das kutquote:
De film was uitverkocht... dus in de 90ste minuut maar ff de grolsch veste binnenlopen voor de stand. Ik sta nog geen minuut op die trap en ruiz maarkt de 3-2. Wat een gekkenhuis, geweldig. Direct doorgegaan met feesten, heerlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zometeen naar CineStar... gelijk ff de uitslag van Twente-Utrecht meepikken
Mafkeesquote:Op zondag 13 september 2009 02:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
De film was uitverkocht... dus in de 90ste minuut maar ff de grolsch veste binnenlopen voor de stand. Ik sta nog geen minuut op die trap en ruiz maarkt de 3-2. Wat een gekkenhuis, geweldig. Direct doorgegaan met feesten, heerlijk![]()
![]()
Zo kan zelfs een wedstrijd waar je maar 5 minuten van ziet geweldig zijn
![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 02:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
De film was uitverkocht... dus in de 90ste minuut maar ff de grolsch veste binnenlopen voor de stand. Ik sta nog geen minuut op die trap en ruiz maarkt de 3-2. Wat een gekkenhuis, geweldig. Direct doorgegaan met feesten, heerlijk![]()
![]()
Zo kan zelfs een wedstrijd waar je maar 5 minuten van ziet geweldig zijn
![]()
als het maar gezellig is!quote:Op zondag 13 september 2009 02:11 schreef Samzz het volgende:
Mijn lichaam + kleren bevatten nu meer bier dan de gemiddelde brouwerij
Beetje jammer van het bier.
was het watquote:Op zondag 13 september 2009 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hehe rust in Almelo. Gister was er een outdoor Hardcore feest. Nou, dat heeft A' lo geweten.
Wat hard!
En dat was hetquote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
als het maar gezellig is!
Ik ben er niet geweest. Hou niet van hardcore en hardstyle. Maar de hele (binnen)stad dreunde terwijl het in het schelfhorstpark werd gehouden.quote:
ik zag gisteren op Q-base nog iemand met een shirt waar Panzerknacker op stondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |