Hihi, bij mij noemden ze dat een hamburger ervan maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Ca.ra het volgende:
Ze heeft me geleerd om mijn borst wat samen te knijpen om hem te helpen aanhappen. 'een puntje eraan vouwen' noemen we het grappend.
*die-hardtepelhoedjesgebruikster meldt zich!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:05 schreef owlet het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk hebt hoor, dat het vervelend kan zijn dat er steeds maar weer zo negatief wordt gedaan over iets wat voor sommigen het verschil maakt tussen stoppen of niet stoppen.
Ach, dat weet ik niet hoor. Ik bedoel, een hoedje is meer gedoe en je moet het uitkoken enzo, maar je geeft maar wel gewoon mooi borstvoeding. En ieder grammetje dat je kind groeit komt gewoon omdat jij voor hem zorgt met jouw melk. Dat is zo mooiquote:Op donderdag 24 september 2009 22:27 schreef oeke het volgende:
Dankje Ca.ra.En wat fijn trouwens! Au naturel lijkt me stiekem toch veel fijner.
![]()
En daar kun je voor het voeden een beetje moedermelk in druppelen, daar gaat de neus weer even van open.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:21 schreef owlet het volgende:
Een verstopte neus kan ook ja, arm ding.
JAAAAA!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:27 schreef Nijna het volgende:
Succes poppedein, auw
Wij hebben een rotnacht gehad, vaak eruit en nu ben ik moe, het is een fase he... toch?!
Bij ons noemde de kv het ook een hamburger.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:03 schreef oeke het volgende:
[..]
Hihi, bij mij noemden ze dat een hamburger ervan maken.![]()
Thnx Ticootje... Ik moest gewoon de suspensie gebruiken die hij voor Lena ook voorgeschreven heeft. Maar dat was ten eerste doordat t meer een drankje is niet de doen volgens de apotheek en ten tweede lees ik nu overal op internet dat de gebruikelijke dosering 4x4 ml is met als tip deze hoeveelheid te verdelen over "na elke voeding". Mijn HA heeft echter 4x1 ml voorgeschreven, veel te weinig dus en al helemaal als ik t zelf ook nog zou moeten gebruiken. Dus heb gebruik gemaakt van je tip en extra miconazolcreme meegenomen en voor Lena later deze week dan maar een herhaalrecept regelen....quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Popedein, jij kunt gewoon Miconazolcreme halen. Dat is zonder recept verkrijgbaar. Het is heel belangrijk dat jullie beiden behandeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |