Eerste bussen gaan al om half 10, inderdaad nogal gaar maarja..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:11 schreef planethugo het volgende:
begint al te kriebelen voor zondag. Alleen beetje belachelijk dat we al om 10:00uur moeten vertrekken voor een wedstrijd die om half 1 begint![]()
Maargoed, heb er wel vertrouwen in. Hopelijk heeft Honda een flink jetlag
de fauw stond op honda zeg maar, dus voor de verdediging, en lachambre rechtsbackquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:33 schreef Kn0x het volgende:
Roda JC: Castro, Lachambre, Addo, Kah, de Jong, Sutchuin (Junker/76), Janssen (Delorge/88), de Fauw, Bodor, Skoubo (Yulu Matondo/83), Hadouir
De Fauw op het middenveld? Of weer met 5 verdedigers gespeeld? Ik begin een gruwelijke hekel te krijgen aan Harm!
Roda is een ramp met dode spel momenten. Vrije trappen knallen we de muur in of De Fauw schiet ze over, corners komen altijd bij de keeper uit en inworpen kunnen we ook niet degelijk nemen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:57 schreef Professional het volgende:
We moeten zeer tevreden zijn met een punt want er was maar 1 team aan het voetballen gisteren en dat was VVV.
Ik irriteerde me mateloos aan het compleet vrijlaten van de linkerkant aan het begin van de wedstrijd en het feit dat werkelijk alle kopduels werden gewonnen door VVV. Ook het feit dat VVV uit 1 corner dreigender is dan Roda het hele seizoen met corners is gewoon een feit!
Ik was in Venlo, maar vond toch dat er maar een ploeg was die ook maar iets verdiende en dat was VVV.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:40 schreef LeonH het volgende:
Gezien op tv. 1-1, toch denk ik qua verhoudingen van 1e en 2e helft terecht.
Al was VVV er in de 2e helft wel heel vaak heel dichtbij
gestolen puntje is ook wat overdreven. VVV had kunnen winnen maar het was ook niet zo dat we weggespeeld werden. Al was het gebrek aan aanvallende spelers wel heel schrijnend maar dat is met deze coach ook niet zo gek. Je ingraven tegen vvv is het zoveelste bewijs dat die vent er echt helemaal niets van snapt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:14 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Ik was in Venlo, maar vond toch dat er maar een ploeg was die ook maar iets verdiende en dat was VVV.
Ik vind het prima dat Roda uit neit wil voetballen, maar dan meot je wel de nodige inzet tonen en er vol voor gaan.. als je zó veel duels verliest in een wedstrijd kan je mij niet wijsmaken dat iedereen 100% geconcentreerd was.
Al met al erg blij met het (gestolen) puntje, maar er moet toch echt eens meer in de uitduels gehaald worden, thuis speelt Roda redelijk goed dit seizoen, maar daar worden meer punten weggegeven dan dat er uit gestolen worden..
Het is ook geen aanspeelpunt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Vond het verschil tussen hem en Junker meteen duidelijk toen die laatste inviel: meteen sprong er een bal van zijn voet terwijl je Skoubo met een gerust hart de bal kunt aanspelen
komop, het minste wat je op dit niveau mag verwachten is dat je een fatsoenlijke balaanname en passing hebt. Als je de hele week met een bal bezig bent blijven dat voor mij onbegrijpelijke zakenquote:
Klopt, daarom ben ik ook blij dat hij weg is. Hij scoorde dan wel 4x, maar ik blijf hem herinneren van dingen als dat de bal van zijn voet springt, dat hij trucjes (hakjes, overstapjes) probeert die niemand snapt en met balverlies als gevolg en een zeer matige afmaker. Maar om even aan te geven, ik vind het geen nummer 9, dat bedoelde ik er eigenlijk meer mee. Meer een niet functionerende nummer 10, omdat hij daar de kwaliteiten voor ontbeert, maar hij wil het wel heel graag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
komop, het minste wat je op dit niveau mag verwachten is dat je een fatsoenlijke balaanname en passing hebt. Als je de hele week met een bal bezig bent blijven dat voor mij onbegrijpelijke zaken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef Tha_Duck het volgende:
Sorry dat ik het moet zeggen, maar wat een waardeloos team. En dan bedoel ik ook die geweldige huurling van ons.. Het is dat jullie vandaag de scheidsrechter mee hadden, want er zat niets in.
Wij hebben niet veel gedaan, roda laten voetballen en 2x beetje aanhalen, maar het was waardeloos.
Het hoogtepunt waren de rellen in het uitvak, en dat zegt wat. Meer suppoosten dan supporters, en dan nog zo gruwelijk mis gaan. Lachwekkend en triest om te zien tegelijk.
Succes bij Veendam volgend jaar!
Een wedstrijdanalyse van twee partijdigen is dus te allen tijde subjectief.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg knul... Welke wedstrijd heb jij gekeken dan? Als er 1 ploeg verdiend had om te winnen was het toch wel Roda...
Scheids mee? Die floot in mijn ogen prima hoor. Wel 2 prachtige duiken gezien van Mertens en die donkere spits van jullie die daarmee ook met gemak zijn 2e gele kaart had mogen krijgen! Maja je moet toch wat proberen als je de bal nog geen 3x fatsoenlijk naar elkaar toe kunt spelen
Hadouir geel waar rood had gemoeten, alhoewel de grens dit wel had aan moeten geven, dus niet echt fout van scheids.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Scheids mee? Die floot in mijn ogen prima hoor. Wel 2 prachtige duiken gezien van Mertens en die donkere spits van jullie die daarmee ook met gemak zijn 2e gele kaart had mogen krijgen!
Indirect zeg je dus gewoon dat Sporting Limburg (zeer terecht overigens) de beste optie is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:50 schreef Foxio het volgende:
Der zit totaal geen creativiteit in dit team, niemand kan een kans creëren. Alles moet van Hadouir komen en het positiespel is echt triest. Soms is er een opening op rechts of links passen ze hem door het midden.
Corners valt op te trainen lijkt me? Alle corners worden of over alles en iedereen heen geschoten of netjes in de handen van de keeper. Ook met vrije trappen daar kan toch gewoon flink op geoefend worden.
Het is wel duidelijk dat we het in onze handjes kunnen knijpen dat Heerenveen en RKC zo belabberd zijn dit seizoen. Als we de nacompetitie maar ontlopen. Het spelersmateriaal opzich zouden we ons probleemloos in de Middenmoot moeten kunnen spelen, helaas telt mentaliteit ook mee en daarmee zouden we zonder meer degraderen. Want de mentaliteit is echt bar slecht. Al hebben we ook geen topmateriaal, het is echt aanpoten met wat we hebben.
Men moet niet verwachten dat wij binnen 5 jaar weer terug zijn in de sub-top, dat idee krijg ik nog al eens.
De sub-top groeit en wij zijn afgehaakt. Wij moeten de komende 5 a 10 jaar overleven, net als Willem II, Sparta, Heracles. En die clubs hebben als voordeel op ons, dat zij een begroting hebben die gebaseerd is op een degradatiekandidaat/middenmoter. Wij leven nog altijd met een te hoge begroting in vergelijking met ons niveau. Laten we hopen dat er binnen nu en 10 jaar, een groep investeerders binnen Roda komt, vegelijkbaar met Van Seumeren, Munsterman, Scheringa of Nol Hendriks. Die know-how heeft, verstand van voetbal, geld en de intentie om Roda op een hoger plan te zetten.
Als wij het zonder dit alles moet doen, spelen wij zonder meer binnen 5 a 10 jaar op het niveau van MVV/Fortuna. VVV gaat ons inhalen, als ze dat nog niet doen. Over 3/4 jaar is VVV ons voorbij. Grote kans laten liggen door Midden-Limburg niet in je verzorgingsgebied mee te nemen in de goede jaren. Als je pakweg 6/7 jaar geleden flink aan de weg had getimmerd in Midden-Limburg had je daar nog steeds de vruchten van geplukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |