Tjee, ik voed nu 3 en halve maand met hoedje!
En dat gaat nog steeds goed eigk. Laatst 2 dagen en nachten zonder gevoed, maar ik heb het gevoel dat Ko geen grote hap meer kan nemen en daardoor gaat het pijn doen. Ik weet niet zo goed hoe ik hem dat weer kan aanleren.
Maar het is fijn te weten dat als ik mijn hoedje kwijt ben, het toch goed kan gaan.
Ik kook ze nu net zo vaak uit als word aanbevolen voor een flessenspeen, 1 maar vaker 2 keer per week.
Verder was ik ze af en toe af in een sopje, en gooi ik azijn bij het kokend water. En dan spoel ik ze ook nog af met water na elke voeding, behalve 's nachts
Toen we spruw hadden kookte ik ze elke dag uit.
Ik heb er 3, twee zijn paars geworden van de Gentiaan Violet (tegen spruw) en een is nog helder. De paarse zijn voor thuis.

En de heldere heb ik in een speciaal doosje van Medela in mijn tas zitten.
Mefke, als hij door het hoedje heen te hard zuigt kan het ook zijn dat je de verkeerde maat hoedje hebt. Ik heb ook een weekend met de verkeerde maat gevoed, toen ik mijn eigen vergeten was, en dat voelt echt anders.
Maar ik denk dat Owlet gelijk heeft en dat je om hulp moet vragen bij het aanleggen. Ik hoop dat het snel beter gaat. En met hoedje kan ook goed, hoor.
je moet ze alleen niet vergeten zoals mij af en toe overkomt....Poppedein, jeetje, wat moeilijk. Ik weet niet wat er met je meisje is, maar een LK heeft mij echt goed op weg geholpen. Dat is het wel waard hoor!
FTA, ik hoop ook voor jou dat het beter gaat en dat er een beter ritme voor je komt!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir