Ik heb geen scanner. Maar het is toch echt zo, een score van 93 heeft het spel gekregen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:06 schreef Masegate het volgende:
[..]
Kun je het scannen? Want ik geloof het niet namelijk.
Ach ja, we gaan het zien over twee weekjes he. De wonderen zijn wellicht de wereld nog niet uit!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb geen scanner. Maar het is toch echt zo, een score van 93 heeft het spel gekregen.
Waarom vermeld je erbij dat je JJ kentquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ken JJ persoonlijk en ik had die score ook wel kunnen raden
Ik bedoel te zeggen dat hij echt een voetbal kenner is en weet waar hij over praat, hij is al tijden enthousiast over FIFA10.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom vermeld je erbij dat je JJ kent
En ja score is wel logisch.
Hij is wel een kneus wanneer het over voetbalmanagergames gaat. Dan wil hij die poppetjes zelf besturen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat hij echt een voetbal kenner is en weet waar hij over praat, hij is al tijden enthousiast over FIFA10.
FIFA spelen zonder het commentaar van die klasbak? Onmogelijk...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is het hot dat hij geen Nederlands commentaar erbij had? Moeten we Evert en Youri echt gaan missen?
Ik snap echt niet waarom mensen met PSV willen voetballenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
JJ weet in ieder geval dat ie met PSV moet voetballen.
Om te zorgen dat jij weer verliest met je kut Barca.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen met PSV willen voetballen
Laat staan een andere willekeurige club uit de Nederlandse competitie.
Hoezo kut barca?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Om te zorgen dat jij weer verliest met je kut Barca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |