bronquote:Roda JC kan rente en aflossing over stadion niet betalen
Roda JC is niet in staat om in het eerste kwartaal van 2010 de rente en aflossing over het Parkstad Limburg Stadion te betalen. Het gaat om een bedrag van 275.000 euro, weet De Telegraaf.
4 dec. 2009 08:27:48
Roda-directeur Martin van Geel had de gemeente Kerkrade verzocht om nog dit kalenderjaar een beslissing te nemen over de aankoop van de resterende stadionaandelen (zes miljoen euro). De gemeente heeft dat verzoek echter afgewezen en komt in januari pas met een besluit.
"Dat heb ik gewoon te respecteren. Ik wil die mensen niet onder druk gaan zetten", reageert Van Geel in De Telegraaf. De directeur erkent de betalingsproblemen die Roda hierdoor zal krijgen. "In januari zal hier inderdaad sprake van zijn. We gaan nu proberen dat intern op te lossen. Of de spelerssalarissen niet betaald kunnen worden? Ik ga de betalingsproblemen niet specificeren."
Naast de financiële problemen staat Roda JC er ook op sportief gebied niet florissant voor. Het team van trainer Harm van Veldhoven staat op de voorlaatste plaats in de Eredivisie. (SV)
a. Johan wie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Zapper het volgende:
Komt de voorspelling van Johan dan toch uit?
Zijn nier levert waarschijnlijk meer op dan jouw lever.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef iehlaak het volgende:
Yulu is werkelijk de slechtste speler die ik ooit in een Roda tenue heb gezien. Volgens mij heeft hij dit seizoen nog geen duel gewonnen. Kunnen we onze financiële problemen niet deels oplossen door hem te slachten en zijn organen te verkopen. Ik denk dat we zo het maximaal rendement op onze investering halen. Wat doet een nier tegenwoordig op de zwarte markt?
ik begin stilaan de neiging te krijgen om jou voor je bek te rammen met die debiele reacties van je in dit topic terwijl je verklaard tegenstander van roda bent. Flikker op en laat je gewoon niet meer zienquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef blonchi het volgende:
[..]
Zijn nier levert waarschijnlijk meer op dan jouw lever.
Dit soort ridicule prietpraat kun je bijna niet nuchter verzinnen.
Ik begin stilaan heel goed te snappen waarom jij deze club aanhangt.
Niveau zoekt niveau.
Goede morgen, meneer de weekendhooliganquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik begin stilaan de neiging te krijgen om jou voor je bek te rammen met die debiele reacties van je in dit topic terwijl je verklaarT tegenstander van roda bent. Flikker op en laat je gewoon niet meer zien
Misschien deze ook doen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:20 schreef Timmie1983 het volgende:
Over de wedstrijd van gisteren ga ik geen woorden meer vuil maken. Kunnen beter nieuwe spandoeken maken. Enkele suggesties:
Roda JC: helpless, HARMless Dear opponents, we don't mean to HARM you Harm, please go back to your farm
Nou, nou, iemand kan zich niet weren met woorden en wordt stilaan een agressieve Neanderthaler.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik begin stilaan de neiging te krijgen om jou voor je bek te rammen met die debiele reacties van je in dit topic terwijl je verklaard tegenstander van roda bent. Flikker op en laat je gewoon niet meer zien
Harm is geen laagvlieger, maar dat past prima bij deze selectie. Hem wegsturen zou het op dit moment niet veel beter maken. Ik begrijp trouwens echt niet waarom hij elke keer met een ander middenveld en andere aanvallers begint. Maak een keuze en hou je hieraan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:20 schreef Timmie1983 het volgende:
Over de wedstrijd van gisteren ga ik geen woorden meer vuil maken. Kunnen beter nieuwe spandoeken maken. Enkele suggesties:
Roda JC: helpless, HARMless Dear opponents, we don't mean to HARM you Harm, please go back to your farm
/ignorequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik begin stilaan de neiging te krijgen om jou voor je bek te rammen met die debiele reacties van je in dit topic terwijl je verklaard tegenstander van roda bent. Flikker op en laat je gewoon niet meer zien
doe ik meestal wel maar na een frustrerende wedstrijd thuiskomen, even hier kijken en dan alweer dat geblaat. Als t nu een keertje is ok, maar niet constant en dat al een jaar lang.quote:
Maak je niet ongerust. Roda zal, dankzij RKC, niet rechtstreeks degraderen. Roda is een echte nacompetitiefighter.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:30 schreef Professional het volgende:
Zondag dus de zeer belangrijke wedstrijd tegen Willem II. Echt zo`n wedstrijd die ze kunnen winnen, maar ook met 1-0 kunt verliezen. En aangezien Roda de ploeg is om tegen te scoren voor spelers die lang droog staan verwacht ik dit nu ook weer.
wordt eerder tijd dat Meulens eens een kansje krijgt ipv vandamme die in die paar jaar nog geen knikker geraakt heeft.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
Ben benieuwd of Vandamme weer opgenomen wordt in de selectie. Had bij de beloftes toch 2 keer gescoord....
En iemand die een beetje aan de zijlijn blijft plakken en nog wel eens de achterlijn haalt, kunnen we nu wel gebruiken schat ik zo.
Zet ze er allebeide maar op zo ik zeggen!!quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
wordt eerder tijd dat Meulens eens een kansje krijgt ipv vandamme die in die paar jaar nog geen knikker geraakt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |