Ik hoorde de laatste single van Imogen Heap, maar volgens mij de instrumentale versie:quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:48 schreef BobdG het volgende:
Was er donderdag bij. Coldplay was echt goed!Stond een beetje achteraan, in het midden, kon ze zelf dus niet zo goed zien, maar het geluid was top en via de schermen was alles inderdaad goed te volgen.
Een rare vraag misschien: De muziek tussen de voorprogramma's en Coldplay zelf, erg relaxt! Maar wat was dit? En is dit ergens terug te vinden?
Voordeel als je 2 meter bentquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik snapte ook niet wat al die huisvrouwen/moeders daar moesten, allemaal mensen van mijn leeftijd (16) die met hun moeder naar een concert gaan.
Ik vond het concert van 9-9-9 wel erg vet, maar die schermen hadden ze wel wat hoger mogen ophangen :![]()
geen voordeel als je 1.60 bent zoals MarcorgaZ (ik was er met hem heen, kon het zelf opzich goed zien)quote:
Stfu, 1,65 coño.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
geen voordeel als je 1.60 bent zoals MarcorgaZ (ik was er met hem heen, kon het zelf opzich goed zien)
Dan was jij zeker die kerel die voor me stond? Ik ben zelf 1.86m maar ik kon ook niet over de gast voor me heen kijken.quote:
Ik stond beetje voor dat kleine podium in het middenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan was jij zeker die kerel die voor me stond? Ik ben zelf 1.86m maar ik kon ook niet over de gast voor me heen kijken.
Oh, dan was het gewoon een andere kerel die ook zo ontzettend lang was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik stond beetje voor dat kleine podium in het midden
Thnx!quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik hoorde de laatste single van Imogen Heap, maar volgens mij de instrumentale versie:
Dit is de originele:
Luv her. Hoop dat zij eens spoedig hier optreedt.
Ze zoeken je opquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, dan was het gewoon een andere kerel die ook zo ontzettend lang was.
Had je op z'n nek moeten klimmenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja...
Beetje mijn uitzicht lopen verpesten enzo.
Dat mocht niet. Ben een paar keer aangesproken door de beveiliging of ik juist mensen die op schouders van iemand anders zaten naar beneden wilde dirigeren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Had je op z'n nek moeten klimmen
PM?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:28 schreef Thijsssss het volgende:
Eerst bootleg van de woensdag is ook uit, luistert lekker weg
Hmmkquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat mocht niet. Ben een paar keer aangesproken door de beveiliging of ik juist mensen die op schouders van iemand anders zaten naar beneden wilde dirigeren.
Kon je die niet gewoon ophalen bij de inbeslag genomen spullen? (bij de buszijde uitgang)quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmk
Wat ik me trouwens ook afvroeg he. Wij zijn onze paraplu kwijt, omdat die moest ingeleverd (hadden we zelf ook nog kunnen bedenken...). Maargoed, toch zag je nog wel wat paraplu's. Werd daar ook nog wat van gezegd?
Ja, dat kon wel. Het was alleen 1 hele grote hoop met veel paraplu's. Er stond nog net geen bordje bij met "Succes!". Oftewel, je eigen paraplu vind je nooit meer terug, omdat waarschijnlijk iemand anders hem al in alle haast heeft meegenomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Kon je die niet gewoon ophalen bij de inbeslag genomen spullen? (bij de buszijde uitgang)
Dus daar is m'n parapluquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef CoExist het volgende:
Ik zag Chris Martin ook met een paraplu!
Ik kon die van mij in ieder geval gewoon mee nemen woensdag. Heb hem niet gebruikt ookal miezerde het een beetje. Dat overleefde ik wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmk
Wat ik me trouwens ook afvroeg he. Wij zijn onze paraplu kwijt, omdat die moest ingeleverd (hadden we zelf ook nog kunnen bedenken...). Maargoed, toch zag je nog wel wat paraplu's. Werd daar ook nog wat van gezegd?
Hehe, ok. Tofquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kon die van mij in ieder geval gewoon mee nemen woensdag. Heb hem niet gebruikt ookal miezerde het een beetje. Dat overleefde ik wel.
Die paraplu van Chris Martin werd in beslag genomen door een kerel die naast ons stond. Er kwam een windvlaag en die paraplu vloog dus zo onze kant op, die kerel was alleen net wat sneller anders hadden wij nu de paraplu van Chris, ik bedoel... Tomasso gehad.
Hij was klein, dus enige raakvlakken zijn er welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |