Dat zal toch niet? Ik weet niet watvoor versie je wil. Maar hier is er altijd nog genoeg aanbod, maar ik woon dan ook in een uithoek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ik moet hem nog pre-orderen!
Maar koop hem liever op release dag, alleen hebben we hier maar 2 winkels die games verkopen. Dus zal wel weer uitverkocht zijn
ik ga voor 360 versie! Ik zal het in de week van de release al eens proberen bij de lokale bart smit! Wijven daar zijn toch stom!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal toch niet? Ik weet niet watvoor versie je wil. Maar hier is er altijd nog genoeg aanbod, maar ik woon dan ook in een uithoek.
Dat kan wel want in het begin wordt er gevraagd of je beginner bent of al bekend bent met voetbal spellen en van daar uit wordt je niveau uit opgemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:58 schreef Rejected het volgende:
Net de demo op m'n nieuwe(tweedehandse) PS3 gespeeld.Moet eerlijk zeggen dat het realistischer is dan PES. De moeilijkheidsgraad kan je volgens mij niet aanpassen in de demo.
Vond het nog best lastig op professioneel.
Het is wachten op de PES demo...
Samen met Youri Mulder ja, maar geloof me, dat wil je wél missen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Als je bijvoorbeeld bij MediaOffer bestelt krijg je de engelse versie, maar uh, is er ook een Nederlandse versie dan? Met commentaar van Evert ten Napel weer? Want dat wil ik natuurlijk niet missen.
Ga je me nou vertellen dat Engeland een andere versie krijgt dan Nederland?!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Als je bijvoorbeeld bij MediaOffer bestelt krijg je de engelse versie, maar uh, is er ook een Nederlandse versie dan? Met commentaar van Evert ten Napel weer? Want dat wil ik natuurlijk niet missen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:28 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat Engeland een andere versie krijgt dan Nederland?!
Op de versie die in Engeland wordt verkocht, kun je toch ook gewoon Nederlands kiezen?!
Ik stelde mijn vraag lastig, jij gaf een lastig antwoord...quote:
Het is nog vroeg, heb Fifa 09 gewoon in een shop in Newcastle gekocht en had gewoon de Nederlandse optie inclusief het commentaar, lijkt me dat het met deze versie niet anders is.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:00 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik stelde mijn vraag lastig, jij gaf een lastig antwoord...
Is het nou ja op de bovenste regel, of ja op de onderste regel?
Ja, dat was eigenlijk ook wat ik verwachtte ja. Ik schrok wel even. Thanks for the opheldering!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, heb Fifa 09 gewoon in een shop in Newcastle gekocht en had gewoon de Nederlandse optie inclusief het commentaar, lijkt me dat het met deze versie niet anders is.
Hoe epic Evert in het echt ook is, in FIFA is ie met Youri echt een sfeerkiller van de bovenste plank. Commentaar acteren is toch heel wat anders dan het live geven, en dat merk je, dus ik zou er ver bij vandaan blijven. Maar goed, ieder z'n voorkeur.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Dat kon je op de PS2 destijds nog omzijlen door de taal van het systeem zelf te veranderen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt klote was het trouwens toen je nog geen taaloptie had, in FIFA 06 enzo. Zat je vast aan die twee als je 'm niet importeerde.
Ik heb 'm wel eens gehad bij zo'n oudere FIFA. Maar ik vind het toch een leuke gimmick. Af en toe een wedstrijdje laten becommentariëren door mijn held Evert. Ik zit dan steeds te hopen bij AC Milan dat hij zegt 'Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste!'.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoe epic Evert in het echt ook is, in FIFA is ie met Youri echt een sfeerkiller van de bovenste plank. Commentaar acteren is toch heel wat anders dan het live geven, en dat merk je, dus ik zou er ver bij vandaan blijven. Maar goed, ieder z'n voorkeur.
Echt klote was het trouwens toen je nog geen taaloptie had, in FIFA 06 enzo. Zat je vast aan die twee als je 'm niet importeerde.
Dat laatste ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft FIFA10 eigenlijk de officiële KNVB-licentie? Of spelen we weer met de goden Balabaster, De Baer en Kieslaer in Oranje?
Ach, da's weer jammer. Nouja, het is toch wel een fijn team om mee te spelen, zeker in de standaard 4-3-3 opstelling. Die lange gast voorin is erg kopsterk en ook nog eens retesnelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |