Ik heb 't ook maar even gedownload, maar nu weet ik in ieder geval zeker dat ik FIFA wil. Na 2 potjes PES verlangden we terug naar de FIFA demo. Beetje houterig voelt het aan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:42 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik heb de demo gedownd van PES maar het gaat me toch een stuk langzamer, lijkt net Fifa 3 jaar geleden, belachelijk! Het is qua graphics wel stukje mooier.
Ik heb de demo ook gedownload. En het is precies zoals je zegt houterig, het spel verbied je om een vloeiende aanval op te zetten. En een klein detail, het ziet er erg lelijk uit.quote:Op zondag 20 september 2009 05:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb 't ook maar even gedownload, maar nu weet ik in ieder geval zeker dat ik FIFA wil. Na 2 potjes PES verlangden we terug naar de FIFA demo. Beetje houterig voelt het aan.
Ik vind Fifa juist lelijker dan PES. Die ruggen van spelers lopen echt abnormaal in een V-vorm en de gezichten lijken er PES een stuk beter op.quote:Op zondag 20 september 2009 08:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb de demo ook gedownload. En het is precies zoals je zegt houterig, het spel verbied je om een vloeiende aanval op te zetten. En een klein detail, het ziet er erg lelijk uit.
Ze mogen van mij die uitslagen wel realistischer maken ja..quote:Op maandag 21 september 2009 11:44 schreef mash_ het volgende:
vind trouwens met fifa 10 wel dat de uitslagen geloof ik echt groot gaan worden. ik speel de demo meestal et een vriend van me. we kunnen altijd 2 best goed fifa maar nu word het vaak al 3-1 ofzo. maar eigenlijk is dat dus pas 1 helft als je het echte spel hebtdus dan krijg je met het echte spel steeds uitslagen van 6-2 ofzo
Dan schiet je toch gewoon alles in de tweede helft mis?quote:Op maandag 21 september 2009 12:06 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ze mogen van mij die uitslagen wel realistischer maken ja..
Hehe, ik ben geregeld met galleryplay bezig in een tweede helft als ik tegen vrienden speel, puur omdat het dan toch al 5-0 staat.quote:Op maandag 21 september 2009 12:06 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ze mogen van mij die uitslagen wel realistischer maken ja..
Nahh, ze moeten t moeilijker maken, ik zie nou nooit gebeuren dat je een bal krijgt aangespeeld en geen controle kan krijgen over de bal en dat die over de zijlijn rolt ofzo.quote:Op maandag 21 september 2009 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan schiet je toch gewoon alles in de tweede helft mis?
Spelers en teams denk ik wel. Logo kon maar tot FIFA 2007 toen kon je nog je eigen team maken,quote:Op maandag 21 september 2009 12:29 schreef FP128 het volgende:
Vraagje? Kan je in de nieuwe FIFA ook zoals in PES alles editten? editten als in players/teams(naam e.d veranderen-logo oid) en desnoods stadions?
Dan speel je zeker altijd met AJAX?quote:Op maandag 21 september 2009 12:27 schreef Ammi het volgende:
[..]
Nahh, ze moeten t moeilijker maken, ik zie nou nooit gebeuren dat je een bal krijgt aangespeeld en geen controle kan krijgen over de bal en dat die over de zijlijn rolt ofzo.
Ik hoop dat ze dat met die stadions veranderen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Spelers en teams denk ik wel. Logo kon maar tot FIFA 2007 toen kon je nog je eigen team maken,![]()
je kan een stadion kiezen als je gewoon een oefenpotje speelt. Maar als je bijvoorbeeld met PSV of AJAX ,, coach speelt dan zul je altijd in een zelfde stadion blijven.
Ik denk eerder TEGEN Ajaxquote:Op maandag 21 september 2009 12:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan speel je zeker altijd met AJAX?
Moet je is met feyenoord spelen!
Die heb ik 24 augustus al besteld daar.quote:Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef DrDentz het volgende:
Nu bij CD WOW ¤ 43,99, veel goedkoper ga ik het als eenvoudige sterveling waarschijnlijk niet krijgen bij de release?
Zet hem is op de hoogste stand(aan het begin van de demo) en dan gaat het je echt niet lukken hoorquote:Op maandag 21 september 2009 09:42 schreef Lastpost het volgende:
Als ik in die demo-tijd al met 8-0 kan winnen heb ik weinig hoop op een goede versie.
.
Leer samen met je vriend is verdedigen danquote:Op maandag 21 september 2009 11:44 schreef mash_ het volgende:
vind trouwens met fifa 10 wel dat de uitslagen geloof ik echt groot gaan worden. ik speel de demo meestal et een vriend van me. we kunnen altijd 2 best goed fifa maar nu word het vaak al 3-1 ofzo. maar eigenlijk is dat dus pas 1 helft als je het echte spel hebtdus dan krijg je met het echte spel steeds uitslagen van 6-2 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |