Ik vrees dat bovengenoemde clubs hetzelfde van Roda denken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:13 schreef Ixnay het volgende:
Volgende 3 wedstrijden: Heracles, ADO Den Haag en Willem II.
Daar moeten toch wel punten uit te halen zijn.
Ik hoop met je mee, al ben ik bang met een presterend RKC onderin dat nu langzamerhand puntjes pakt we eerder dit keer met de hakken in de sloot komen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:36 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik vrees dat bovengenoemde clubs hetzelfde van Roda denken.
Wees maar blij dat RKC zo dramatisch startte.
Ik gok op een weer- met-de-hakken-over-de-sloot-handhaving.
Klopt.quote:Op zondag 29 november 2009 02:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat heeft roda laten zien de hele wedstrijd? Slechts een paar kansjes? Nee het was niet veel soeps wat roda liet zien. Als heracles haar kansen beter had benut, dan was de uitslag nog groter geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
Wat is het lachen geblazen met Verbeek en de Jonge he. Samen met Foeke Booy doen ze mee in de elite van de meest norse en stuurse mensen in het betaalde voetbal. Tis Verbeek die doorgaans altijd een andere wedstrijd ziet.quote:Op zondag 29 november 2009 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Bovendien moet Roda JC Harm van Veldhoven op (permanente) vakantie sturen, die man is net zo gezellig als een gefrustreerde handelaar in hedgefondsen.
Was pas na 20 min hoorquote:Op zondag 29 november 2009 12:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
denk dat het langzaam toch echt eens tijd wordt en harm die stront uit ze ogen haalt en ziet dat castro ook geen ballen pakt dit seizoen, foei foei
voor de rest natuurlijk weer lekker dramatisch, als je na 15 seconden al op achterstand komt zegt dat alweer genoeg natuurlijk....
Sommige Rodafans in dit topic hebben ook een achterstand.quote:
Ik zou Harm ook verbaal hebben afgemaakt. Die gast moet echt een psychiater zoeken, er zijn ongetwijfeld nog meer redenen waarom die Belg er als een duf konijn bijloopt.quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef blonchi het volgende:
[..]
Sommige Rodafans in dit topic hebben ook een achterstand.
OT: Zelfs al deed van Veldhoven een foute analyse, dan vind ik nog dat Verbeek zich wat collegialer had kunnen opstellen. Deze persconferentie vertelt genoeg over de persoon Verbeek.
Je kunt het niet eens zijn, maar reageer dan in hemelsnaam normaal.
zowel verbeek als harm waren onzin uit het kramen, verbeek zelfs nog een stuk meer onzin. Beetje zielig en populair gedoe om dan zo te reagerenquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou Harm ook verbaal hebben afgemaakt. Die gast moet echt een psychiater zoeken, er zijn ongetwijfeld nog meer redenen waarom die Belg er als een duf konijn bijloopt.
En dan reageer ik als een neutrale supporter. De interviews van Harm vertonen parallellen met elkaar, hebben hetzelfde uitgangspunt: 'Ik is klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk'.![]()
Harmpje op non-actief stellen, salaris doorbetalen tot juni en zijn contract niet meer verlengen... Ik zie op dit moment liever Trost het roer overnemenquote:Op maandag 30 november 2009 11:31 schreef Professional het volgende:
Feit is wel dat Harm altijd beoordelingen heeft die echt nergens op slaan. Laat staan het beleid dat hij volgt. Met al die assistenten om hem heen, daarvan moet toch 1 iemand kunnen inzien dat waar ze mee bezig zijn gewoon echt niet goed is? Of hebben ze allemaal oogkleppen op?
Je kunt wel blijven rondlopen met een instelling van dat komt wel goed, maar het komt dus niet goed! Er zit geen stijgende lijn in en je mag hopen dat je eens in de 5 wedstrijden een wedstrijd wint. Wat een waardeloos gedoe, grote schoonmaak dat moet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |