http://www.cdwow.nl/games/PS3/FIFA-10/dp/pc/9833675quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:27 schreef w00h00 het volgende:
Wat zal de prijs worden van de PS3 versie van FIFA 2010?
Wil je Fifa 09 kopen van mij voor een zachte prijs?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil deze FIFA eigenlijk wel kopen. Maar ik zit nog te twijfelen. Of de volle pond betalen voor deze, of FIFA 09 voor een zacht prijsje. Ik heb beide demo's vandaag nog eens op m'n ps3 gespeeld en proef toch wel wat verschil, FIFA 10 speelt gewoon echt lekkerder en ziet er geiler uit.
En Amazon.co.uk heeft ongeveer dezelfde prijs. Daar heb ik hem besteld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
http://www.cdwow.nl/games/PS3/FIFA-10/dp/pc/9833675
Volgens mij verstuurd cdwow de game dan pas op 2 oktober en dan heb je hem 1-2 weken later in huis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
http://www.cdwow.nl/games/PS3/FIFA-10/dp/pc/9833675
Heb eens Skate 2 besteld. In de avond besteld, volgende dag was hij al verzonden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij verstuurd cdwow de game dan pas op 2 oktober en dan heb je hem 1-2 weken later in huis.
Of zorgen zij ervoor dat hij 1 of 2 oktober bij je thuis is?
Zo niet, dan bestel ik hem liever bij bol.com of nedgame.nl, dan heb je hem wel 1 oktober.
1oktquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef kreuk050 het volgende:
Fifa 10 komt toch 22 okt uit voor de PS3?
2 Oktober.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef kreuk050 het volgende:
Ja mocht wel tijd worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Maar dit spel geilt tenminste minder op Ronaldinho
Nee, al dat gezeikquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:54 schreef stFz het volgende:
Irriteren jullie je ook niet aan de lelijke graphics van dat tranings veld die overigens precies hetzelfde is als in Fifa'09? Volgens mij kunnen de graphics van het hele spel nog wel een stuk beter, beetje een tegenvaller.
PS3 btw
je bent in de war met Windows 7 denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef kreuk050 het volgende:
Maar die mensen met een rode kaart kunnen niet geselcteert worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
gewoon je selecteerd een ander mannetje die al in je 11tal staat en plaats hem over de roode kaart. als het goed is verspringt het mannetje met de roode kaart dan naar de positie van de genen met je wisselde
Niet om meteen te wisselen neequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die mensen met een rode kaart kunnen niet geselcteert worden.
Windows 7 op de PS3??quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef skyrebel het volgende:
[..]
je bent in de war met Windows 7 denk ik
Ja irriteer me mateloos, belachelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:54 schreef stFz het volgende:
Irriteren jullie je ook niet aan de lelijke graphics van dat tranings veld die overigens precies hetzelfde is als in Fifa'09? Volgens mij kunnen de graphics van het hele spel nog wel een stuk beter, beetje een tegenvaller.
PS3 btw
Die wordt gemaakt door een ander team, afgeraffelde kutversie, niks vergeleken met de console FIFAs.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:45 schreef Rejected het volgende:
Maar de PC versie is slechter? Vandaar ik niks merkte van die zogenoemde superieuriteit t.o.v. PES.
Ik speel een wedstrijd. Één van mijn spelers krijgt rood. Ik druk op Esc, pauze-scherm komt in beeld. Ik klik op Team Management, vervolgens wederom op Team Management. Dan krijg ik de spelers te zien. Maar hierin kan ik de spelers met een rode kaart niet seecteren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet om meteen te wisselen nee
Zoals gezegd moet je eerst degene met de rode kaart selecteren, vervolgens een andere speler die al in het veld staat, die ruilen dan van positie en vervolgens kan je dan de speler die van positie veranderde wisselen voor een speler op de bank.
En dat werkt wel.
Ah, ik dacht dat het om een consoleversie ging. PC zou ik niet weten, het zou wel heel slecht zijn als dat niet werktquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel een wedstrijd. Één van mijn spelers krijgt rood. Ik druk op Esc, pauze-scherm komt in beeld. Ik klik op Team Management, vervolgens wederom op Team Management. Dan krijg ik de spelers te zien. Maar hierin kan ik de spelers met een rode kaart niet seecteren.
Heb inderdaad de PC-versie. Maar zou vooralsnog niet weten hoe dat werkt. En zou inderdaad zeer slecht zijn als het niet kan. Misschien even een mailtje sturen naar EA.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het om een consoleversie ging. PC zou ik niet weten, het zou wel heel slecht zijn als dat niet werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |