abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:01:33 #101
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73284493
Damn... bestel ik me kaartjes voor Rowwen Heze in het theater op 6 februari, zie ik net dat Roda dan thuisvoetbalt tegen Sparta...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 4 oktober 2009 @ 05:13:32 #102
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_73350744
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:01 schreef LeonH het volgende:
Damn... bestel ik me kaartjes voor Rowwen Heze in het theater op 6 februari, zie ik net dat Roda dan thuisvoetbalt tegen Sparta...
Dilemma: kiezen tussen cultuur (RH) en KUL-tuur (RJC).
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:49:12 #103
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_73373497
- niet doen -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 04-10-2009 21:54:40 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:02:20 #104
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_73374384
- edit -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 04-10-2009 22:13:05 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:14:16 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73375138
Bier was zeker lekker vandaag? Misschien beter om uit te loggen en te gaan slapen o.i.d.

Mocht er overigens wat zijn dan kan dat altijd aangegeven worden via een topic report. Dan nemen we een kijkje en doen we er desnoods wat aan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 5 oktober 2009 @ 02:39:32 #106
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_73382430
Ik moet even kwijt dat ik flink gewalgd heb van het pro-Ajax commentaar bij Studio Sport.
Staat Roda gewoon goed te voetballen, ligt het aan de zwakte van Ajax.
Ongelooflijk hoe de overtreding (en zeer terechte rode kaart) van Emanuelson vergoelijkt werd door die commentator.

Roda speelde goed, maar 2-2 leek me wel terecht.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
  maandag 5 oktober 2009 @ 05:11:03 #107
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_73382658
Hahaha, die Kah, had een Ajaxshirt na afloop aan. Supporters van kom op Kah, doe dat shirt uit. Iets wat hij ook deed en besloot het shirt maar in zijn bilspleet te stoppen

Doet me een beetje aan volgens mij Koeman denken toen met het Duitse shirt!
Forza Roda
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:24:12 #108
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_73383905
Als er nog eens de kans was om van Ajax te winnen was het gistermiddag wel.
Beide teams voetbalden niet goed, maar Roda deed helemaal niks met de man meer situatie. Nee wat gaan ze doen, balletjes breed, terug naar Castro en lang leve het punt.
En dan nog de wissels van Harm, waar sloeg dat in hemelsnaam op? Ik mag hopen dat Hadiour licht geblesseerd was want anders begrijp ik het echt niet. Je zag ook toen hij eruit ging dat het aanvallende spel meteen ontregeld was.
pi_73385953
minder van dat angstige gedoe na de rode kaart. We hadden door moeten drukken ipv tijd te rekken met wissels. Maargoed, er werd af en toe heel behoorlijk rondgetikt. Vooral na de 1-1 en in de 2de helft waren we gewoon beter. Jammer van die vrije trap, het is weer geen keepersfout maar castro gaat me toch net iets te langzaam naar die hoek, die hij een paar meter teveel vrij laat. Op dat momentje na keepte hij trouwens wel een goede wedstrijd..

En nu op naar vvv. Jammer van dat klote interlandvoetbal
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:21:32 #110
60704 LeonH
pi_73387796
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 05:11 schreef Robjuhhh het volgende:
Hahaha, die Kah, had een Ajaxshirt na afloop aan. Supporters van kom op Kah, doe dat shirt uit. Iets wat hij ook deed en besloot het shirt maar in zijn bilspleet te stoppen

Prachtig was dat! Dacht dat het zelfs het shirtje van Suarez was. Dat soort "strijd" vind ik echt mooi!

Al met al had ik van te voren getekend voor een punt, maar zoals vaker na een "top"club op bezoek eentje met een nasmaak dat we hadden kunnen winnen. Castro keepte een goede partij, maar toch bij de vrije trap van Suarez... Je weet dat dat soort spelers die bal perfect kunnen trappen, ik zou in die situatie een man op de lijn zetten die je bal er uit kan koppen. Die 2e bal zat ie er wel perfect bij.

Tenminste weer met een goed gevoel richting Venlo!

En wat was dat inderdaad misselijkmakend weer bij Studio Ajax Voetbal gisteravond... Doen alsof Ajax zooooo slecht was, en Roda met gemak een 2-2 haalde... Nee Roda was over de hele wedstrijd gezien een tikkeltje beter. Ajax alleen echt dreigend gezien in de eerste 15 minuten. En die rode kaart was terecht. Gewoon van achter, wat niet het geval was bij Hadouir

Hoop dat Voetbal International vanavond een stuk objectiever is
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:06:01 #111
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_73390364
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 05:11 schreef Robjuhhh het volgende:

quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:21 schreef LeonH het volgende:

[..]

Prachtig was dat! Dacht dat het zelfs het shirtje van Suarez was. Dat soort "strijd" vind ik echt mooi!

Beide heren hebben dus hetzelfde niveau als Kah. Interessante humor.
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:18:59 #112
60704 LeonH
pi_73390675
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:06 schreef blonchi het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig hebben wij nog humor
Fussball ist krieg!
pi_73390766
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:06 schreef blonchi het volgende:

[..]

[..]

humor is er niet om interessant te zijn maar om je te laten lachen. En ja, ook ik kon om die actie lachen

Dat de moraalridders van Studio Voetbal het niet normaal vonden was natuurlijk wel te voorspellen
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:06:45 #114
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_73396058
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 02:39 schreef blonchi het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik flink gewalgd heb van het pro-Ajax commentaar bij Studio Sport.
Staat Roda gewoon goed te voetballen, ligt het aan de zwakte van Ajax.
Ongelooflijk hoe de overtreding (en zeer terechte rode kaart) van Emanuelson vergoelijkt werd door die commentator.

Roda speelde goed, maar 2-2 leek me wel terecht.
Maestro, je kan dus wel pro-Roda commentaar geven?
pi_73399721
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:06 schreef RD4 het volgende:

[..]

De laatste weken heb ik hem al vaker op positief commentaar kunnen betrappen op sport.fok , het wordt nog eens wat!
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:34:29 #116
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_73401133
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:06 schreef RD4 het volgende:

[..]

Het was niet per se pro-Roda commentaar. Eigenlijk meer een vorm protest tegen Hilverdam.
Bovendien was Roda helemaal zo slecht nog niet.

Kan straks best een leuke pot voetbal worden in de Koel.
Uiteraard zal mijn voorkeur lichtjes uitgaan naar Venlo, een alleraardigst stadje. Grote kans dat ik zelfs ga kijken. Maar mocht 'ut Roda' de overwinning verdienen, is het haar van harte gegund.

En ach, wat is er mis met af en toe een knuppeltje in het 'honderhok tse sjmiese' ?

maandag 5 oktober 2009 @ 19:35:38 #117
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_73401193
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:03 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]

De laatste weken heb ik hem al vaker op positief commentaar kunnen betrappen op sport.fok , het wordt nog eens wat!
Ich werde geliebt
pi_73406505
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:35 schreef blonchi het volgende:

[..]

Ich werde geliebt
Loop maar niet te hard van stapel
pi_73417979
leer mekaar eerst wat beter kennen voordat jullie klaar zijn voor de volgende stap
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:34:38 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73514854
quote:
Roda JC moet vechten voor bestaan

KERKRADE - De financiële nood voor het armlastige Roda JC is groot geworden, nu de club dit seizoen onder andere zeven ton minder aan mediagelden krijgt. De Limburgse eredivisionist heeft mede hierdoor op dit moment een begrotingstekort van bijna twee miljoen euro. Eén van de andere oorzaken is de flinke teruggang, mede als gevolg van de recessie, van het aantal businessclubleden.

Door een deel van de 5,2 miljoen euro die Roda voor de verkoop van Sekou Cissé aan Feyenoord en Marcel Meeuwis aan Borussia MönchenGladbach ontving bij de begroting te voegen, heeft de armlastige eredivisionist het uiteindelijke begrotingstekort teruggebracht naar een kleine twee miljoen euro. Omdat Roda JC bivakkeert in categorie 1, heeft de club al eerder een plan van aanpak ingediend bij de KNVB.

Om de broodnodige inkomsten te kunnen verhogen, denkt Roda JC volgens directeur Martin van Geel aan de mogelijkheid om meer aandelen van het Parkstad Limburg Stadion te gaan verkopen, het vergroten van de businessclub of het eventueel afsluiten van een lening. De Limburgers hebben bovendien een Limburgse Sociëteit opgericht, waarin financieel krachtige topbedrijven kunnen plaatsnemen. Daarnaast heeft Roda JC een spelersinvesteringsfonds, waarin op dit moment meer dan een miljoen euro zit.

Martin van Geel geeft aan dat zijn club tot maximaal drie jaar de tijd heeft om helemaal uit de financiële noodsituatie te kunnen komen. "In die periode gaan we proberen een stabiele begroting van dertien miljoen euro neer te zetten. Als na drie jaar blijkt dat dit niet gelukt is, dan heeft Roda JC als club geen bestaansrecht meer in de eredivisie. Zo eerlijk moet je zijn."
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73518051
Nol is toch terug?
pi_73519694
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:21 schreef LeonH het volgende:

[..]

Al met al had ik van te voren getekend voor een punt, maar zoals vaker na een "top"club op bezoek eentje met een nasmaak dat we hadden kunnen winnen. Castro keepte een goede partij, maar toch bij de vrije trap van Suarez... Je weet dat dat soort spelers die bal perfect kunnen trappen, ik zou in die situatie een man op de lijn zetten die je bal er uit kan koppen. Die 2e bal zat ie er wel perfect bij.

.....
Groot nadeel van een man op de lijn is dat er dan ook spelers van de tegenpartij op die lijn gaan staan of nog erger voor de keeper.
pi_73519749
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef DeVinger het volgende:
Nol is toch terug?
Nee volgens mij niet. Las wel dat Nol en van Geel weer normaal met elkaar praten. Wat dat gaat opleveren is nog de vraag.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 03:43:44 #124
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_73540698
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:14 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet. Las wel dat Nol en van Geel weer normaal met elkaar praten. Wat dat gaat opleveren is nog de vraag.
quote:
fusie? Nooit!.....RJC! 4ever
Niks is voor eeuwig, makker...
pi_73543885
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 03:43 schreef blonchi het volgende:

[..]

[..]

Niks is voor eeuwig, makker...
dat geneuzel van jou lijkt er anders wel op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')