OPMERKELIJK: Zevenjarig talentje vertrekt naar Barcelona

FC Barcelona heeft zich versterkt met de zevenjarige Kaïs. Het Franse voetballertje komt over van Olympique Lyon.
11 sep. 2009 20:55:46

Direct wordt de vergelijking gemaakt met Lionel Messi. De Argentijn vertrok op twaalfjarige leeftijd uit zijn vaderland om zich samen met zijn vader te vestigen in de tweede stad van Spanje. Binnenkort maakt een zevenjarige speler de overstap naar de jeugdopleiding van Barça.

De piepjonge Kaïs wordt een gouden toekomst voorspeld. De jonge voetballer nam in mei deel aan een talentendag van FC Barcelona. Na dit schooljaar trekt hij met zijn ouders naar Barcelona.

"Bij Olympique Lyon vertelden ze ons dat Kaïs een absolute topspeler kan worden", vertellen de ouders in La Tribune de Lyon. "In de laatste dertig jaar hadden ze twee fenomenen gezien: Benzema en onze zoon."
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72658572
Dit kan toch niet ...
pi_72658831
Pff, dat kan toch echt niet
pi_72659925
Nou ja, het staat iedereen vrij om aan zo'n talentendag van Barcelona mee te doen lijkt me?
pi_72664582
En ook om naar Barcelona te emigreren

Welke 8 jeugdspelers hebben bijvoorbeeld Chelsea en Inter geregistreerd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72665497
Turnbull, de Coles, Terry, Hutchinson, Lampard, Sturridge en Taylor, lijken me aan de criteria te voldoen als ik zo de selectie bekijk. Of Mikel nog meetelt weet ik niet zeker.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72665545
Das een minder trieste lijst dan die van Arsenal in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72864766
Bij Boca is nu een 14 jarige zoek die bij Atletico gaat tekenen
  vrijdag 18 september 2009 @ 03:20:40 #10
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72864795
even los van het feit dat dit wel kan of niet..
kan je iemand op 7 jarige leeftijd uberhaupt wel wel goed beoordelen..?
misschien dat de beste man, sorry jongetje een leuke actie kan maken maar bij voetbal op wereldniveau komt toch echt veel meer kijken lijkt mij..
  vrijdag 18 september 2009 @ 03:21:19 #11
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72864798

[ Bericht 100% gewijzigd door inZanity op 18-09-2009 03:22:04 ]
  vrijdag 18 september 2009 @ 03:22:26 #12
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72864800

[ Bericht 100% gewijzigd door inZanity op 18-09-2009 03:22:58 ]
pi_72864811
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 03:20 schreef inZanity het volgende:
even los van het feit dat dit wel kan of niet..
kan je iemand op 7 jarige leeftijd uberhaupt wel wel goed beoordelen..?
misschien dat de beste man, sorry jongetje een leuke actie kan maken maar bij voetbal op wereldniveau komt toch echt veel meer kijken lijkt mij..

Kijk naar een filmpje van Messi toen hij 6 was en dan weet je het
pi_72864834
Excelsior heeft ook zo'n jochie
  vrijdag 18 september 2009 @ 04:34:51 #15
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72864905
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kijk naar een filmpje van Messi toen hij 6 was en dan weet je het
hoeveel jochies van 6 zijn er niet doorgebroken..?
  vrijdag 18 september 2009 @ 04:35:11 #16
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72864906

[ Bericht 100% gewijzigd door inZanity op 18-09-2009 04:35:33 ]
pi_72865186
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 04:34 schreef inZanity het volgende:

[..]

hoeveel jochies van 6 zijn er niet doorgebroken..?
99,999999999% maar het gaat natuurlijk om dat ene supertalent

Maar hij is natuurlijk gewoon gekomen via een talentdag, dus je hebt het nu over niet relavante dingen
pi_72865195
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Bedoel je die knakker uit Koeweit? Die heeft er bewust voor gekozen, althans zijn ouders. Dat is heel wat anders dan waar het hier om gaat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72865229
Dat doen de ouders natuurlijk altijd alleen zullen alle ouders andere beweegredenen hebben
pi_73113441
Oguzhan Özyakup van AZ naar Arsenal.
  zaterdag 26 september 2009 @ 01:02:24 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73117370
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 07:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Bedoel je die knakker uit Koeweit? Die heeft er bewust voor gekozen, althans zijn ouders. Dat is heel wat anders dan waar het hier om gaat.
De ouders van die Kais ook. Ze hebben hun het hoofd een beetje gek gemaakt daar bij Lyon. Toen zijn ze naar een dag van Barcelona gegaan en daar is hij uitkozen en nou mag hij daar bij de jeugd gaan spelen. Het jochie heeft verder geen contract of niets. Het bericht is dus een beetje uit zijn verband gerukt naar mijn idee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_73117455
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

De ouders van die Kais ook. Ze hebben hun het hoofd een beetje gek gemaakt daar bij Lyon. Toen zijn ze naar een dag van Barcelona gegaan en daar is hij uitkozen en nou mag hij daar bij de jeugd gaan spelen. Het jochie heeft verder geen contract of niets. Het bericht is dus een beetje uit zijn verband gerukt naar mijn idee.
Maar z'n vader zal wel poen krijgen van FC Barcelona gok ik zo. Een profcontract tekenen idd kan pas vanaf je 17e in Spanje. Hij zal voor de tijd komt wel naar Engeland verkassen, daar doen ze niet zo moeilijk over kinderarbeid.
  zaterdag 26 september 2009 @ 01:16:34 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73117625
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maar z'n vader zal wel poen krijgen van FC Barcelona gok ik zo. Een profcontract tekenen idd kan pas vanaf je 17e in Spanje. Hij zal voor de tijd komt wel naar Engeland verkassen, daar doen ze niet zo moeilijk over kinderarbeid.
Meestal zorgen ze dan toch voor een baan van die vader? Tenminste, zoiets dacht ik altijd. Ik dacht niet dat ze hem direct geld geven. Dat kan volgens mij ook niet.

Dan nog vind ik het niet zo'n heel gek verhaal.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_73120576
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Meestal zorgen ze dan toch voor een baan van die vader? Tenminste, zoiets dacht ik altijd. Ik dacht niet dat ze hem direct geld geven. Dat kan volgens mij ook niet.

Dan nog vind ik het niet zo'n heel gek verhaal.
Ze krijgen een gratis keuken en pappie gaat in de scouting werken. Ik vind het wel een gek verhaal.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:50:38 #25
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_73214600
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 03:36 schreef DrDentz het volgende:
En die was me matig, elk straatschoffie hier in de buurt doet die dingen identiek en nog beter en gevarieerder ook, alleen de oude mannen van studio sport waren onder de indruk.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 oktober 2009 @ 22:15:17 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73375201
er is nu een docu over gaande op Nederland 2
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73476643
Treffers mag toch gewoon zo´n jongen coachen als de ouders toestemming geven?
pi_73645804
Olivier Minatel krijgt contract bij PSV
13 oktober 2009 RvN

De 17-jarige Olivier Minatel krijgt in januari een contract bij PSV, zo meldt De Telegraaf. De Braziliaanse aanvaller was eerder al op stage bij PSV. Tot januari zal hij als amateur voor de A1 gaan spelen. Omdat hij een Duits paspoort heeft hoeft hij geen enorm salaris te verdienen. Volgens De Telegraaf kwam PSV de spits op het spoor via het netwerk van hoofdtrainer Fred Rutten. Via dezelfde connectie haalde de coach enkele jaren geleden verdediger Douglas naar FC Twente.
PSV Netwerk
Meer: De Telegraaf

Stoute kinderhandelaars uit Eindhoven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 oktober 2009 @ 14:48:10 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73681786
Reis kwam ook al op zijn 17e stage lopen in Eindhoven. Dat komt wel vaker voor
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73686088
Reis kon pas tekenen toen hij 18 was
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 00:08:53 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76423364
quote:
Van Aanholt terug bij Chelsea: 'Hoop mijn debuut te maken'

Patrick van Aanholt is na een succesvolle huurperiode van een half seizoen bij Championship-club Coventry City terug bij Chelsea. De negentienjarige linksback uit Den Bosch, die nog een contract heeft tot medio 2012, traint sinds vorige week mee met het eerste van trainer Carlo Ancelotti (foto).

Hoe ging het?
“Goed. Het was geweldig om tussen al die mannen te staan die ik voorheen bijna alleen van tv kende. Al had ik al vaker meegedaan, hoor. In de voorbereiding op dit seizoen en toen ik bij Coventry geschorst was bijvoorbeeld. Maar nu leer ik élke dag van mannen als Ashley Cole. Hoewel Ashley op mijn plek staat en ik in de toekomst dus zijn concurrent kan worden, is hij niet te beroerd om me te helpen. We praten veel met elkaar. Toen ik nog bij Coventry zat, belde hij me al geregeld. Vond ik mooi, want ik kijk echt tegen hem op. Zoals hij speelt, wil ik ook spelen.”

Wanneer hoorde je dat je terug mocht komen bij Chelsea?
“Al heel ver van tevoren, een week of twee. Frank Arnesen (technisch directeur) belde me op met het nieuws. Hij zei erbij dat ik het nog even aan niemand mocht vertellen. Stiekem heb ik toen toch Leroy Fer op de hoogte gebracht. Ik beschouw hem als mijn neef; we bellen elkaar dagelijks. En mijn familie mag alles van me weten. Bovendien weet ik dat Leroy het toch niet zou doorvertellen. Hij vond het leuk en mooi voor me dat ik terug mocht, zei hij.”

Wat vind je er zelf van?
“Het is een goed teken dat ze me terugwilden, blijkbaar vinden ze dat ik het bij Coventry goed heb gedaan. Aan de andere kant vind ik het jammer dat ik niet langer dáár kon blijven. Dan had ik meer kans gehad om dit seizoen extra experience op te doen.”

Enig idee wat Ancelotti van je vindt?
“We hebben nog niet echt met elkaar gesproken, maar van meneer Arnesen heb ik begrepen dat hij me een leuke voetballer vindt. Dat was mooi om te horen.”

Wat verwacht je van de rest van dit seizoen?
“Ik ga mijn best doen en hoop mijn debuut voor Chelsea 1 te mogen maken. In een van de komende dagen zal de trainer wel naar me toe komen voor een gesprek. Dan hoor ik wel wat hij met me van me plan is.”
Bron: Sportweek
DeLuna vindt me dik ;(
pi_76424055
Boussouffa, Van Aanholt en Bruma, gaat best redelijk zo met die Nederlandse talenten die naar Chelsea gaan
pi_76424423
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boussouffa, Van Aanholt en Bruma, gaat best redelijk zo met die Nederlandse talenten die naar Chelsea gaan
Proef ik hier enig sarcasme?
pi_76424629
Nee, je moet je mond spoelen voor een betere beoordeling
  dinsdag 5 januari 2010 @ 06:56:03 #35
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_76426738
Zou tof zijn als die jongens daar door kunnen breken inderdaad, wel zuur voor Feijenoord en PSV (daar komen Van Aanholt en Bruma vandaan toch?)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_76426857
Ja, maar het is ook goede promotie
pi_118978817
Kickje, er is weer genoeg bezig nu en de afgelopen jaren.

Bazoer kan naar City, Ajax schijnt hem ook te willen.

Een insider van het prachtige PSV Netwerk weet het volgende,

quote:
Overigens zijn die fijne zaakwaarnemers bezig om nog een talent, iets ouder dan Bazoer, ook naar City te helpen. Dit talent speelt eveneens in de Nederlandse top en is ook centrumverdediger van beroep.

Mag ik helaas niet zeggen, maar zal vrij snel uitlekken vermoed ik. Iedereen kent hem in ieder geval.

Gaat puur en alleen om het geld bij de zaakwaarnemers, die eerder ook al Ake naar Engeland gebracht hebben voor ongelofelijk veel geld.

Wat betreft die andere speler, is geen PSV'er.

Als je het niet wil lezen, lees het dan niet of vergeet het meteen weer. Ik zeg niet dat er grote transfer aan komt, ik zeg dat er opnieuw een centrale verdediger van een topclub op zeer jonge leeftijd (wel ouder dan Bazoer) in gesprek is met Manchester City. Die jongen heeft dezelfde zaakwaarnemers als Bazoer en ook Ake. Beetje research en iedereen weet over wie ik het heb hoor. Denswil is het niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 november 2012 @ 16:23:10 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_118983040
Die gaat naar City hoor :') Bazoer heeft drie zaakwaarnemers :') en toen hij een gesprek had bij PSV over zijn toekomst stuurde hij alleen die zaakwaarnemers en zelf kwam hij niet _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_118997746
quote:
Bouy: 'Samen met Raiola gekozen voor Juve'

Ouasim Bouy heeft ondanks dat hij nog weinig speelt in Italië geen spijt van zijn overstap van Ajax naar Juventus. 'Ik betreur de keuze niet. Ajax deed me een aanbod en Juventus ook. Samen met mijn zaakwaarnemer (Raiola, red.) heb ik besloten wat het beste was voor mij en ben ik verhuisd naar Juventus', aldus Bouy op de w ebsite van Brescia, de club waar hij nu op huurbasis voor uitkomt.

Bij Juventus waren ze volgens Bouy direct duidelijk. 'Ze vertelde me dat ik om me te ontwikkelen verhuurd kon worden aan een andere club.'

Dat werd dus Brescia, waar hij tot nu toe maar zeven wedstrijden in actie kwam. 'Elke speler wil altijd spelen, het zou vreemd zijn als het niet zo was. Ik accepteer de keuzes van de coach. Ik ben niet helemaal tevreden over wat ik tot nu toe heb gebracht. Ik deed het behoorlijk goed, maar ik weet dat ik veel meer kan.'

Bouy zegt er alles aan te doen om uiteindelijk wel te slagen in Italië. 'Ik werk elke dag om een complete speler te worden. ik moet niet alleen tactisch te verbeteren, maar ook technisch. Een speler moet altijd proberen om beter te worden.'
pi_118998337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef rubbereend het volgende:
Die gaat naar City hoor :') Bazoer heeft drie zaakwaarnemers :') en toen hij een gesprek had bij PSV over zijn toekomst stuurde hij alleen die zaakwaarnemers en zelf kwam hij niet _O-
Compleet van het pad af. Ik ben voor Ajax en van mij mag hij komen, maar stiekem hoop ik dat zijn carriere kapot gaat. Als dat maar vaak genoeg gebeurt houdt dit vanzelf op. Met zijn 3 zaakwaarnemers. :')
Fifa zou er ook wat aan moeten doen.
pi_119289275
quote:
'Ajax en PSV concreet voor Zivkovic'

Ajax en PSV moeten uitvechten wie het Groningse talent Richairo Zivkovic aan de jeugdopleiding mag toevoegen. Zivkovic speelt momenteel in de B1 van FC Groningen en staat al enige tijd nadrukkelijk in de belangstelling van beide clubs.

Een scout van de Groningers meldt dat de interesse voor het talent concreter is dan de buitenwereld denkt, dit meldt fcgonline.nl. De 16-jarige aanvaller kan zowel in Amsterdam als in Eindhoven 4000 euro netto per maand gaan verdienen. De familie van Zivkovic kan met de topschutter mee verhuizen, aangezien vader Zivkovic een baan zou zijn beloofd.

De jonge goaltjesdief is al enige tijd in onderhandeling met FC Groningen over een nieuw contract, maar tot een akkoord is het nog niet gekomen. Het zou dus zomaar kunnen dat hij naar een andere club vertrekt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 november 2012 @ 16:40:38 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119315358
quote:
Bazoer vertrekt van PSV naar Ajax

17 november 2012 Rik Elfrink - Eindhovens Dagblad

De zaakwaarnemer van Riechedly Bazoer bevestigde vanmiddag tegenover Rik Elfrink het gerucht dat vandaag de ronde deed dat het 16-jarige toptalent van PSV heeft gekozen voor een overstap naar Ajax. Hij had nog geen contract en kan daardoor voor een lage opleidingsvergoeding naar een andere club. Bazoer kon naar diverse Engelse topclubs, maar zou dus hebben besloten de overstap naar Ajax te maken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_119333760
quote:
Richairo Zivkovic kiest alsnog voor FC Groningen en tekent 3-jarig contract

Richairo Zivkovic, de 16-jarige topscorer van FC Groningen B1, die zijn wedstrijden in de toekomst voornamelijk bij de A1 zal afwerken, heeft er ondanks zeer goede aanbiedingen van Ajax en PSV voor gekozen zijn carrière voort te zetten bij de Trots van het Noorden. Hij zal een driejarig contract tekenen dat ingaat op 1 juli 2013, zo meldt de Groninger Gezinsbode, die zich baseert op uitlatingen van Hans Nijland, vanavond op Twitter.

Vanmiddag maakte Zivkovic nog zijn debuut in competitieverband voor FC Groningen A1. Mede dankzij een doelpunt van hem won FC Groningen A1 het uitduel bij De Graafschap met 0-2. Er is afgesproken dat hij de rest van het seizoen de belangrijkste wedstrijden van de B1 met die ploeg zal afwerken en de andere wedstrijden met de A1 zal meedoen. Hij traint al een aantal maanden wekelijks mee met de gecombineerde A- en B-selectie van de Trots van het Noorden.

Wij zijn blij met het feit dat de jonge Zivkovic de komende tijd voor FC Groningen behouden blijft en dat er vooralsnog geen 16-jarige talenten uit de jeugdopleiding van FC Groningen worden weggekaapt.
gezinsbode twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 23:02:57 #FCGroningen legt Richairo Zivkovic voor drie jaar vast. Contract gaat per 1 juli in, meldt directeur Hans Nijland. reageer retweet
Verrassend wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2013 @ 17:29:38 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121359675
DeLuna vindt me dik ;(
pi_126358680
Zeker:
Dejan Meleg (FK Vojvodina) ---> Ajax.
Anwar El-Ghazi (Sparta) ---> Ajax.
Vaclav Cerny (FK Pribram) ---> Ajax.
Nathan Leyder (Zulte Waregem) ---> Ajax.
Moses Daddy-Ajala Simon (Aminchi Football Academy) ---> Ajax.

Nog niet zeker/geruchten:
Ottar Magnus Karlsson (Vikingur Reykjavik) ---> Ajax.
Filip Sachpekidis (Kalmar FF) ---> Ajax.
Markus Bay (Brøndby IF) ---> Ajax.
Dimitri Silvestridis (Panathinaikos) ---> Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')