Al maanden speelt kaalheid mij parten. Waar ooit een volle grijze afro glorieus mijn bol sierde, lijkt het tegenwoordig alsof Mozes zelf de schaar ter hande heeft genomen, en deze grijze massa (grijze massa, hoofd, do it do it) heeft gescheiden.
Nu verzamel ik al een tijdje de letter R. Ik heb inmiddels al een boel stuks verzameld. Gisterenavond voor het slapen gaan, nadat ik mijn speciale AARGH dekbedovertrek vers uit de was over het matras gespannen had, was het zo ver:
Ik pakte mijn casio met impressionistische toetsenlayout erbij, om ze te tellen. Acht keer de letter R, acht keer dames en heren! Nadat ik ze netjes geordend had, kroop ik onder een stuk groen inpakpapier en deed ik de oogjes toe.
Enkele uren later werd ik door een fel licht gewekt. Het was mijn rekenmachine die een vreemde gloed deed uitdijen! En wat schetste mijn verbazing, mijn armen waren ook weg ineens.
Ben ik nu al maanden door Aliens bestraald vanwege mijn inzage in hun R dominatie en zijn ze vannacht langsgeweest?
Ik heb een verhelderende paint erbij gedaan.