Je zou professional moeten worden, dit ziet er echt heel goed uit! Knap gedaan en ik weet zeker dat legio mensen ze zouden willen kopen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:47 schreef trui het volgende:
hey, toen ik daar van de week was was er heel geen meneer!![]()
![]()
mijn zeepaard heeft er een paar vriendjes bijgekregen:
[ afbeelding ]
samen met (een deel van) de rest ziet dat er zo uit:
[ afbeelding ]
Mm, kan best zijn, maar je maakt ze gewoon erg goed, ik kan ook een site maken met goede loopschema's maar dat maakt nog geen goeie lopersquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef trui het volgende:
ophelia, ze zijn wel wat groot voor een mobiel, maar 't idee heeft mijn gedachten ook al gekruist so to speak.
samson, bedankt! maar ere wie ere toekomt, dit zijn vooral erg leuke patronen. degene die ze ontworpen heeft heeft nog véél meer leuke patroontjes, zie haar weblog: http://mygurumi.de/home1.html![]()
helaas moet je voor veel ervan betalen, maar goed, dat is ergens ook wel zo eerlijk natuurlijk.
Gewoon op de juiste zoektermen 'Google-en' lijkt me. Bijna topic vol!quote:Op zondag 29 november 2009 22:24 schreef trui het volgende:
dank je!![]()
![]()
maar nu ik zo 'professioneel' bezig ben, heb ik me ook maar eens gewaagd aan die magic ring. ik dacht dat dat met dat filmpje erbij niet zo moeilijk kon zijn. maar helaas, het gaat bij mij steeds mis bij het aantrekken van de touwtjes aan 't eind. 1 draadje laat zich mooi strak trekken, het andere blijft als een lullige lus over, dus weg magic effect!
heeft iemand DE truc voor me hierbij?
loving itquote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef trui het volgende:
mét bijbehorend zelfgehaakt hartje. (nog zonder magic rings.)
[ afbeelding ]
ik ga er eens goed voor zitten.
met de poten tentakels erbij zo'n 30 cmquote:
nicequote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef trui het volgende:
mijn magic ring is overigens gelukt, yeah! uiteindelijk toch met de dubbele ring, en de aanwijzingen van mijsje.![]()
ik vond de link van shiznuts eigenlijk toch niet zo handig, en ook die andere foto-tutorial die iemand hier eens gaf bracht mij niets dan verwarring en knopen. zal wel aan mij liggen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |