OK, dat ga ik dus (voorlopig) niet te zien krijgenquote:
Daarom heb je toch internet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:32 schreef trovey het volgende:
[..]
OK, dat ga ik dus (voorlopig) niet te zien krijgen
Dat wordt niets met met superslowe internetverbindingquote:
Ahquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat wordt niets met met superslowe internetverbinding
Tuurlijk wel, hier een sitequote:Op zaterdag 12 september 2009 00:32 schreef trovey het volgende:
[..]
OK, dat ga ik dus (voorlopig) niet te zien krijgen
Dat is zo'n beetje één van de basisregels in het overgrote merendeel van alle verhalen/series/films over vampieren; past in hetzelfde rijtje als de houten staken, knoflook, geen spiegelbeeld, niet tegen de zon kunnen, enz.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:13 schreef Kinga het volgende:
Maar dat ie ook uitgenodigd moest worden om pas een huis te kunnen betreden, True blood anyone?
ahaaa, ik vond de goede vampier eigenlijk niksquote:Op zondag 13 september 2009 00:19 schreef rena het volgende:
Heb de eerste aflevering net gekeken en vond het nog niet erg goed. Vergeleken bij de pilot van True Blood zat hier nog erg weinig actie in en de hoofdpersonages spreken me ook nog niet erg aan.
Alleen die slechte broer is best leukWel weer een cliché, maar ach..
daar moest ik meteen ook aan denken. Ik geef het een shot, pilot is altijd wat anders...quote:Op maandag 14 september 2009 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Pfoe wat een serie..pak alle thema:s van twilight, de muziek van The oc en oth en wat random high school issues en je hebt dit. En toch was het best vermakelijk
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef doos05 het volgende:
lijkt wel op Twilight kunnen ze nou nooit iets nieuws bedenken?![]()
Buiten een high school en vampieren zie ik geen overeenkomsten hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef Kevincy het volgende:
Oftewel Buffy in een nieuw jasje....
Die mag je niet eens met deze serie vergelijken IMO.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
True Blood is naar verwachting me 1000 maal beter. (heb beide seizoenen inmiddels gezien.. "who took bill?" maar ik zal de pilot eens aanschouwen en dan mijn reactie hier plaatsen
Heb gisteren de eerste 2 eps gekeken.. en het viel inderdaad vies tegen. Dit is echt een drama serie waarin toevallig een vampier zit, ipv een serie over vampieren...quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
True Blood is naar verwachting me 1000 maal beter. (heb beide seizoenen inmiddels gezien.. "who took bill?" maar ik zal de pilot eens aanschouwen en dan mijn reactie hier plaatsen
tot nu toe wel ja..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Heb gisteren de eerste 2 eps gekeken.. en het viel inderdaad vies tegen. Dit is echt een drama serie waarin toevallig een vampier zit, ipv een serie over vampieren...
Wat is dan het drama buiten de vampier?quote:
Jawel, maar het is tot nu toe gewoon een typische amerikaanse soap met een stel vampieren erin. Verder niets bijzonders. Vind ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is dan het drama buiten de vampier?
Alleen haar broertje met dat meisje, de rest heeft toch echt wel een link met de vampier.
Ja die jaquote:
SPOILER: aflevering 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
heb net aflevering 6 gezien. Maar ik vond dit echt de leukste en spannenste aflevering tot Nu toe. Deze aflevering verlangt naar meer, en kan niet wachten tot de volgende!
Ik ben blij dat ik ben blijven kijken, en dat ik niet ben afgehaakt na 2 afleveringen. Toch wel1 van de leukste series op dit moment
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef Yesse het volgende:
Vond het leuk om het verhaal van vroeger te zien.Verwachte het eigenlijk wel.SPOILER: aflevering 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En DamonDie Ian Somerhalder is zo briljant voor die rol.
Huilies ook iedere keer in die vampierenseries, boehoe mn hot boyfriend is een vampier - ik wil je nooit meer zienHot boyfriend with perks...ik zou het wel weten
![]()
D'r is deze week heel weinig te zien. CSI, Bones etc ook allemaal pas volgende week weerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:43 schreef rena het volgende:
Is het deze week niet te zien in de USA?
Nope,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:43 schreef rena het volgende:
Is het deze week niet te zien in de USA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Was weer een geweldige aflevering.
Ow en Damon
Ja dat vind ik ook wel interessantquote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Leuke aflevering ben wel benieuwd of wat onze witch nog voor rol krijgt t.o. vampiers
Welke acting skillsquote:Op maandag 2 november 2009 21:49 schreef Siral het volgende:
Ik vind het tot nu toe leukkkk. Ik ben alleen geen fan van Elena der acting skills...
ELENA'S A VAMPIRE TOOOO. BECAUSE SHE WAS BITTEN BY VICKY.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
Damn....
Season 1, Episode 10 – Airs: 11/19/2009
The Turning Point
Stefan and Damon find a common enemy and someone they deem to be a threat. Elena uncovers a hidden secret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |