Whehe, wat een voetbaldag

Kom ik kwart over 11 op de voetbal, blijkt dat we een auto tekort komen. Iedereen rond bellen, blijkt dat er maar 1 extra auto kan worden geregeld. Maar goed dat we maar 11 man in totaal hadden, anders hadden mensen achter moeten blijven. Onderweg 3x verkeerd gereden (stom Nijverdal

)

. Afijn, eenmaal in Holten aangekomen hebben we nog 20 minuten voor omkleden en de warming-up voordat we beginnen.
Wedstrijd zelf begint goed en we komen ook al snel op 0-1 door ondergetekende (

). Daarna gaat onze linksback door z'n knie, waardoor we met 10 man komen te voetballen. Het wordt dan ook al snel 1-1 en 2-1. Vervolgens wordt onze nieuwe linksback ook nog uitgeschakeld door een op hol geslagen holbewoner die met z'n kop naar voren op de bal afstormt, niet in de gaten hebbende dat er nog iemand in de buurt staat

. Onze LB kan gelukkig nog even verder, maar in de rust wordt duidelijk dat ook hij niet verder kan.
Daar sta je dan, 2-1 achter, 9 man over en iedereen alweer doodmoe door de warmte.
Toch maar proberen om die achterstand weg te werken. Binnen 5 minuten hebben we wonder boven wonder al een kans, maar ik mik de bal net over. De volgende 15 minuten wordt de wedstrijd op het middenveld uitgevochten, zonder dat een ploeg uberhaupt het strafschopgebied binnen komt

. Op een gegeven moment krijgen we een vrije trap mee en word ik vliegensvlug weggestuurd. Oog in oog met de keeper faal ik deze keer niet: 2-2

. 3 minuten later onderschept onze 3e linksback de bal en ziet mij diep gaan. Met een stuiter kom ik voor de keeper en ik tik hem subtiel met binnenkant voet over de keeper heen: 2-3

Ons hele team door het dolle heen, maar er zijn nog 20 minuten te voetballen

Vervolgens met 9 man alles op alles zetten om de tegenstander tegen te houden en wonderbaarlijk genoeg slagen we er ook nog in. Scheids fluit af, iedereen flipt bij ons en de 1e 3 punten van de competitie zijn binnen