quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:11 schreef Horloge het volgende:
Wat een tetten heeft die vrouw zeg.
True. Het is trouwens nog erger: het is "Beautifull Hope". Loopt dat arme kind heel haar leven met een kutnaam die nog fout gespeld is ook.quote:
ik denk dat zij haar man vanavond wat uit te leggen heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij zegt niks, alleen hou eens op met zeuren.
tis gewoon een homoquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ik kan echt geen hekel aan Arie krijgen.
Weet niet hoe het met jullie is ?
Ik heb een grafhekel aan dat figuur. Met z'n zalvende stemquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:26 schreef tong80 het volgende:
Zeker niet, Arie is okee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ja die Adje was niks erg smakeloosquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:09 schreef Rianne84 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat huwelijksaanzoek thuis is gegaan
Adje vond ik echt té flauw... vorige week was ie leuker.
Meer. Vorige week zaterdag waren er 1.215.000 kijkers. Dit is zelfs inclusief uitgesteld kijken! De PSshow op zondag scoort altijd meer. Je kunt een zaterdag show niet met een zondag show vergelijken.quote:Op zondag 27 september 2009 17:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
Kijkcijfers: 1.221.000 (26-9-2009)
das weer minder dan vorige week
Kloptquote:Op zondag 27 september 2009 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De PSshow op zondag scoort altijd meer. Je kunt een zaterdag show niet met een zondag show vergelijken.
Ook zonder BzV scoorde "The Day After" praktisch altijd beter dan de reguliere uitzending, er is te veel concurentie op de zaterdagavondquote:Op zondag 27 september 2009 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kloptkomt ook wel dat BZV voor Lieve Paul PS zit..
Ja dat klopt wel maar ik denk niet aan RTL of SBS..maar het zijn wel concurentie dat weer wel..IK vond MWDL leuker en jij?quote:Op zondag 27 september 2009 18:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ook zonder BzV scoorde "The Day After" praktisch altijd beter dan de reguliere uitzending, er is te veel concurentie op de zaterdagavond
MWDL was leuker ja, had meer sfeer, maar met Lieve Paul komt het ook wel goed. Paul moet z'n draai nog vinden. Vind bijvoorbeeld de studio van Lieve Paul mooier dan de MWDL studio, maar de Lieve Paul studio moet alleen nog iets lichter worden en een vrolijkere uitstraling krijgen. In iedergeval wordt LP met de week leuker, en Paul gaat zich nu 100% richten op LP (zei die in RTL BLVD) dus het kan alleen nog maar beter worden. Ik blijf in ieder geval een vaste kijker of hij moet er ineens een talkshow van maken, dan haak ik ook afquote:Op zondag 27 september 2009 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar ik denk niet aan RTL of SBS..maar het zijn wel concurentie dat weer wel..IK vond MWDL leuker en jij?
Hij redt het net op tijdquote:Op zondag 27 september 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
Wat een zuinige katholiek zeg die pastor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |