abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72834099
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:15 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ach, da's weer jammer. Nouja, het is toch wel een fijn team om mee te spelen, zeker in de standaard 4-3-3 opstelling. Die lange gast voorin is erg kopsterk en ook nog eens retesnel

Heeft iemand hier trouwens ervaringen met MediaOffer.nl overigens? Heb het al gevraagd in het Pricewatch-topic, maar daar reageerde niemand...
Check de shopsurvey van budgetgaming
  donderdag 17 september 2009 @ 16:15:10 #177
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_72843098
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:27 schreef Kerol het volgende:

[..]

Dat laatste ja.
Kansloos weer. Hoe kan dat toch steeds? Kut KNVB.

Ik bedoel, dat er van die nepgasten in het team staan vind ik nog niet zo heel erg, die kun je gewoon vervangen, maar wat ik in 09 zo irritant vond was dat EA verder ook geen enkele poging deed om het shirt ergens op te laten lijken. Die microscopische rugnummers...
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_72843127
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ik bedoel, dat er van die nepgasten in het team staan vind ik nog niet zo heel erg, die kun je gewoon vervangen, maar wat ik in 09 zo irritant vond was dat EA verder ook geen enkele poging deed om het shirt ergens op te laten lijken. Die microscopische rugnummers...
Heeft met geld te maken.
pi_72843236
Maar ik snap het ook niet van de KNVB, nu krijgen ze helemaal geen geld binnen. Als je wat lager in de prijs gaat zitten, krijgen ze tenminste nog wat binnen.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_72843502
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef MaxC het volgende:
Maar ik snap het ook niet van de KNVB, nu krijgen ze helemaal geen geld binnen. Als je wat lager in de prijs gaat zitten, krijgen ze tenminste nog wat binnen.
Bel ze
  donderdag 17 september 2009 @ 16:36:17 #181
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72843762
Volgens mij ligt het meer aan de spelersvakbond hoor
Jawel, je keek.
pi_72845636
Wat speelt hij weer ongelofelijk lekker zeg
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 17 september 2009 @ 17:39:13 #183
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_72845878
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:16 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Heeft met geld te maken.
Snap ik. Maar waarom is de KNVB de enige die er al jaren moeilijk over doet? Terwijl PES overigens wél die licentie steeds krijgt, ook al zo vreemd.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_72845921
En Football Manager heeft dan Duitsland weer niet. Ik snap er ook weinig van. Ook dat ineens Fifa 99 Ronaldo niet had ofzo, en de gebroeders De Boer. Dan wilde die Rob Cohen geld zien.
pi_72846246
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef Kriegel het volgende:

[..]

is wel irritant want anders kon je online gewoon het normale nederlandse team gebruiken. nu zit je weer met van die nep mensen. dat vind ik best wel jammer.
  donderdag 17 september 2009 @ 18:19:05 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_72847271
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Snap ik. Maar waarom is de KNVB de enige die er al jaren moeilijk over doet? Terwijl PES overigens wél die licentie steeds krijgt, ook al zo vreemd.
Volgens mij heeft het te maken dat EA een keer de echte spelersnamen gebruikt heeft zonder toestemming van de KNVB en daar moeten de fans nu dus al jaren voor boeten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_72847445
Ik snap niet dat ze niet gewoon op de Von Mistelroum-toer gaan. Dan heb je tenminste nog spelers die de echte spelers moeten voorstellen.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:45:22 #188
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72858817
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het te maken dat EA een keer de echte spelersnamen gebruikt heeft zonder toestemming van de KNVB en daar moeten de fans nu dus al jaren voor boeten.
Klopt ja, Fifa heeft eens zonder toestemming/betaling het Nederlands elftal gebruikt en hierna heeft de KNVB de rechten niet meer aan EA verkocht, enkel aan Konami.
pi_72859381
Dan vindt ik dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft!!!
  donderdag 17 september 2009 @ 23:08:47 #190
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_72860149
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Klopt ja, Fifa heeft eens zonder toestemming/betaling het Nederlands elftal gebruikt en hierna heeft de KNVB de rechten niet meer aan EA verkocht, enkel aan Konami.
Sneue houding dan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_72862304
De duitsers zijn dan dit jaar weer verplicht FIFA te kopen aangezien hun de exclusieve rechten hebben gekocht en PES nu met nepnamen van de duitsers moet gaan werken.

Heeft EA aardig wat duiten gekost maar dat halen ze er ook wel weer uit.
pi_72862476
Ben benieuwd naar Fifa 10
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_72867547
We moeten dus eigenlijk een 'handtekeningenactie' op touw zetten en die aanbieden bij de KNVB?
Misschien nog wel te doen ook... even een websiteje opzetten.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:33:48 #194
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_72868155
Masegate, dan ben ik wel de eerste die hem ondertekend!

Het is toch van de gekke alleen het NED. elftal, al jaren....er niet bij.

Konami heeft trouwens ook het officiele ned. elftal er niet inzitten hoor.

En iedereen wijst volgens mij naar elkaar....
KNVB naar spelersbond....en andersom...
KNVB naar EA, dat die zich niet willen houden aan iets....blablabla...
pi_72868472
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef R_B het volgende:
Masegate, dan ben ik wel de eerste die hem ondertekend!

Het is toch van de gekke alleen het NED. elftal, al jaren....er niet bij.

Konami heeft trouwens ook het officiele ned. elftal er niet inzitten hoor.

En iedereen wijst volgens mij naar elkaar....
KNVB naar spelersbond....en andersom...
KNVB naar EA, dat die zich niet willen houden aan iets....blablabla...
Ik zal eerst eens uitvogelen bij de KNVB of het überhaupt zin heeft om zo'n actie te starten... Als ze dan zeggen dat het niet hun schuld is, eens kijken wie zij dan aanwijzen....
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:18:44 #196
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_72869444
Hier staat de reden:
http://forums.electronica(...)-dutchteam-fifa.html

Volgens de KNVB.

Nu weet ik ook waarom.

Heel heel lang geleden, volgens mij tijdens het wk90 in italie.
Nadat nederland het ek had gewonnen was merchandising nu helemaal iets om in te stappen.

Tone heeft een firma plaatjes/dingetjes gemaakt met de beeldtenis van ned. elftal spelers zonder daarover iets te hebben gevraagd etc.

Het nederlands elftal heeft toen collectief iets opgezet zodat als mensen de beedtenis van ned. elftal spelers wilenl gebruiken het eerst een overeenkomst moet sluiten met dat collectief.

In ander landen liggen die rechten gewoon bij de voetbalbond.
In nederland liggen die bij 'het collectief van ned. elftal' spelers

Volgens mij wil EA geen overeenkomsten sluiten met die soort initiatieven omdat anders elke losse speler/vakbondje veel geld kan/wil gaan vragen om hun beeldtenis te gebruiken.

Ander verhaal wat ook zo kan zijn:
- ea heeft jarenlang niet betaald voor het ned. elftal
- knvb wil de licentie wel verkopen maar wil dan ook nog gecompenseerd worden voor de jaren dat er niet betaald is door ea

[ Bericht 66% gewijzigd door R_B op 18-09-2009 11:31:00 ]
pi_72869644
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:18 schreef R_B het volgende:
Hier staat de reden:
http://forums.electronica(...)-dutchteam-fifa.html

Volgens de KNVB.
Dit is natuurlijk het eerste antwoord van de KNVB in de hoop dat degene met de vraag hiermee ophoudt. Uiteraard is die niet het hele verhaal. Het is een kwestie van EA wil iets en de KNVB vraagt er iets voor. Daar ligt iets scheef. Tevens heeft EA in het verleden zonder licentie de spelers gebruikt, waar de KNVB natuurlijk niet blij mee is. Hierdoor zal KNVB meer geld vragen (als een soort van boete) waar EA het niet mee eens is. Maar goed, ik ga eens even wat werk maken van dit probleem. Kijken hoe ver ik kom...
pi_72869686
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:18 schreef R_B het volgende:
Nu weet ik ook waarom.

Heel heel lang geleden, volgens mij tijdens het wk90 in italie.
Nadat nederland het ek had gewonnen was merchandising nu helemaal iets om in te stappen.

Tone heeft een firma plaatjes/dingetjes gemaakt met de beeldtenis van ned. elftal spelers zonder daarover iets te hebben gevraagd etc.

Het nederlands elftal heeft toen collectief iets opgezet zodat als mensen de beedtenis van ned. elftal spelers wilenl gebruiken het eerst een overeenkomst moet sluiten met dat collectief.

In ander landen liggen die rechten gewoon bij de voetbalbond.
In nederland liggen die bij 'het collectief van ned. elftal' spelers

Volgens mij wil EA geen overeenkomsten sluiten met die soort initiatieven omdat anders elke losse speler/vakbondje veel geld kan/wil gaan vragen om hun beeldtenis te gebruiken.
Dan wil ik via de KNVB dus eens om de tafel gaan met dit 'collectief'.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:45:14 #199
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_72873377
Ik lees net in de nieuwste PU dat het nederlands elftal er wel in zit, met alle spelers.
En het is een 5 sterren team.
pi_72874057
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:45 schreef S.Seagal het volgende:
Ik lees net in de nieuwste PU dat het nederlands elftal er wel in zit, met alle spelers.
En het is een 5 sterren team.
Kun je het scannen? Want ik geloof het niet namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')