abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72645204
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:08 schreef pisnicht het volgende:
Dus als een slang een muis als voer krijgt is het normaal maar zodra het een konijntje of kitten is, is het ineens zielig? Wat een hypocrisie weer...
heeft niet met hypokritie te maken, maar meer wat natuurlijk voedsel is voor een dier... je geeft een konijn toch ook geen kip, koe of schaap te eten...
pi_72645523
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Muizen en ook konijnen zijn natuurlijke prooidieren voor een slang maar een kitten niet...die gaat terugvechten om los te komen (heb daar helaas eens beelden van gezien). Bovendien loopt de slangeneigenaar ook nog de kans dat het kitten de slang verwondt en een echte slangenliefhebber zal het risico dan ook niet willen lopen dat zijn geliefde huisdier verwondingen oploopt van zijn prooi.
simpele oplossing: de pootjes eraf knippen voordat je ze aan de slang voert!

en TS, koop een slang!
pi_72645533
Geld vragen is niet gek, maar 8 weken is eigenlijk te vroeg.
Ik neem aan dat je ze dan ook ontwormt. Onkosten die je maakt moeten vergoed kunnen worden en het allerbelangrijkste lijkt het me dat ze goed terecht komen bij liefdevolle mensen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:47:05 #54
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72645845
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:37 schreef alsem het volgende:

[..]

en TS, koop een slang!
Misschien wil de verkoper dat wel alvast doen voor een vergoeding
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72645899
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:37 schreef alsem het volgende:

[..]

en TS, koop een slang!

Hahaha...nee toch maar niet( ben vandaag niet echt in de stemming voor kattengrappen )
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72650454
Ik vind het niet vreemd hoor, al verkocht je een stel muizen . Maar muizen worden dan daadwerkelijk als slangenvoer gebruikt en ik weet dat slangen moeten eten, maar niet mijn beestjes .

Maar er was volgens mij een tijdje terug iets in het nieuws over mensen die gratis kittens van marktplaats ophaalden en er vervolgens joost mag weten wat mee deden... Misschien dat ik het nog terug kan vinden, misschien dat het alsnog een broodje-aapverhaal is, maar als mensen al geen twintig euro voor een kitten over hebben, hoe gaan ze dat de komende 20 jaar dan doen met dierenartskosten en voer .
Tap tap tap
pi_72650500
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het niet vreemd hoor, al verkocht je een stel muizen . Maar muizen worden dan daadwerkelijk als slangenvoer gebruikt en ik weet dat slangen moeten eten, maar niet mijn beestjes .

Maar er was volgens mij een tijdje terug iets in het nieuws over mensen die gratis kittens van marktplaats ophaalden en er vervolgens joost mag weten wat mee deden... Misschien dat ik het nog terug kan vinden, misschien dat het alsnog een broodje-aapverhaal is, maar als mensen al geen twintig euro voor een kitten over hebben, hoe gaan ze dat de komende 20 jaar dan doen met dierenartskosten en voer .
Is niets nieuws toch? Helaas...

Gratis kittens worden afgehaald en vervolgens eindigen als slangenvoer of worden ze mishandeld/toegetakeld
pi_72650586
Of gewoon niet verzorgd. Goedkoopste voer, niet eens een vaste hoeveelheid. Flikker ze ongechipt naar buiten of hou ze de hele dag binnen in een klein kamertje, ontwormen ho maar, castreren is al helemaal te duur. Want de kinderen willen zo graag een kitten . En over drie weken willen ze een puppy.
Tap tap tap
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:05:09 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72650612
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef CherryLips het volgende:

DAt buitenlandse stel?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_72650613
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Of gewoon niet verzorgd. Goedkoopste voer, niet eens een vaste hoeveelheid. Flikker ze ongechipt naar buiten of hou ze de hele dag binnen in een klein kamertje, ontwormen ho maar, castreren is al helemaal te duur. Want de kinderen willen zo graag een kitten . En over drie weken willen ze een puppy.
En daarna een goudhamster
pi_72650679
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

DAt buitenlandse stel?
Volgens mij wel.
Tap tap tap
pi_72650692
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En daarna een goudhamster
In een mooi klein minikutkooitje van de Blokker
Tap tap tap
pi_72650848
Die vervolgens na een half tot een jaar (of nog erger als ze tussen een jaar en het einde zijn) gratis wordt aangeboden op Marktplaats en met de verkeerde respondent eindigt in de maag van een roofdier (uil, slang, fret) of ze komen bij mij en dan mogen ze hier hun laatste maanden/jaar doorbrengen in een hele grote kooi. Meest extreme was een diertje wat na 3 dagen hier gewoon van ouderdom stierf, ja die laatste weken nog bij het oude baasje was niet op te brengen voor de vorige eigenaar.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72654249
Hoezo half jaar, het eerste hamstertje in zo'n Blokkerflutkooi stond gister al op marktplaats .

Maar goed, het ging over kittens .
Tap tap tap
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:43:50 #65
267062 Ranking_Joe
A tribute to John
pi_72656183
ik zou nooit dieren aanbieden via marktplaats met al die mongolen.
Round the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')