no shit? das dan leuk uitgaan met jequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben nooit spraakzaam
Jep MBO 4 dus geen geheime genootschappen
piloww talk was dat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
no shit? das dan leuk uitgaan met je![]()
dus ook geen pillow talk?
hola effrieboodiequote:
ik heb nog een uur inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog snel ff hier langs voordat je uitgaat?
Ja, dat schiet niet op zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe halve pagina met alleen maar gezwaai en gehallo.
Misschien kan TMM ff langs zn computer gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Kan iemand niet een kloon aanmaken, en doen alsof-ie Ang3l is?
Jij kan toch ook je hele hebben en houden delenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Kan iemand niet een kloon aanmaken, en doen alsof-ie Ang3l is?
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij kan toch ook je hele hebben en houden delen
goddamnitquote:
Na de seks in het donker gezellig met elkaar praten over allerlei dingen. Volgens mij.quote:
Voorruit...dan wacht ik wel ff tot het nwe topikkiequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet jij je ABC maar posten
na de sex ga je toch slapen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Na de seks in het donker gezellig met elkaar praten over allerlei dingen. Volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |