Nee ik speel met ADOquote:Op maandag 21 september 2009 12:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan speel je zeker altijd met AJAX?
Moet je is met feyenoord spelen!
let maar op. online gaat het ook gebeuren die grote uitslagen dus wat je nu zegt slaat nergens opquote:Op maandag 21 september 2009 13:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zet hem is op de hoogste stand(aan het begin van de demo) en dan gaat het je echt niet lukken hoor
[..]
Leer samen met je vriend is verdedigen dan
Helaas stond ie daar al op.quote:Op maandag 21 september 2009 13:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zet hem is op de hoogste stand(aan het begin van de demo) en dan gaat het je echt niet lukken hoor
quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef satecl het volgende:
Is er een mogelijkheid bij Fifa10 om met je vierpunt pijltjes je mannetjes te besturen.. ??
Volgens mij niet, die worden gebruikt voor het snel wisselen van tactiek, en met die toetsen kun je het 360 graden systeem niet toepassen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef satecl het volgende:
Is er een mogelijkheid bij Fifa10 om met je vierpunt pijltjes je mannetjes te besturen.. ??
haha ja, tegenwoordig verwerken ze die youtube linkjes tot een plaatje met titel, was ik ff vergeten, dus ik dacht laat ik dan maar wat zinnigs zeggen.quote:Op maandag 21 september 2009 15:27 schreef DrDentz het volgende:
Dat was wel een hele opzichte rickroll
Online? Op FIFA 09 dan neem ik aan?quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Net voor het eerst online gespeeld, wat een crap zooi![]()
Ik was Barca omdat hij ManU had gekozen, Eto'o in een sprintdeal met Ferdinand, word keihard bijgehaald.
Berbatov in een sprintdeal met Puyol, hij neemt afstandDat geloofde ik niet zo, dus heb hem mooi gequit.
Dit is toch het fifa 09 topic? Ja dusquote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Ammi het volgende:
[..]
Online? Op FIFA 09 dan neem ik aan?
Leuk, maar ik hoor vaak dat dat bedrijf echt laat stuurt, zit je een week op je game te wachten....quote:Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef DrDentz het volgende:
Nu bij CD WOW ¤ 43,99, veel goedkoper ga ik het als eenvoudige sterveling waarschijnlijk niet krijgen bij de release?
Maar dan heb je langer de tijd om er naartoe te leven.quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Leuk, maar ik hoor vaak dat dat bedrijf echt laat stuurt, zit je een week op je game te wachten....
Ik koop gewoon bij de mediamarkt ofzo voor paar eurotjes meer, heb ik 'm wel op de release
Bij Bol.com kun je hem voor 65 euro bestellen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef Darkzell het volgende:
Wat is ongeveer de prijs die MM normaal vraagt voor spellen bij de release?
Hier in Leeuwarden is het bijna altijd 55E.quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef Darkzell het volgende:
Wat is ongeveer de prijs die MM normaal vraagt voor spellen bij de release?
Mee eens! Daar heb ik hem ook in pre-order staan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik twijfel enorm waar ik hem zal bestellen. Denk toch Amazon UK, hun service en levering is geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |