Die mag je niet eens met deze serie vergelijken IMO.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
True Blood is naar verwachting me 1000 maal beter. (heb beide seizoenen inmiddels gezien.. "who took bill?" maar ik zal de pilot eens aanschouwen en dan mijn reactie hier plaatsen
Heb gisteren de eerste 2 eps gekeken.. en het viel inderdaad vies tegen. Dit is echt een drama serie waarin toevallig een vampier zit, ipv een serie over vampieren...quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
True Blood is naar verwachting me 1000 maal beter. (heb beide seizoenen inmiddels gezien.. "who took bill?" maar ik zal de pilot eens aanschouwen en dan mijn reactie hier plaatsen
tot nu toe wel ja..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Heb gisteren de eerste 2 eps gekeken.. en het viel inderdaad vies tegen. Dit is echt een drama serie waarin toevallig een vampier zit, ipv een serie over vampieren...
Wat is dan het drama buiten de vampier?quote:
Jawel, maar het is tot nu toe gewoon een typische amerikaanse soap met een stel vampieren erin. Verder niets bijzonders. Vind ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is dan het drama buiten de vampier?
Alleen haar broertje met dat meisje, de rest heeft toch echt wel een link met de vampier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |