Zorg eerst nou maar dat je weer mee doet...quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef RitseB het volgende:
nog een paar van zo'n post en ik hoef de film niet meer te zien
Die scenes kan je 293294909034 keer zien en ze blijven grappigquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef RitseB het volgende:
nog een paar van zo'n post en ik hoef de film niet meer te zien
Diep....quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Lyzio het volgende:
MAAAR OOOEH ALS JE LACHT ZIJN M'N WONDEN WEER GEHEELD! OOOOEH ALS JE LACHT WORDT M'N HART EN HOOFD EN ZIEL OPNIEUW GESTREEEEEELD!
GEEF MIJ HEEL EVEN DAN DAT GEVOEL WAAR IK NIET ZONDER KAN!!!
Jan SmitStiekem best leuk.
neequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Lyzio het volgende:
MAAAR OOOEH ALS JE LACHT ZIJN M'N WONDEN WEER GEHEELD! OOOOEH ALS JE LACHT WORDT M'N HART EN HOOFD EN ZIEL OPNIEUW GESTREEEEEELD!
AQ waarom post je onder het account van Lyzio?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Lyzio het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil de FOK!kers hier niet tellen die als ze bezopen zijn keihard aan het mee bléren zijn op Jan Smit
Lekkere vergelijking..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil de FOK!kers hier niet tellen die als ze bezopen zijn keihard aan het mee bléren zijn op Jan Smit
Die zullen er ongetwijfeld zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik had het over hier in de SC lieve Poitquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking..
Ik wil alle criminelen die ontoerekeningsvatbaar zijn in de wereld niet tellen!!
Gotcha.quote:
Brabo heaquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik had het over hier in de SC lieve Poit
[..]
Gotcha.
Alleen als ik heel bezopen ben en niet (zeker) weet dat het Jan Smit is...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Lyzio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |