Linda ik las laatst ergens een verhaal van iemand, die teveel melk had, had steeds stuwing en het kindje verslikte zich steeds. Deze mevrouw zei dat saliethee haar heel goed heeft geholpen. Ze had vervolgens niet meer te veel, geen stuwing meer, het kind verslikte zich niet meer en ze geeft met 7 maanden nog steeds bv. Ze moest 750 ml thee zetten, drie minuten laten trekken en over de hele dag verspreid opdrinken. Of het helpt weet ik niet. Maar het is het proberen wel waar denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Linda2205 het volgende:
Maar zorgt veel kolven dan niet voor meer melk? Want ik heb al een overschot zeg maarZe drinkt al erg veel vandaag, voor haar doen, maar toch helpt het niet.
Morgen een dagje in bed klinkt goed! Had wel een boodschappentripje gepland met mn moeder, maar dan de rest van de dag maar in bed knuffelen
Ow, en thnx voor de link. Maar daar staat wel dat je juist moet warmhouden, niks over koelen...![]()
Rottig is dat hè als ze zo ineens het hele ritme omgooien wat terugkomen van het aantal voedingen betrefd.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Nijna het volgende:
Het is bingo op het moment, de nachten zijn rot, overdag wil ze het liefst om de 2 uur en ik word er een beetje simpel van. Ze kwam overdag om de 3 a 4 uur of maakte 's middags een lange ruk en het lijkt allemaal helemaal zoek. De nachten werden weer wat beter, maar nu lijkt ze weer eerder te komen steeds.
Ik vind het moeilijk. Ik ben er gewoon het type niet voor om alsmaar met kind aan de borst te zitten, maar ja de bv loopt nu wel en omdat dan maar aan de wilgen te hangen is ook niet wat ik wil
Dat wist ik niet. Had alleen een verhaal gelezen, dat erg positief klonk. Linda als je te veel productie blijft houden kun je natuurlijk ook altijd hulp vragen bij een lactatiekundige.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:27 schreef p_iglet het volgende:
Salie werkt enorm borstvoedingsproductie remmend.
Daar zou ik nooit zomaar zelf mee gaan klooien...
Het werd vroeger gebruikt om de melkproductie te remmen van moeders waarvan het kindje overleed.
Alle andere kids hebben tot max een half jaar bv gehad, toen was het op de een of andere manier op....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef Grijs het volgende:
Vamp, ik heb er (nog?) geen ervaring mee, maar ik denk dat ik zou verbieden dat mijn kind aan mijn kleren zou trekken. Mijn dochter (16 mnd) heeft al goed door wat 'nee' betekent.
Mijn andere dochter wilde toen ze zo'n 13 of 14 maanden oud was niet meer echt bij me drinken, maar wel lekker bij me liggen (in ons bed). Dan nam ze een paar slokjes en stopte er weer mee en even later wilde ze weer een paar slokjes. Daar had ik toen geen zin in, dus ging ik haar op haar kamer voeden. Dat vond zij weer niets en ze weigerde te drinken. Aangezien ik geen zin had in dat gedoe bij ons in bed, was dat 'einde borstvoeding'.
Diezelfde keuze zou ik nu weer maken, maar ik weet niet hoe jij daarin staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |