Tfoeeequote:
God, wat kankerirritant, de lapo pakken, maar geen nieuw topic openen.quote:
faalquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Bevin het volgende:
[KLB SC #1601] Met de oplossing voor SU
Dat soort paupers zul je altijd houdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, wat kankerirritant, de lapo pakken, maar geen nieuw topic openen.
* Pizzaquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, ik heb honger. Wat zal ik eens eten?
Lekker idd eh?quote:
PATAT IT ISquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker idd eh?
Ik ga wel friet eten trouwens, maar ik heb liever ook kebab
Dat zou helemaal een groot feest zijn!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Lasange en kebad, en dan toetje friet en vanavond nog de pizza
Ik weet echt zoooo niet meer wat ik hier nou moet zeggen..quote:
Ja lekker, gewoon doordrinken ook na eten het is toch weekendquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een groot feest zijn!!
En een biertje erbij
Jij begrijpt mij!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja lekker, gewoon doordrinken ook na eten het is toch weekend
quote:
Ik wil gezond eten, lasagne valt af. Die rommel uit pakjes hoef ik niet.quote:
Zelf makenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wil gezond eten, lasagne valt af. Die rommel uit pakjes hoef ik niet.
Hmm gezond in t weekend..quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wil gezond eten, lasagne valt af. Die rommel uit pakjes hoef ik niet.
Woeps denk je danquote:
Chuck en IQM probeerden mij natuurlijk gewoon te naaienquote:
Het is wel weekend hè, niet teveel moeite.quote:
Mankeert gewoon wat aan je ogen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chuck en IQM probeerden mij natuurlijk gewoon te naaien
[KLB SC #1601] Met de oplossing voor SUquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Bevin, ranzig plaatje, mail maar voor een unban als het weekend is afgelopen.
Maak een lekkere uitsmijter ham/kaas en daarbij een soepjequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is wel weekend hè, niet teveel moeite.
Zo'n pic van Hannibal Holocaust dacht ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat had hij geplaatst?
Een plaatje van een chick met.. Wat was t eigenlijk..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat had hij geplaatst?
Dat dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zo'n pic van Hannibal Holocaust dacht ik.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef afcajos het volgende:
Wf, rv, skylark?? weet iemand waarom gers bij mijn uitgaande gesprekken staat
Screenshot het anders even, ik zie nog steeds niet wat hij bedoeltquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mankeert gewoon wat aan je ogen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zo'n pic van Hannibal Holocaust dacht ik.
Ah gevonden, en hij gaat niet alleen door d'r bekkiequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een plaatje van een chick met.. Wat was t eigenlijk..
T leek wel een boomstam ofzo..
Zo recht door d'r bekkie
Extra groot om extreme haargroei te verbergenquote:
Niets mis met lasagne, mijn moeder maakt de beste.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef DuTank het volgende:
Hop, moeders opdracht geven om iets heerlijks uit de Italiaanse keuken te maken.
En dan bedoel ik geen pizza, macaroni, spaghetti bolognese of lasagne.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Oh, Maisnon, ik moest zachtjes gniffelen om je 'do it, do it'.Al hoort 'ie niet zo toch, in die context?
Als ik gelijk heb neem jij een I Belong To Chuck_Norris ondertitel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Screenshot het anders even, ik zie nog steeds niet wat hij bedoelt
3:45 lijkt op Kb.quote:
Nee ik ging googlen, toen zag ik t ook..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ah gevonden, en hij gaat niet alleen door d'r bekkie![]()
Okequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb neem jij een I Belong To Chuck_Norris ondertitel.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef afcajos het volgende:
quote:
Je moeder lijkt op Kb.quote:
Ik prefereer deze versie. Het is een beetje rustgevend en toch spookachtig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Deze versie is overigens nog best oké, alleen erger ik me aan z'n stem.
Probeer je nou een moeder-grap te maken?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Screenshot het anders even, ik zie nog steeds niet wat hij bedoelt
Geen grap, het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Probeer je nou een moeder-grap te maken?
Naaktpics BTquote:
Placeboquote:
Je bent zelf een grap.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef Japsnars het volgende:
Diezelfde regisseur heeft blijkbaar nog een tal van andere horror films gemaakt;
Welke film is dit:
[ afbeelding ]
Vanaf 5:20
Hoe die pop loopt
5:10 is ook mooi met die bullet recht door de peep hole.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Mijn collega's hebben dezelfde humor als jij.quote:
Die heb ik een maand geleden al aanbevolen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
Julian Plenti, solo act van Paul Banks![]()
![]()
![]()
Mijn humor heeft gewoon dezelfde collega's als jij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben dezelfde humor als jij.
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn humor heeft gewoon dezelfde collega's als jij.
Ja, toen had ik het gehoord op een vriend zn iPod maar heb het vorige week pas gedowloadquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die heb ik een maand geleden al aanbevolen.
Doe maar zo'n hele grote, met zwarte glazen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Oh ja, dikzakken, ik ga morgen een bril bestellen.
Dat ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Japsnars het volgende:
Wajoo, hij heeft ook een soort voorloper van saw geregisseerd:
[ afbeelding ]
Die shit gaat diepquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn humor heeft gewoon dezelfde collega's als jij.
Matig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe maar zo'n hele grote, met zwarte glazen.
Sowieso.. Interpol, Paul Banks.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef Maisnon het volgende:
Nee hoorde ook niet IQM maar ik wilde em graag erin kwijt
En Julian Plenti is inderdaad wel tof
Skyscraper is mooi.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, toen had ik het gehoord op een vriend zn iPod maar heb het vorige week pas gedowload
Je moeder is gebanned.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit.
KoP weer gebanned?
Ik ben geen neger.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe maar zo'n hele grote, met zwarte glazen.
Het is een Fok! Developer faal:quote:
Ligt eraan, op een chemisch toilet niet.quote:
Heb ik ook altijd bij nieuwe vansjes, dat doet hels pijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
Whehe trouwens, Wd.Ik kreeg woensdag m'n vans binnen
en ik ging daarna naar Coldplay. Twee dagen. WTF, ik heb zulke blaren en alles op m'n hakken, ik kon bijna niet meer lopen.
Nee hoor, Yvonne post nog gewoon.quote:
Ik zou ze vandaag gaan kopen in Amsterdam maar ik voelde mij kkziek naar school dus nu moet ik morgen of overmorgen gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
Whehe trouwens, Wd.Ik kreeg woensdag m'n vans binnen
en ik ging daarna naar Coldplay. Twee dagen. WTF, ik heb zulke blaren en alles op m'n hakken, ik kon bijna niet meer lopen.
Na drie koppen koffie kun je mij opvegen ...quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, Yvonne post nog gewoon.
Lolzzquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan, op een chemisch toilet niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan, op een chemisch toilet niet.
Echt he. Bij die slip ons had ik dat ook, aan je hak he? Die lo pro's hebben dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd bij nieuwe vansjes, dat doet hels pijn.
Zo!! Doen ze goed.. Dat lukt mij idd ook nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na drie koppen koffie kun je mij opvegen ...
Mijn collega's kunnen trouwens pas echt koffiedrinken...![]()
5 Koppen in een uur
Bestel ze gewoon via internet anders, net zo handig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou ze vandaag gaan kopen in Amsterdam maar ik voelde mij kkziek naar school dus nu moet ik morgen of overmorgen gaan
Ik ben de beroerdste nietquote:
Ik heb het gehad bij vulcanized, authentic en die authentic lo pro's.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt he. Bij die slip ons had ik dat ook, aan je hak he? Die lo pro's hebben dat helemaal niet.
Maar ik hou nog wel van je hoor.quote:
Ik kan ze toch nooit bijhouden ( 5 koppen in een uur, 8 uur lang) en meestal hoef ik s middags toch geen koffie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo!! Doen ze goed.. Dat lukt mij idd ook niet
Wel makkelijk op een dag though
Jouw weerstand is ook wel zwakker dan de verdediging van Ajax hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou ze vandaag gaan kopen in Amsterdam maar ik voelde mij kkziek naar school dus nu moet ik morgen of overmorgen gaan
Hmmm. Ik bij die lo pro's niet. Maar bij mij ziet de achterkant daarvan er heel verneukt uit. Alsof ik er scheef op loop ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het gehad bij vulcanized, authentic en die authentic lo pro's.
Hier net zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
Mweh, ik denk dat het toch maar ongezond eten gaat worden. Ik ben veel te lui vandaag ook maar iets te doen.
Mijn collega's hebben ook van die droge humor. Ze kunnen het ook gewoon echt een kwartier heel serieus over niks stom lullen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na drie koppen koffie kun je mij opvegen ...
Mijn collega's kunnen trouwens pas echt koffiedrinken...![]()
5 Koppen in een uur
Moet je er zooltjes in doen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmmm. Ik bij die lo pro's niet. Maar bij mij ziet de achterkant daarvan er heel verneukt uit. Alsof ik er scheef op loop ofzo.Heb dat overigens bij meer mensen gezien. Mja een maat kleiner was gewoon te klein, dus ik snap 't verder ook niet.
Ik wil sowieso koffie als ik net wakker ben..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ze toch nooit bijhouden ( 5 koppen in een uur, 8 uur lang) en meestal hoef ik s middags toch geen koffie.
's Avonds vind ik het wel lekker
Ik weet nog wel dat ik een tijd met d_a heb lopen praten. Hij dist m'n accent tenminste niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef afcajos het volgende:
NEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben ook van die droge humor. Ze kunnen het ook gewoon echt een kwartier heel serieus over niks stom lullen.
Vraag me af of dat werkt. Het komt gewoon meer doordat er aan de achterkant in die schoenen best veel ruimte is, en mijn voeten niet die hele achterkant innemen zeg maar. Ze zijn smaller dan die schoen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je er zooltjes in doen!
dat heb ik ook gehad bij lo pro's, maar met zooltjes scheelde het wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vraag me af of dat werkt. Het komt gewoon meer doordat er aan de achterkant in die schoenen best veel ruimte is, en mijn voeten niet die hele achterkant innemen zeg maar. Ze zijn smaller dan die schoen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben ook van die droge humor. Ze kunnen het ook gewoon echt een kwartier heel serieus over niks stom lullen.
Mmm oke. Misschien moet ik daar maar eens voor kijken. Waar haal je die dingen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad bij lo pro's, maar met zooltjes scheelde het wel.
Ja, ik ben de afgelopen 5 jaar echt nooit ziek geweest en nu ben ik echt al een paar weken aardig naar de kankerquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw weerstand is ook wel zwakker dan de verdediging van Ajax hè?
Ik heb ze toen ooit van mn papa gehadquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm oke. Misschien moet ik daar maar eens voor kijken. Waar haal je die dingen?
En euh, pics van je bril. [ afbeelding ]
Je bent verslaafdquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil sowieso koffie als ik net wakker ben..
Want als ik dan geen koffie kan drinken word ik geaaaaaaaaakkkkkkk!!
en idd ook s'avonds!
Maar dan nog kom ik op een aardige hoeveelheid per dag uit
Heb net een broodje shoarma op.quote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:40 schreef Dqod het volgende:
Ik ga gefrituurde aardappelrepen eten!!
Laterrrr
Wow, nu mooi op canvas laten afdrukkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, niks meer aan doen
Klikken voor de grote versie
Ik ga maar ff langs de snackbar denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb net een broodje shoarma op.
Wat ga jij eten?
Wow. Werkelijk schitterendquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, niks meer aan doen
Moooooooi.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, niks meer aan doen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, niks meer aan doen
Dat is zo'n Enid uit Ghost World bril.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Oke, dood. Kankerplaatjes.
https://www.toniandguy-op(...)54/0RB5154__2000.jpg
Neukeuhhhhhh.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Adolecens het volgende:
Zo en JB komt zo binnen, dus dan heb ik even wat anders te doen![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga maar ff langs de snackbar denk ik.
HAHAH ADO MOET AAN HET WERK VAN JB.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Adolecens het volgende:
Zo en JB komt zo binnen, dus dan heb ik even wat anders te doen![]()
Behalve dat hij anders is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is zo'n Enid uit Ghost World bril.
Dat staat ook op het menu.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb net friet en een frikandel speciaal op.
Alleen nogal jammer dat ik het nauwelijks proefde door m'n verstopte neus. Verdomme.
Dat zei ie alquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
Boehoewilde om half 6 een schoonheidsslaapje doen en word nu weer wakker..
Zo maar even wat lasagne opwarmen!
OEH heb ik al verteld dat ik Skylark heb verslagen met armpje drukken?
NO WAI!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
Lachen met Paul hoor.quote:
ohnoes wd is a hacker on steroidsquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
yo /ic/, I just finished this portrait, thought you might appreciate it. Twas only like the fifth proper portrait I ever did, used photoshop and a picture as a reference. No sampling colors or directly copying lines from the photo, but I did do lots of checkups along the route.
I'm just looking for some general feedback. I still think the mouth looks a bit awkward, but I've spend too much time on that anyway. Also, I found it very hard to make the hair very flowy, and adding lots of loose plucks and hairs was kinda hard, so if anyone has tips on that, would be great
WHEHEHEHE
Niet stiekem op je Kb. account inloggen hè?quote:
Ik versloeg jou, leugenaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ray Ban Clubmaster, yeshquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja is dat een Ray Ban? Ja toch?
Psstquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weinig dingen zijn zo lekker.
Romantisch. Wist niet dat je zo gek was op Skylark.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef Devvie het volgende:
ER ZIT ZAND IN MIJN SCHOEN
OP DE GROND LIGT EEN TAPIJT VAN PEUKEN
IK WOU DAT JIJ NU HIER WAS![]()
OM JE STEVIG IN JE REET TE NEUKEN
jwzquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Romantisch. Wist niet dat je zo gek was op Skylark.
Ze hebben tegenwoordig ook de 'lange lummel', die is zo'n 30 cm lang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weinig dingen zijn zo lekker.
Wat is de connectie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Romantisch. Wist niet dat je zo gek was op Skylark.
Kansloze aanpassing inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is die nieuwe google lettertype fucking irritant zeg. Ik ben geen retard ofzo, die kleinere letters kon ik makkelijk lezen.
Haha, serieus?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook de 'lange lummel', die is zo'n 30 cm lang.
Sad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef Devvie het volgende:
Ik had net een potje zout in mijn handen, en toen spotte ik 3 naaktslakken
Dat ie onder je post en:quote:
quote:
Wat moest jij met een potje zout.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef Devvie het volgende:
Ik had net een potje zout in mijn handen, en toen spotte ik 3 naaktslakken
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha, serieus?! Das gewoon een big size frikandel?
quote:woensdag 08 juli 2009
WEZEP – Lange lummels. Als zoete broodjes gaan ze over de toonbank bij Cafetaria Borst in Wezep. ”Een heel groot succes,” zegt eigenaar Jan Borst, die z’n klanten regelmatig nieuwe producten voorschotelt. De ’lange lummel’ is een frikandel met dubbele afmetingen. Normaal telt een frikandel bij Borst 17 centimeter, de ’lange lummel’ is 34 centimeter lang. ”Een lange lummel speciaal is een traktatie op zich en Wezep geniet er met volle teugen van.” De economische crisis lijkt aan Borst voorbij te gaan. ”Ik merk er eigenlijk niks van,” zegt Jan Borst, die zich steeds weer probeert te onderscheiden. ”We zijn heel ambachtelijk bezig met o.a. eigen satésaus, zelfgemaakte ballen gehakt en voor onze gepaneerde karbonades komen ze uit de wijde regio,” vertelt Jan Borst.
Dat geeft het meer pitquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moest jij met een potje zout.
Hij wilde het op z'n eigen naaktslak strooien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moest jij met een potje zout.
Ik wist niet dat hij naaktslakken hield.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wilde het op z'n eigen naaktslak strooien.
Dan heb ik geen potje nodig hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wilde het op z'n eigen naaktslak strooien.
Iedere avond 1 in z'n hand. Moet ik gvd alles uitleggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij naaktslakken hield.
Bah, is zijn naaktslak handtam?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedere avond 1 in z'n hand. Moet ik gvd alles uitleggen.
* gaat meequote:Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
OMG! Wat heerlijk.![]()
Daar moet ik een keer heen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan doen we een wedstrijdje, wie er de meeste op kan!!1
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan doen we een wedstrijdje, wie er de meeste op kan!!1
Hahahah wat fout zeg.quote:
Ludodieetquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit dat eten alweer zo lang uit te stellen dat de hongergevoel eigenlijk al weg is.
Wel lekker goedkoopquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit dat eten alweer zo lang uit te stellen dat de hongergevoel eigenlijk al weg is.
Je bent een weddenschap aangegaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef Devvie het volgende:
18 frikandellen in een uur is wel haalbaar
Misschien moet ze eerst eens beginnen met één negerpiemel, ipv gelijk meerdere.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
wifesharing (dus geen cuckold)het zal wel aan mij liggen.
nog nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent een weddenschap aangegaan?
Dat heeft ze ook gedaan. Maar dan nog, wtf voor een vent ben je dan als je er op geilt dat je vrouw door een ander genomen wordt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien moet ze eerst eens beginnen met één negerpiemel, ipv gelijk meerdere.
Ik haalde 10 in een kwartier. Maar 18 is wel veelquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef Devvie het volgende:
18 frikandellen in een uur is wel haalbaar
Maar in een uur moet dat wel te doen zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haalde 10 in een kwartier. Maar 18 is wel veel.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar in een uur moet dat wel te doen zijn lijkt me.![]()
Gewoon niet in de 1e 10 minuten meteen zoveel mogelijk eten maar verspreiden over het uur.
Meedoen met NK volgend jaar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haalde 10 in een kwartier. Maar 18 is wel veel.
Aju en tot straks.quote:
Oh, ik had 'm nog niet helemaal uitgelezen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook gedaan. Maar dan nog, wtf voor een vent ben je dan als je er op geilt dat je vrouw door een ander genomen wordt?
Ik was misselijk daarnaquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
'blacks'quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef Maisnon het volgende:
ik heb em op /ic/ gezet op 4chan kijken wat ze roepen
Count me inquote:
Waarquote:
de pa van mn baas doet aan partnerruilquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, ik had 'm nog niet helemaal uitgelezen.
Ja, dat begrijp ik dus ook niet zo goed. Partnerruil enzo ook allemaal niet. Ik zou dan wel dik jaloers zijn (de meeste mensen denk ik).
Ook zo kansloos he.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
de pa van mn baas doet aan partnerruil
Wie heeft er nou een lelijke vriendin?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik een lelijke vriendin had gehad had ik ook aan partnerruil gedaan.
Cornelisquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een lelijke vriendin?
Ik zie er genoeg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een lelijke vriendin?
quote:
Ik had mijn zin anders moeten formulerenquote:
quote:
Nee, nog nooit gezienquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:03 schreef jordeeeh het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, nou speciaal voor jou, t gaat om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Graag gedaan, jwz.quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jatok!
Hier van krijg je zin om te dansen
Nee, geeeeen idee..quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Siniti het volgende:
Hey jongens ik zoek een plaatje van een man met een paardenkop die een heel raar dansje doet, weet iemand welk plaatje ik bedoel?
Ik hoop het want ik ben al heel lang op zoek naar dit plaatje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, geeeeen idee..
Miss weet jordeeeh het
Dat is wel frustrerend eh? Ik ken utquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik hoop het want ik ben al heel lang op zoek naar dit plaatje.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar [ afbeelding ] gniffel omdat ik hem destijds getipt had
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:26 schreef Dqod het volgende:
jordeeeh ik vind jou een apart mannetje
Deze:quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Siniti het volgende:
Hey jongens ik zoek een plaatje van een man met een paardenkop die een heel raar dansje doet, weet iemand welk plaatje ik bedoel?
Nee die vind ik ook heel leuk, maar dit is een krokodil. Ik zoek echt een man met een paardenkop.quote:
Ik kan mijn mening niet beargumenteren..quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Volgens mij had ik m toen al.
[..]
Hoezo?
Mja je hebt wel gelijk hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan mijn mening niet beargumenteren..
En ik bedoel t ook nie onaardig hoor.. Ik vind t gewoon
Oh nou gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja je hebt wel gelijk hoor, daar niet van.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Volgens mij had ik m toen al.
[..]
Hoezo?
Ja! Dat is hem! Bedankt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef jordeeeh het volgende:
DANCE MOTHERFUCKER!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
LET'S GO LOESO!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef jordeeeh het volgende:
DANCE MOTHERFUCKER!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Duuudequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja! Dat is hem! Bedankt.
Als beloning krijg jij wat dansende mensen van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 1e is een mooie. Bedankt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja! Dat is hem! Bedankt.
Als beloning krijg jij wat dansende mensen van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heet!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
Eigenlijk zou k nu net als Lamon moeten dansen eh.
Misschien als ik vanavond thuis kom
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
Eigenlijk zou k nu net als Lamon moeten dansen eh.
Misschien als ik vanavond thuis kom
Doutzen kan tenminste praten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:43 schreef Siniti het volgende:
Modellen moeten dan ook, net als pornosterren, nooit praten.
Leuk tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
Wat heeft die Kim Feenstra een kkstem zeg
Damn, ze moeten vandaag wel gaan spelenquote:
GODVEWRRRRRquote:
Hij dacht dat je spinde met je prrrrtquote:
Dat je dat door had! Whihihiiii.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij dacht dat je spinde met je prrrrt
Clijsters - Williams ga ik vanacht wel kijken hoor en Gonzalezquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, ik zag zo uit naar Gonzalez![]()
en Clijsters - Williams uiteraard.
Je bent je oude hopelijk niet kwijt he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
Oh fuck, ik kan al een week mijn paspoort ophalen.
Teehee ja, dat dacht ik achteraf ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat je dat door had! Whihihiiii.
Hou ons er vooral niet van op de hoogte.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Clijsters - Williams ga ik vanacht wel kijken hoor en GonzalezDie klootzak heeft Tsonga eruit geslagen
Relax, ik heb er geen bets meer op lopen (alleen op de eindwinnaar) dus mij zal je niet horenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hou ons er vooral niet van op de hoogte.
lol ff kijkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:56 schreef Fascination het volgende:
Verliefd op een te jong meisje...
Wat is dat toch met mannen en jonge meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |