quote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
Rammstein...
http://www.visit-x.net/rammstein/
(nsfw, really)
Hah zag'm net al gelinkt op een bdsm forum. Nu heb ik zo goed als niks met Rammstein maar kom op, dit is wel zo'n makkelijk en banaal nummer. Het is te campy en cheesy om verder ook maar enige shockvalue te hebben (of ben ik afgestompt?) en puur qua muziek is het ook al zoooo gedaan. Nee, echt vreselijk dit, tenenkrommende ellende. Plus de zanger vind ik verre van aantrekkelijk, wat dan ook niet helpt bij dit soort teksten. Nee brrr.. ugh.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
Rammstein...
http://www.visit-x.net/rammstein/
(nsfw, really)
weten we ook gelijk weer waar jouw interesses liggen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:17 schreef Asta het volgende:
[..]
Hah zag'm net al gelinkt op een bdsm forum.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
weten we ook gelijk weer waar jouw interesses liggen.
zal 'm straks eens luisteren. Eerst Nile, zometeen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef BOKA het volgende:
[..]
![]()
Maar verder ben ik het wel met Asta eens, vreselijk saai nummer.
Onder andere. Ik vind namelijk chocola ook erg lekker en kijk graag scifiquote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
weten we ook gelijk weer waar jouw interesses liggen.
Ja, maar er zijn gewatteerde hokjes en hokjes met harde banken en hokjes met aircoquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Asta het volgende:
[..]
Onder andere. Ik vind namelijk chocola ook erg lekker en kijk graag scifiHokjes zijn maar hokjes
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn gewatteerde hokjes en hokjes met harde banken en hokjes met airco
True. Maar meer ook dat de meeste mensen in meerdere hokjes passen en ze daarom niet echt te definieren zijn door één daarvan. Er zijn vast paardrijdende filatelisten met een voorkeur voor de oerhollandse keuken, Bollywood films en hoofdmassages... of is dàt ook een hokje apart?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
mmmm chocola.
en hokjes zijn handig. soms. tenzij er iets is wat niet in een hokje te duwen is.
quote:
Aah jij bent zo iemand die niet van hokjes houdt hè? Ik ken dat type... ook weer een hokje apartquote:
Ik bedoelde het gedeelde met metal. En een dag ruzie met de vriendin is nou ook niet het einde van de wereld. Is it?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:08 schreef GimmeGore het volgende:
je hebt ruzie en als nog is het heerlijk?
Welke band dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:24 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vanavond eens gaan kliederen met corpsepaint! Moet er toch iets voor over hebben om in een black metal band te spelen
je kan toch ook gewoon boos kijken en headbangen?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:24 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vanavond eens gaan kliederen met corpsepaint! Moet er toch iets voor over hebben om in een black metal band te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |