SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef Powerkiwi het volgende:
Gaan jullie morgen om 13.40 stil zijn? Ivm twin towers. Ik niet. Ik heb zin om straks lekker te baggeren en ga dat ook doen, ik ga ook een tubgirl posten.
bluf van die tubgirl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Klaas Kuitenbrouwer waardeert dit topic
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef Powerkiwi het volgende:
Gaan jullie morgen om 13.40 stil zijn? Ivm twin towers. Ik niet. Ik heb zin om straks lekker te baggeren en ga dat ook doen, ik ga ook een tubgirl posten.
That's the spirit! Doen alsof je gaat baggeren en het dan toch niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:46 schreef hoebahoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wist niet dat jij zo geweldadig was?
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:49 schreef Lonker het volgende:
[..]
13.40... O god wat ben jij dom zeg
Ik ga met een stel gasten een goede oorlogsfilm kijken. Aanvangstijd 19:40 - 45quote:Op donderdag 10 september 2009 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]hoezo?
zal mij een worst wezen hoe laat.
ha-haquote:Op donderdag 10 september 2009 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga met een stel gasten een goede oorlogsfilm kijken. Aanvangstijd 19:40 - 45
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:57 schreef hoebahoeba het volgende:
Komt een man bij de bakker...
Man: 1 wit gesneden alstublieft.
Bakker: Was je erbij?
Man: Haha, daar trap ik niet meer in.
Bakker: Aardbin.
Bakker: Pwnd.
...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Klaas Kuitenbrouwer waardeert dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |