Met FIFA10 niet meer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bal -> steekpass -> iederee er uit rennen met Messi, Henri of Eto'o -> goal
Heerlijk om van zulke mensen te winnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat gaat net zo goed met de basis-tactiek van Inter, Arsenal, Aston Villa of een Marseille natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
eto o speelt niet meer bij barcaquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sowieso die 'te' goeie ploegen. Maar goed, Edwin weet ook dat het 3-1 werd voor PSV.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had het over 09quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
eto o speelt niet meer bij barcamaar het klopt niet. of je verdedigd gewoon kut want je geeft messi een schouderduw en hij ligt 10 meter verder
was in fifa 09 nog niet. maar in 10 is het fysiek spel veel beter. messi en anderen kleine maar snelle spelers rennen echt niet zomaar de verdedigers meer voorbij.
oh dan zei ik niksquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had het over 09
Ik vind het zo ergerlijk om elke keer weer tegen dezelfde ploegen te moeten spelen... In 10 zal Real Madrid wel het populairst zijn, net als Man. Utd. dat in 09 was. Geef mij maar Juve
Online met Oranje buitenlanders inmaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blind voor fifaquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Zal ik de demo van PES 2010 nog downloaden of maar blind voor FIFA 10 gaan?
Ik heb de demo gedownd van PES maar het gaat me toch een stuk langzamer, lijkt net Fifa 3 jaar geleden, belachelijk! Het is qua graphics wel stukje mooier.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Zal ik de demo van PES 2010 nog downloaden of maar blind voor FIFA 10 gaan?
Fifa 3 jaar geleden was FIFA 07 en die vond ik echt wel goed.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:42 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik heb de demo gedownd van PES maar het gaat me toch een stuk langzamer, lijkt net Fifa 3 jaar geleden, belachelijk! Het is qua graphics wel stukje mooier.
Ja ik wil de Jupiler League ook!quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Fifa 3 jaar geleden was FIFA 07 en die vond ik echt wel goed.![]()
Maar wel vet dat Oranje nu in FIFA weer zit..
nu de Jupiler League nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |