Haha, cool!quote:Op zondag 13 september 2009 14:35 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
hij is weer gaaf. Lekker melig, en 100% Ahhnold!
http://www.myspace.com/austriandeathmachine
Maar stel nou dat je zou weten dat die bands (ook al is het onverstaanbaar) als tekstuele boodschap dingen als racisme, homofobie, seksisme of iets anders dat sterk tegen je eigen overtuiging in gaat, gaan? Stel ze grunten over de verheerlijking van kinderverkrachting om maar een rare extreme te noemen... zou je dan nog naar ze luisteren of een album kopen, ook al versta je het niet?quote:Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vind teksten in het geheel niet belangrijk. Sterker nog, ik vind ze vaak gewoon storend. Ik denk dat het geen toeval is dat ik steeds meer ben gaan luisteren naar bands waarbij de tekst onverstaanbaar is omdat het (al dan niet in een vreemde taal) gegrunt wordt.
Zolang ik het niet weet, zou ik er gewoon naar luisterenquote:Op zondag 13 september 2009 18:13 schreef Asta het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je zou weten dat die bands (ook al is het onverstaanbaar) als tekstuele boodschap dingen als racisme, homofobie, seksisme of iets anders dat sterk tegen je eigen overtuiging in gaat, gaan? Stel ze grunten over de verheerlijking van kinderverkrachting om maar een rare extreme te noemen... zou je dan nog naar ze luisteren of een album kopen, ook al versta je het niet?
Ah, een Karma to Burn-fanquote:Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vind teksten in het geheel niet belangrijk. Sterker nog, ik vind ze vaak gewoon storend.
quote:Op maandag 14 september 2009 08:28 schreef Tokus het volgende:
Slayer op 1 december in 013?
De 013 site zegt er nog niks over, op Twitter stond er dat er nog een grote naam binnenkort bevestigd werd (na Alice In Chains), maar de Slayerized fansite heeft de datum wel al opgenomen (maar wel "to be confirmed" erbij gezet).
2 december ben ik er iig bijquote:Op maandag 14 september 2009 10:27 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dat wordt dan 2 dagen losgaan in Tilburg aangezien de dag erna Dio komt.
Bijvoorbeeld dit:quote:
Instrumentale thrash? Nee, dat vind ik dan weer saai. Sorry.quote:
Thrash???quote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Instrumentale thrash? Nee, dat vind ik dan weer saai. Sorry.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Instrumentale thrash? Nee, dat vind ik dan weer saai. Sorry.
vet, maar ik mis toch de zang.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 08:28 schreef Tokus het volgende:
Slayer op 1 december in 013?
De 013 site zegt er nog niks over, op Twitter stond er dat er nog een grote naam binnenkort bevestigd werd (na Alice In Chains), maar de Slayerized fansite heeft de datum wel al opgenomen (maar wel "to be confirmed" erbij gezet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |