Zorg eerst nou maar dat je weer mee doet...quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef RitseB het volgende:
nog een paar van zo'n post en ik hoef de film niet meer te zien
Die scenes kan je 293294909034 keer zien en ze blijven grappigquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef RitseB het volgende:
nog een paar van zo'n post en ik hoef de film niet meer te zien
Diep....quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Lyzio het volgende:
MAAAR OOOEH ALS JE LACHT ZIJN M'N WONDEN WEER GEHEELD! OOOOEH ALS JE LACHT WORDT M'N HART EN HOOFD EN ZIEL OPNIEUW GESTREEEEEELD!
GEEF MIJ HEEL EVEN DAN DAT GEVOEL WAAR IK NIET ZONDER KAN!!!
Jan SmitStiekem best leuk.
neequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Lyzio het volgende:
MAAAR OOOEH ALS JE LACHT ZIJN M'N WONDEN WEER GEHEELD! OOOOEH ALS JE LACHT WORDT M'N HART EN HOOFD EN ZIEL OPNIEUW GESTREEEEEELD!
AQ waarom post je onder het account van Lyzio?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Lyzio het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil de FOK!kers hier niet tellen die als ze bezopen zijn keihard aan het mee bléren zijn op Jan Smit
Lekkere vergelijking..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil de FOK!kers hier niet tellen die als ze bezopen zijn keihard aan het mee bléren zijn op Jan Smit
Die zullen er ongetwijfeld zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik had het over hier in de SC lieve Poitquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking..
Ik wil alle criminelen die ontoerekeningsvatbaar zijn in de wereld niet tellen!!
Gotcha.quote:
Brabo heaquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik had het over hier in de SC lieve Poit
[..]
Gotcha.
Alleen als ik heel bezopen ben en niet (zeker) weet dat het Jan Smit is...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Lyzio het volgende:
Dan nog poepescheetje.. Die muziek is zo achterlijk dom dat mensen die hun eigen stront niet meer aan de juiste kant van de anus kunnen houden het nog meezingen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik had het over hier in de SC lieve Poit
[..]
Gotcha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Bier ook nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Carnaval is niet goed voor je muzieksmaak
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog poepescheetje.. Die muziek is zo achterlijk dom dat mensen die hun eigen stront niet meer aan de juiste kant van de anus kunnen houden het nog meezingen.
Meezingers zijn prima maar ik heb zo m'n grenzen..Ik heb ook nergens gezegd dat de muziek enige vorm van intelligentie bevat. Ik impliceer alleen dat het af en toe wel eens lekker is om mee te schreeuwen. Mits bezopen. Dat zijn toch al een aantal zeer verzachtende omstandigheden om deze flaw in mijn muzieksmaak goed te lullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Zelfs dan niet, maar ik zorg dan ook altijd dat ik op plekken kom waar er geen nummers van Jan Smit gedraaid worden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Lyzio het volgende:
Het komt in de buurt maar in plaats van bezopen zou ik toch eerder straal lam gebruiken. Als je je iets niet kan herinneren is het niet gebeurt!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat de muziek enige vorm van intelligentie bevat. Ik impliceer alleen dat het af en toe wel eens lekker is om mee te schreeuwen. Mits bezopen. Dat zijn toch al een aantal zeer verzachtende omstandigheden om deze flaw in mijn muzieksmaak goed te lullen.
Toch?
Dus jij vermijdt standaard alle kroegen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zelfs dan niet, maar ik zorg dan ook altijd dat ik op plekken kom waar er geen nummers van Jan Smit gedraaid worden.
Er zijn genoeg kroegen die geen nederlanstalige muziek draaienquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus jij vermijdt standaard alle kroegen?
Irish Pub hier om de hoek doet niet aan Nederlandse shit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef Lyzio het volgende:
Nog nooit een kroeg tegengekomen die geen Nederlandse muziek draait. Kan het me ook moeilijk voorstellen.
Je komt zeker van buiten de Randstad he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef Lyzio het volgende:
Nog nooit een kroeg tegengekomen die geen Nederlandse muziek draait. Kan het me ook moeilijk voorstellen.
Misschien komt het omdat we verschillende muzieksmaken hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef Lyzio het volgende:
Ik ook grapjasquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je komt zeker van buiten de Randstad he?
Ja, en dat heeft er dus ook geen ene zak mee te maken. Kom vaak zat in Amsterdam, en daar wordt ook in ieder café wel eens een Nederlands nummer er doorheen gegooid. Dus je faalt keihard om een sneer richting alles wat onder de rivieren ligt te maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je komt zeker van buiten de Randstad he?
Wow... je hapt wel enorm zeg...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, en dat heeft er dus ook geen ene zak mee te maken. Kom vaak zat in Amsterdam, en daar wordt ook in ieder café wel eens een Nederlands nummer er doorheen gegooid. Dus je faalt keihard om een sneer richting alles wat onder de rivieren ligt te maken.
Het gaat even niet om muzieksmaak, het gaat erom dat er zeker wel eens mensen met Jan Smit mee schreeuwen, terwijl ze daar totaal niet van houden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat we verschillende muzieksmaken hebbenik vermaak me prima in de Ierse pubs van Hengelo en Enschede.
Ik kan wel zeggen naar wat voor kroeg ik ook ga maar dan verklaar je me voor gek net als rest van dit gat waar ik woonquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, en dat heeft er dus ook geen ene zak mee te maken. Kom vaak zat in Amsterdam, en daar wordt ook in ieder café wel eens een Nederlands nummer er doorheen gegooid. Dus je faalt keihard om een sneer richting alles wat onder de rivieren ligt te maken.
Nee dit gaat nu over wat jij een feit noemt dat alle kroegen in Nederland Jan Smit draaien en dat is dus niet het geval.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het gaat even niet om muzieksmaak, het gaat erom dat er zeker wel eens mensen met Jan Smit mee schreeuwen, terwijl ze daar totaal niet van houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |