Glofiish, wth?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:16 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, voor Ynske, bewijs:
[ afbeelding ]
Stuur je zo wel een pm.
Vast wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
Met 19 x 12 kunnen ze ook nog wel even vooruit
____________________________quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja?
Waar staat dan 'Dit bericht is op blablalbla xx% gewijzigd door Loveless85'
Ja toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
Met 19 x 12 kunnen ze ook nog wel even vooruit
Corrupte crew; ban!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik een screenshot van de editgeschiedenis maken of geef je je schandalige leugens zonder dat ook toe.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Vast wel.
Het past trouwens ook allemaal gewoon in de "kofferruimte" van dat 8 persoons busje, maar dat zien jullie morgen wel. Hij hangt wel een beetje achterover.
Oké, wie stort de ontbrekende 5 euro?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch?
Dan maak ik maandag gewoon die 30 euro die over is extra over aan DTH.
Er is nog een tientje donatie nagekomen dus ze krijgen dan 5595 ipv 5555
Met natstaart.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe de cheque eruit ziet. Misschien kan ze er ook een goudhamster op knutselen.
Cat! Zo ken ik je helemaal niet!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
____________________________[ afbeelding ]
Daar dus.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe de cheque eruit ziet. Misschien kan ze er ook een goudhamster op knutselen.
Ik was even eten; hij mag hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wil je 'm per PM Elisa?
Eigenlijk moet er dan 5678 van gemaakt worden hèquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, wie stort de ontbrekende 5 euro?
HARA!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
Für Elise:
ElisaB, je wordt al een beetje oud,
Maar desondanks heb je een hart van goud.
Je bent mod, PR en een gouden Wijf,
ja vooral dat laatste staat buiten kijf.
Och jee wat zijn toch veel notes de mijne,
Laat er toch eens wat verdwijnen.
Morgen gaan we wat dieren blij maken,
En poogt uiteraard Re om ElisaB te schaken.
Nuja, een dikke kus voor ElisaB,
En neem vooral morgen de weegschalen mee.
Nu is dit rijmpje van lik-me-vestje wel klaar,
Bovendien kan ik niet stoppen met nadenken aan de goudhamster dáár.
Hoe de neuk gaan we én die rijst, én die bench, én die veger en blik in de Clio proppen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Maes heeft ook nog een bench gekregen van een donateur!
En die wijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe de neuk gaan we én die rijst, én die bench, én die veger en blik in de Clio proppen?
Die rijst, dat zijn eh... hoeveel pakken rijst koop je voor 25 euro?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe de neuk gaan we én die rijst, én die bench, én die veger en blik in de Clio proppen?
Jullie kunnen beter even hierlangs rijdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |