abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75141280
ook met een andere trainer op de bank maken deze verdedigers en keeper elke week zo een domme fouten, harm wegsturen zou een begin zijn maar een oplossing. Nee
pi_75180944
Nog een vaste west tribune-klant calling in for duty...

Alhoewel van Veldhoven met iedere wazige analyse na alwéér een verloren uitwedstrijd zijn steentje bijdraagt aan het kelderen van Roda op de 'hoeveel-NOS-verslaggevers-slapen-onder-een-dekbed-van-jouw-club-matrix' (of hoe heet die populariteitsonzin waarop de tv-gelden verdeeld worden?), vond ik hem afgelopen zaterdag nog best chique reageren met een eenvoudig "Vond je dat nodig?". Wát een arrogante, botte boer, die Verbeek. Blijkbaar is onderling respect tegenwoordig ook al teveel gevraagd van betaald voetbaltrainers. Er maakt me niemand wijs dat Verbeek niet wist dat de microfoon nog aan stond, toen 'ie nog een verbale trap na richting van Veldhoven meende te moeten geven na de persconferentie.

Van Veldhoven is niet bepaald een tactisch genie gebleken met zijn basis-elf die geen basis-elf is, volstrekt onbegrijpelijke wissels, het nog altijd opstellen van Castro en het juist níet opstellen van onze clubtopscorer, maar ik zie hem nog altijd meer als slachtoffer ipv als veroorzaker van het niet presteren van deze ploeg. Met onze huidige "selectie" (met o.a. afdankers van eredivisieclub die nog niet zo lang geleden zelfs niet in Roda's schaduw konden staan, een "topspits met Champions League-ervaring" die we voor veel te veel geld weggekaapt hebben in Brugge, een Ghanees international die inmiddels de bank warm houdt en daar een méér dan riante vergoeding - want speler van buiten de EU - voor ontvangt) zou zelfs Hiddink niks weten te bereiken. Tel daarbij nog de zwakke mentaliteit (de enige mentaal sterke speler die we hadden, gebruikte die sterke mentaliteit alleen om te muiten en zit daardoor inmiddels op de bank in Gladbach te verpieteren) en de volstrekt onterechte opvatting "dat het allemaal vanzelf wel goed komt" bij op en het is geen wonder dat het iedere week weer afzien is voor iedereen die Roda een warm hart toedraagt.

De huidige puinhoop die Roda heet is een regelrechte belemmering om prestaties te leveren en dat geldt voor zowel spelers en technische staf, als voor kantoorpeersoneel dat wél probeert er nog iets van te maken. (als we zulk personeel überhaupt nog hebben) En met dit huidige bestuur zie ik voorlopig ook nog lang geen einde aan de puinhoop komen, of juist wel, maar dan kunnen we ergens volgend jaar tussen januari en einde seizoen allemaal een andere hobby zoeken...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_75190531
Van Veldhoven is misschien niet de veroorzaker van de sportieve malaise, maar hij heeft het zeker weten 2 keer zo erg gemaakt..
Met elke andere trainer uit de eredivisie zou Roda meer punten hebben gepakt, dat geef ik je zwart op wit zonder dat je het kunt controleren
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:04:49 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75275650
quote:
Roda JC kan rente en aflossing over stadion niet betalen

Roda JC is niet in staat om in het eerste kwartaal van 2010 de rente en aflossing over het Parkstad Limburg Stadion te betalen. Het gaat om een bedrag van 275.000 euro, weet De Telegraaf.

4 dec. 2009 08:27:48

Roda-directeur Martin van Geel had de gemeente Kerkrade verzocht om nog dit kalenderjaar een beslissing te nemen over de aankoop van de resterende stadionaandelen (zes miljoen euro). De gemeente heeft dat verzoek echter afgewezen en komt in januari pas met een besluit.

"Dat heb ik gewoon te respecteren. Ik wil die mensen niet onder druk gaan zetten", reageert Van Geel in De Telegraaf. De directeur erkent de betalingsproblemen die Roda hierdoor zal krijgen. "In januari zal hier inderdaad sprake van zijn. We gaan nu proberen dat intern op te lossen. Of de spelerssalarissen niet betaald kunnen worden? Ik ga de betalingsproblemen niet specificeren."

Naast de financiële problemen staat Roda JC er ook op sportief gebied niet florissant voor. Het team van trainer Harm van Veldhoven staat op de voorlaatste plaats in de Eredivisie. (SV)
bron
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:06:09 #255
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75275700
Komt de voorspelling van Johan dan toch uit?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:09:26 #256
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_75292591
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Zapper het volgende:
Komt de voorspelling van Johan dan toch uit?
a. Johan wie?

Cruijff?
Derksen?
Neeskens?
Van Oldenbarneveld?
Reubzaedt?( Van RKVV Eperheide)

b. Wat zei Johan dan?
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_75301336
Yulu is werkelijk de slechtste speler die ik ooit in een Roda tenue heb gezien. Volgens mij heeft hij dit seizoen nog geen duel gewonnen. Kunnen we onze financiële problemen niet deels oplossen door hem te slachten en zijn organen te verkopen. Ik denk dat we zo het maximaal rendement op onze investering halen. Wat doet een nier tegenwoordig op de zwarte markt?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:11:45 #258
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_75302094
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef iehlaak het volgende:
Yulu is werkelijk de slechtste speler die ik ooit in een Roda tenue heb gezien. Volgens mij heeft hij dit seizoen nog geen duel gewonnen. Kunnen we onze financiële problemen niet deels oplossen door hem te slachten en zijn organen te verkopen. Ik denk dat we zo het maximaal rendement op onze investering halen. Wat doet een nier tegenwoordig op de zwarte markt?
Zijn nier levert waarschijnlijk meer op dan jouw lever.
Dit soort ridicule prietpraat kun je bijna niet nuchter verzinnen.
Ik begin stilaan heel goed te snappen waarom jij deze club aanhangt.
Niveau zoekt niveau.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
pi_75304629
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef blonchi het volgende:

[..]

Zijn nier levert waarschijnlijk meer op dan jouw lever.
Dit soort ridicule prietpraat kun je bijna niet nuchter verzinnen.
Ik begin stilaan heel goed te snappen waarom jij deze club aanhangt.
Niveau zoekt niveau.
ik begin stilaan de neiging te krijgen om jou voor je bek te rammen met die debiele reacties van je in dit topic terwijl je verklaard tegenstander van roda bent. Flikker op en laat je gewoon niet meer zien
  zaterdag 5 december 2009 @ 01:01:45 #260
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75305130
Ik reeg me niet gauw op, maar hoop inderdaad dat de mods hier eens iets aan gaan doen. Dit is alleen maar uitdagen en uitlokken. Als het 1 of 2 keer gebeurt boeit het me niet, maar dit constante kinderachtige gedoe ...

Over de wedstrijd wil ik geen woorden meer vuil maken. Ik ga me eens een mooi wit zakdoekje zoeken voor de volgende thuiswedstrijd... Zou een mooi kerstcadeau zijn. De op non-actief stelling van Van Veldhoven...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 5 december 2009 @ 10:20:24 #261
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_75308254
Over de wedstrijd van gisteren ga ik geen woorden meer vuil maken . Kunnen beter nieuwe spandoeken maken. Enkele suggesties:
  • Roda JC: helpless, HARMless
  • Dear opponents, we don't mean to HARM you
  • Harm, please go back to your farm
  • Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
      zaterdag 5 december 2009 @ 12:12:45 #262
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_75310508
    Ah, zie net dat er bij AZ een trainersfunctie beschikbaar is
    En dat er een of andere Jans beschikbaar komt
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
      zaterdag 5 december 2009 @ 12:13:03 #263
    122102 blonchi
    Blauwgilborgel
    pi_75310515
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik begin stilaan de neiging te krijgen om jou voor je bek te rammen met die debiele reacties van je in dit topic terwijl je verklaarT tegenstander van roda bent. Flikker op en laat je gewoon niet meer zien
    Goede morgen, meneer de weekendhooligan

Wees blij dat er tegenstanders zijn. Tegen medestanders voetballen is een beetje lastig, vind je ook niet? Ik ben trouwens geen tegenstander van Roda. Maar een voorstander van een gezonde profvoetbalcoöperatie in Zuid-Limburg.

[ Bericht 1% gewijzigd door blonchi op 05-12-2009 12:24:32 ]
      zaterdag 5 december 2009 @ 12:16:39 #264
    122102 blonchi
    Blauwgilborgel
    pi_75310603
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 10:20 schreef Timmie1983 het volgende:
    Over de wedstrijd van gisteren ga ik geen woorden meer vuil maken . Kunnen beter nieuwe spandoeken maken. Enkele suggesties:
  • Misschien deze ook doen?

The kHARMa is over.

pi_75313123
    quote:

[..]

ik begin stilaan de neiging te krijgen om jou voor je bek te rammen met die debiele reacties van je in dit topic terwijl je verklaard tegenstander van roda bent. Flikker op en laat je gewoon niet meer zien
    Nou, nou, iemand kan zich niet weren met woorden en wordt stilaan een agressieve Neanderthaler.
    Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
    FART FAQ:
    http://www.heptune.com/farts.html
    pi_75319358
    Over de machteloosheid die zowel Roda, als ADO gisteravond aan de dag legden, maak ik maar liever geen woorden meer vuil. Ik kwam iig weer voor de zoveelste keer dit seizoen met een totaal leeg en moedeloos gevoel thuis na de wedstrijd.

Enigzins triest wel, dat men op west weer meende te moeten fluiten. We zijn failliet, ergens tussen januari en einde seizoen trekt men hoogstwaarschijnlijk definitief de stekker uit de BVO Roda JC, (potentiële) sponsoren worden al jaren op rij weggejaagd door het nog altijd zittende bestuur, er zijn al jarenlang geen fatsoenlijke spelers meer gescout en ga zo maar door. Daar plukken we nu de vruchten van en dan zouden passanten als trainer en spelers daar verantwoordelijk voor zijn?

Al die negatieve aandacht kan zich beter op STAK en RvC richten, maar behoudens de juridische strijd die de kerngroep inmiddels aangegaan is, is dat blijkbaar te veel gevraagd in onze provincie. Je zou het als bestuur eens moeten wagen moedwillig de club richting de afgrond te drijven in steden als Breda, Utrecht, Groningen of Rotterdam, dan mocht je blij zijn dat het bij een paar bakstenen door je ramen zou blijven. En in Limburg? Daar stemt men binnenkort weer braaf op de partijen die dit Roda-bestuur de hand boven de kop houden en men zwaait liever met witte zakdoekjes naar een trainer die vorig seizoen un een gigantische piunbult terecht is gekomen...
    “[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
    pi_75337311
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 10:20 schreef Timmie1983 het volgende:
  • Harm is geen laagvlieger, maar dat past prima bij deze selectie. Hem wegsturen zou het op dit moment niet veel beter maken. Ik begrijp trouwens echt niet waarom hij elke keer met een ander middenveld en andere aanvallers begint. Maak een keuze en hou je hieraan.
    "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
    pi_75337341
    quote:

[..]

/ignore
    pi_75341143
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 14:37 schreef iehlaak het volgende:

[..]

/ignore
    doe ik meestal wel maar na een frustrerende wedstrijd thuiskomen, even hier kijken en dan alweer dat geblaat. Als t nu een keertje is ok, maar niet constant en dat al een jaar lang.

maar wat je zegt over harm klopt opzich wel, de spelers zijn gewoon niet goed genoeg. Maar om nu te zeggen dat deze trainer ook maar een greintje toevoegt aan roda.... er zit totaal geen idee achter, zijn wissels zijn onbegrijpelijk en zijn opstellingen wisselen constant. Dan was het in het begin vd competitie constanter kwa opstelling én kwa prestaties. Na een of twee tegenvallers meteen de boel omgooien had ie misschien beter niet kunnen doen
    pi_75478311
    Zondag dus de zeer belangrijke wedstrijd tegen Willem II. Echt zo`n wedstrijd die ze kunnen winnen, maar ook met 1-0 kunt verliezen. En aangezien Roda de ploeg is om tegen te scoren voor spelers die lang droog staan verwacht ik dit nu ook weer.
      donderdag 10 december 2009 @ 15:40:13 #271
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_75484866
    Ben benieuwd of Vandamme weer opgenomen wordt in de selectie. Had bij de beloftes toch 2 keer gescoord....
    En iemand die een beetje aan de zijlijn blijft plakken en nog wel eens de achterlijn haalt, kunnen we nu wel gebruiken schat ik zo.
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
      zondag 13 december 2009 @ 01:34:19 #272
    122102 blonchi
    Blauwgilborgel
    pi_75568408
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 12:30 schreef Professional het volgende:
    Zondag dus de zeer belangrijke wedstrijd tegen Willem II. Echt zo`n wedstrijd die ze kunnen winnen, maar ook met 1-0 kunt verliezen. En aangezien Roda de ploeg is om tegen te scoren voor spelers die lang droog staan verwacht ik dit nu ook weer.
    Maak je niet ongerust. Roda zal, dankzij RKC, niet rechtstreeks degraderen. Roda is een echte nacompetitiefighter.
    Gaat dus helemaal goed komen.
    pi_75576494
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
    Ben benieuwd of Vandamme weer opgenomen wordt in de selectie. Had bij de beloftes toch 2 keer gescoord....
    En iemand die een beetje aan de zijlijn blijft plakken en nog wel eens de achterlijn haalt, kunnen we nu wel gebruiken schat ik zo.
    wordt eerder tijd dat Meulens eens een kansje krijgt ipv vandamme die in die paar jaar nog geen knikker geraakt heeft.
      zondag 13 december 2009 @ 14:08:25 #274
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_75576788
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef planethugo het volgende:

[..]

wordt eerder tijd dat Meulens eens een kansje krijgt ipv vandamme die in die paar jaar nog geen knikker geraakt heeft.
    Zet ze er allebeide maar op zo ik zeggen!!

Overigens al een opstelling bekend?
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_75577643
    Nou, geen onaardige opstelling denk ik. Skoubo, Junker en Hadouir moeten toch wel wat gevaar kunnen maken. De kunst wordt wel om niet te veel tegen te krijgen. Al ben ik daar met onze verdediging (+Addo) en keeper niet vertrouwd op.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')