Hij redt het net op tijdquote:Op zondag 27 september 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
Wat een zuinige katholiek zeg die pastor
maar wel een gehaaid ventje.. hij drukt zijn zin wel doorquote:Op zondag 27 september 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
Wat een zuinige katholiek zeg die pastor
Dit scoort dus wèl, en ik denk dat de gemiddelde Nederlander dit ook wel leuk, ontspannend vermaak vindt.quote:Op zondag 27 september 2009 22:13 schreef marcodej het volgende:
Hij weet nu niet meer wat hij van gekkigheid moet doen. Dan maar wat haringen naar binnen werken...Sneu. Nu snap ik ineens waarom zn programma´s floppen.
Ik denk dat de magie van De Leeuw een beetje weg is. Jammer, MWDL en zn eerdere programma´s vond ik wel leuk.
Het is wij tegen de rest!quote:Op zondag 27 september 2009 22:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond het een leuke uitzendingMaar Paul zat wel op het randje, maargoed, dat kan zo'n Pastor verwachten wanneer hij in Pauls programma komt. Paul wil entertainen, dat zo is sie gewoon. En vanavond was hij gewoon op dreef
Dat wil hij altijd, zo is Paul en daarom kijken er veel mensen. Daar is hij ook bekend om geworden.quote:Op zondag 27 september 2009 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit scoort dus wèl, en ik denk dat de gemiddelde Nederlander dit ook wel leuk, ontspannend vermaak vindt.
Hij wil blijkbaar tv maken voor die doelgroep.
quote:Op zondag 27 september 2009 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wij tegen de rest!Ik heb dubbel gelegen
ging volgens mij om het neerleggen van dat beeld ?quote:Op zondag 27 september 2009 22:05 schreef marcodej het volgende:
Wat was nou eigenlijk het grapje waar De Leeuw zijn excuses voor maakte?
Nee dat vind ik weer niks Godeliekequote:Op zondag 27 september 2009 22:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind zo'n typetje als Godelieke nog steeds wel geinig, verder vind ik Paul al jaren vrij matig.
Ik ook hoor, maar neemt niet weg dat het tegenover die pastoor gewoon eigenlijk niet konquote:Op zondag 27 september 2009 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wij tegen de rest!Ik heb dubbel gelegen
quote:Op de leeftijd die zei had giegel je toch niet meer![]()
Maar die pastoor bleef ook maar doorpraten.. alsof tie in de kerk stond. Arie probeerde hem ook - tevergeefs - subtiel af te remmen, oa door te zeggen van: 'weet je hoe het met tv gaat? als paul aan het woord is, en daar de camera op staat, dan horen ze ons toch niet'.quote:Op maandag 28 september 2009 08:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar neemt niet weg dat het tegenover die pastoor gewoon eigenlijk niet kon. Vooral grappig dat die pastoor zo venijnig werd en het niet verwacht leek te hebben.
En waarom niet dan? Alleen omdat het een pastoor is? Paul gaat eigenlijk met iedereen zo om, hij valt iedereen in de rede en maakt ook iedereen belachelijk als het hem zo uitkomt. En alleen omdat het een pastoor is zou dat niet kunnen? Onzin.quote:Op maandag 28 september 2009 08:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar neemt niet weg dat het tegenover die pastoor gewoon eigenlijk niet kon.
Ik ookquote:Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Vond de linker dame wel erg leuk, hoewel ze er zo van de zijkant niet zo bijzonder uit ziet.
Nu vind ik niet per se dat Paul zelf mensen belachelijk maakt, meestal maken die mensen zichzelf al belachelijk met iets (om een voorbeeld te noemen: dikke vrouwen met een bloemetjeslegging aan bijvoorbeeld). Dan vraag je ook gewoon om een reactie. Paul zegt alleen maar wat een ieder ander ook al dacht.quote:Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En waarom niet dan? Alleen omdat het een pastoor is? Paul gaat eigenlijk met iedereen zo om, hij valt iedereen in de rede en maakt ook iedereen belachelijk als het hem zo uitkomt. En alleen omdat het een pastoor is zou dat niet kunnen? Onzin.
Sherlockquote:Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Volgens mij is het dit meisje (anders lijkt ze er erg veel op)
http://fotosessie.com/gallery2/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=276435
Ach.. naam googlen was niet zo heel ingewikkeldquote:
Die man kreeg na binnenkomst niet eens de kans om één zin af te maken. Nodig hem dan niet uit, of zoek er een die wel vlot en bondig kan vertellen (waarom was hij überhaupt uitgenodigd eigenlijk??).quote:Op maandag 28 september 2009 13:02 schreef Walter81 het volgende:
Die vent bleef ook maar gewoon doorgaan met z'n preek, wat bijna een zap-moment wou worden. Daar probeert Paul dan terecht iets aan te doen, om te voorkomen dat z'n kijkers verdwijnen.
Dit is 'r inderdaad. Maar ik vond haar er in de show leuker uitzien, met die blozende wangen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Volgens mij is het dit meisje (anders lijkt ze er erg veel op)
http://fotosessie.com/gallery2/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=276435
Maar dat kwam door de show. In die shoot is ze ook welquote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dit is 'r inderdaad. Maar ik vond haar er in de show leuker uitzien, met die blozende wangen.
Clowns? Ow die cliniclowns..quote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Rianne84 het volgende:
de clowns hebben we niet meer teruggezien
ben benieuwdquote:mika is in the house! Echt hele leuke jongen. Veel lol vandaag tijdens de repetities!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |