abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:30:20 #176
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_74143267
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef LeonH het volgende:

[..]

Delorge heeft mij wel altijd kunnen bekoren wanneer hij speelde. Lekker aanvallend ingesteld, waar vaker genoeg dreiging uit kwam/komt. Zonde dat hij dat nu doet aangezien hij gewoon moet presteren op de training. Aan de andere kant wordt je er ook niet vrolijk van als je iedere keer 45 minuten kan warm rennen en dan niks speelt... Maja dat is Harmpje he... Stond er al van te kijken dat Vormer speelde afgelopen vrijdag...
Harm
DAt ze snel een goede trainer daar neerzetten, iemand die wel een formatie kan maken.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_74143736
ach de krant vraagt van geel hoe hij daar tegenaan kijkt. Had zelf ook het idee dat de knvb zoiets niet zomaar kan doen maar idd RKC gaat toch wel door denk ik.

Delorge deed t in het begin nog wel aardig maar is, mede door het doorbreken van Sutchuin, redelijk overbodig geworden. Al kan ik me wel voorstellen dat als je 45 minuten moet warmlopen en je dan steeds net 3 minuutjes mee mag doen, je dat op een gegeven moment niet meer pikt. Hij laat zowiezo de complete bank warmlopen om er vervolgens niets mee te doen. Knops bijv. is kampioen warmlopen maar invallen ho maar.
pi_74144280
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef planethugo het volgende:
ach de krant vraagt van geel hoe hij daar tegenaan kijkt. Had zelf ook het idee dat de knvb zoiets niet zomaar kan doen maar idd RKC gaat toch wel door denk ik.

Delorge deed t in het begin nog wel aardig maar is, mede door het doorbreken van Sutchuin, redelijk overbodig geworden. Al kan ik me wel voorstellen dat als je 45 minuten moet warmlopen en je dan steeds net 3 minuutjes mee mag doen, je dat op een gegeven moment niet meer pikt. Hij laat zowiezo de complete bank warmlopen om er vervolgens niets mee te doen. Knops bijv. is kampioen warmlopen maar invallen ho maar.
Dat warmlopen vindt ik juist prima die spelers krijgen (te) goed betaald en het is hun werk. Als je op je reet wil zitten moet je een kantoorbaan zoeken.
Stevens liet volgens mij ook de hele bank regelmatig warmlopen. Je kan het ook professioneel noemen, mocht er iemand uitvallen dan is een wisselspeler al warm en kan die er meteen in.
pi_74150092
Kan ik nog kaartjes krijgen in de vrije verkoop voor vanavond??

bvd
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:25:26 #180
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_74154182
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:34 schreef fetss het volgende:
Kan ik nog kaartjes krijgen in de vrije verkoop voor vanavond??

bvd
Ja hoor, geen probleem. Ga wel op tijd want als je vlak voor tijd komt kun je lang wachten. Kaartverkoop is dramatisch langzaam.
pi_74154596
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:56 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Dat warmlopen vindt ik juist prima die spelers krijgen (te) goed betaald en het is hun werk. Als je op je reet wil zitten moet je een kantoorbaan zoeken.
Stevens liet volgens mij ook de hele bank regelmatig warmlopen. Je kan het ook professioneel noemen, mocht er iemand uitvallen dan is een wisselspeler al warm en kan die er meteen in.
om en om even wat lopen om warm te blijven is ok maar iemand elke wedstrijd 50 minuten voor niets laten warmlopen slaat gewoon nergens op. Zeker als andere figuren er steeds inkomen na 5 minuten lopen...
pi_74155287
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef RD4 het volgende:

[..]

Ja hoor, geen probleem. Ga wel op tijd want als je vlak voor tijd komt kun je lang wachten. Kaartverkoop is dramatisch langzaam.
alleen ik ben bang dat ik een clubkaart moet hebben?
pi_74158636
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:56 schreef fetss het volgende:

[..]

alleen ik ben bang dat ik een clubkaart moet hebben?
HiER staat niets over clubkaart verplicht maar ik zou gewoon even bellen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:42:14 #184
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74171568
Dus....

Denk dat ik me voor zaterdag maar even een mooi wit zakdoekje uit de kast ga halen en even netjes doe strijken enzo
Van dit PSV was het echt niet nodig om te verliezen.

De Jong voor Lachambre
Junker voor Hadouir
Waarom staat Janssen nog in dat elftal?

Hoor je met een 0-1 achterstand niet alles te geven en aanvallers erin te gooien? Breng dan toch gewoon Meulens, Junker en Matondo. Probeer er nog wat uit te halen en ga niet wachten tot de 80e minuut (of ergens in die buurt)

Maargoed, nu dan maar de volle focus op de competitie.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74172671
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef LeonH het volgende:
Dus....

Denk dat ik me voor zaterdag maar even een mooi wit zakdoekje uit de kast ga halen en even netjes doe strijken enzo

De Jong voor Lachambre
Junker voor Hadouir

Hoor je met een 0-1 achterstand niet alles te geven en aanvallers erin te gooien? Breng dan toch gewoon Meulens, Junker en Matondo. Probeer er nog wat uit te halen en ga niet wachten tot de 80e minuut (of ergens in die buurt)

De Jong voor Lachambre is wel te begrijpen. Je kunt Lachambre niet wisselen voor Junker. Dan loopt Dzudzak ofzoiets zo er doorheen. Hadouir eruit is onbegrijpelijk. Of hij wilde met de 0-2 hem rust geven

Denk dat het eerder aan het tactische vernuft van psv ligt dan aan het belabberde spel van ons vandaag. Al moet Harm natuurlijk weg, maar daar waren we al vanaf januari achter. Dat laffe gedoe word ik strontziek van. Evenals dat eeuwige gezever van die gast
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:14:10 #186
60704 LeonH
pi_74172828
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef planethugo het volgende:

[..]

De Jong voor Lachambre is wel te begrijpen. Je kunt Lachambre niet wisselen voor Junker. Dan loopt Dzudzak ofzoiets zo er doorheen. Hadouir eruit is onbegrijpelijk. Of hij wilde met de 0-2 hem rust geven

Denk dat het eerder aan het tactische vernuft van psv ligt dan aan het belabberde spel van ons vandaag. Al moet Harm natuurlijk weg, maar daar waren we al vanaf januari achter. Dat laffe gedoe word ik strontziek van. Evenals dat eeuwige gezever van die gast
Ik snap niet waarom eerstgenoemde wissel gedaan wordt. Lachambre stond niet slecht te ballen gebruik die wissel dan voor een extra aanvaller. Dat bedoelde ik ermee
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74172894
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom eerstgenoemde wissel gedaan wordt. Lachambre stond niet slecht te ballen gebruik die wissel dan voor een extra aanvaller. Dat bedoelde ik ermee
kweet t maar kwa aanvoer was er ook helemaal niets en dan kan je de jong beter gebruiken dan die rooie. Veelzeggend was overigens de reactie van Kah toen ie die wissel zag, hij stak hopeloos de armen in de lucht. Een indicatie dat de groep ook wel klaar is met de trainert
  donderdag 29 oktober 2009 @ 08:15:10 #188
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_74175736
Lachambre vond ik persoonlijk één van de betere, had dan Bodor eruit gehaald, die voegde wederom niets toe in mijn ogen. Dan had je De Jong vanaf de linkshalf kunnen laten spelen.

Maar nog waar ik mij aan ergerde was die wissel Djoum voor Linssen. Je haalt een creatieve aanvallend ingestelde speler eruit om nog meer op de verdediging te spelen. Harm rot toch a.u.b. op met je laffe wissels, niet alleen gisteren, maar dat gaat al tijden zo. Heb het er echt mee gehad.
Forza Roda
pi_74176449
Djoum speelt de laatste weken ook niet denderend, maar dat is de enige speler waar Roda op dit moment nog geld uit kan halen.

Ook ik word strontziek van dat laffe gedoe steeds van de trainer. Daarnaast doen de spelers maar wat en zit er gewoon geen systeem in het gehele voetbal. Iedereen rent maar wat en bij een aanval stonden er 3 roda spelers tegenover 7 van PSV en dan moeten ze scoren? Scoren is sowieso een probleem de laatste jaren en alles kwam weer van Hadouir.

Pluspunt was wel dat Roda eindelijk weer eens sinds hele lange tijd gevaarlijk was uit een corner. Stond echt versteld!
pi_74186506
Ach ik vergelijk Harm maar met Cadel Evans..
Altijd maar verdedigen en duffe uitspraken naderhand..
als Harm nu ook eens gaat aanvallen winnen we OOK eens wat!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:36:08 #191
60704 LeonH
pi_74192129
Er heeft iemand bij de reacties op de fansite een heel mooi elftal opgesteld zoals ik er ook over denk:
quote:
-----Castro---------------
Saeijs --- De Fauw -- Kah --- lachambre
-------------Vormer-------------
De Lorge --- -----------------De jong
-----------Hadouir--------------
------Yulu---------Junker-------
Alleen de plaats van Yulu kun je beter opvullen met een jongen als Meulens.
pi_74199057
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef LeonH het volgende:
Dus....

De Jong voor Lachambre
Junker voor Hadouir

Dude....van dit psv???? Met een beetje geluk stond het in de 1e helft al 3-0. Psv speelde op halve kracht. Van dit roda moet je met 6-0 winnen
pi_74254052
Straks weer een zware wedstrijd. Als die Stoch tegen Saeijs moet spelen vrees ik het ergste voor Saeijs.
pi_74257419
Ik hoop op minimaal een puntje voor jullie.
pi_74257575
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:07 schreef Professional het volgende:
Straks weer een zware wedstrijd. Als die Stoch tegen Saeijs moet spelen vrees ik het ergste voor Saeijs.
Beter dat dan Addo op Ruiz..
pi_74258075
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:32 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]

Beter dat dan Addo op Ruiz..
idd... vond saeijs nog niet eens zo slecht woensdag, maarja hopen op wat beters dan woensdag
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:14:25 #197
60704 LeonH
pi_74265345
Speel je weer een prima partij sta je uiteindelijk weer zonder punten...
  zondag 1 november 2009 @ 04:16:27 #198
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_74269526
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:
Speel je weer een prima partij sta je uiteindelijk weer zonder punten...
Je hebt gelijk, gelijk spel was wel op zijn plaats geweest. Roda heeft gevochten voor wat het waard was.
Als Roda zo blijft knokken, zal het punten genoeg verzamelen om misschien zelfs de nacompetitie te ontlopen.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_74273770
Eerste helft ging redelijk gelijkop totdat twente er 2 kort achter elkaar maakte.. tweede helft was duidelijk voor Roda.
Erg jammer dat een zuivere handsbal gewoon alweer eens geen penalty oplevert voor Roda.. trouwens ik meende in blessuretijd er nog een te zien maar niemand appeleerde daarvoor dus dat leek vast door de invalshoek..

Al met al, puike partij van Roda, alleen inderdaad alwéér geen punten..
  zondag 1 november 2009 @ 13:36:09 #200
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_74275438
Ik moet zeggen dat Harm eindelijk weer eens een degelijke opstelling had staan. De Jong stond volgens mij linkshalf, Vormer weer erin. Dit zag eruit zoals ik het wil zien. Jammer dan van de punten uiteindelijk.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')