quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat als je je kont voor het gezicht van een agent houdt, en dan een scheet laat, dat je daar wel een boete voor kan krijgen ja. Anders verwacht ik van niet.
Dan heb je mijn scheten nog nooit gerokenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef teknomist het volgende:
Waarom zou een scheet beledigend zijn?
het zou me wel lollig lijken,quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan heb je mijn scheten nog nooit geroken
Verrek. Zou Tong80 toch een kloon hebben?!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:59 schreef Nijns het volgende:
voetballeh met zijn tong80-wannabe-topics
Dat verschilt per stad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef Its_Muppet het volgende:
Wildplassen is alleen verboden BINNEN de bebouwde kom. Ergo, als jij hem uit je broek haalt, terwijl je op 10 cm afstand een plaatsnaambord kan lezen en je begint te lozen, ben je niet strafbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wildplassenquote:Voorbeelden APV's
De APV van Amsterdam stelt:[1]
"Artikel 5.11 Doen van natuurlijke behoefte
1. Het is verboden op of aan de weg buiten een urinoir of andere toiletgelegenheid datgene te verrichten waarvoor een toiletgelegenheid is bestemd."
Hier is wildplassen dus ook buiten de bebouwde kom verboden.
De APV van Eindhoven:[2]
"Artikel 4.2.2. Natuurlijke behoefte doen
Het is verboden binnen de bebouwde kom op of aan de weg zijn natuurlijke behoefte te doen buiten een daarvoor bestemde inrichting of plaats."
Hier is wildplassen buiten de bebouwde kom dus toegestaan.
En dan wel zo'n scheet die 30 seconden duurt, minimaal 3 keer van toon verandert en ervoor zorgt dat de hond begint te piepen, met z'n poot over z'n neus gaat en de kamer uit wil.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef voetballeh het volgende:
[..]
het zou me wel lollig lijken,
stel je komt in een situatie alla wegmisbruikers:
-wout: "wilt u even de beelden bekijken?"
zit je zo in die auto met die 2 wouten.... ppwwwaaaappp....
of je laat stiekem een stinkbom af![]()
moet je wel zorgen dat ze dat niet zien natuurlijk dat je dat doet.
Die is zeker nog geldig. Zo'n AVP wordt uitgevaardigd door de gemeente en geldt dus in de hele gemeente. Zolang er niet specifiek wordt vermeld dat een artikel alleen binnen de bebouwde kom geldt, geldt het dus overal in de gemeente.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:27 schreef Salatrel het volgende:
is het alleen de vraag of buiten de bebouwde kom de apv nog wel geldig is...
als jij het bordje u verlaat amsterdam voorbij bent is volgens mij die apv niet meer van toepassing
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En dan wel zo'n scheet die 30 seconden duurt, minimaal 3 keer van toon verandert en ervoor zorgt dat de hond begint te piepen, met z'n poot over z'n neus gaat en de kamer uit wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |