Leuk ja leuk ok , maar vergelijk het eens met de kwaliteit van mooi weer de leeuwquote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef themauster het volgende:
Ik vond het vandaag echt leuk hopen dat hij volgende week net zo leuk is als vandaag dan blijf ik kijken
Mooi weer de leeuw moest ik in begin ook aan wennen ik was nog te veel gewend aan laat de leeuw toenquote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Leuk ja leuk ok , maar vergelijk het eens met de kwaliteit van mooi weer de leeuw
Of beter, omdat hij ziet dat hij beter zijn best moet doenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:25 schreef themauster het volgende:
als ik zijn blog zo lees op hyves is hij zelf ook niet tevreden hoe het publiek zit en gaan ze daar volgende week wat aan doen.
ook deze week kan de show wat minder wezen omdat hij vlak voor de uitzending kreeg te horen dat de Tafel van 5 is geschrapt
Ik geef het ook nog maar een kansquote:
Daar kon ie zich al weken op voorbereiden, dus das geen excuusquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:25 schreef themauster het volgende:
ook deze week kan de show wat minder wezen omdat hij vlak voor de uitzending kreeg te horen dat de Tafel van 5 is geschrapt
Ben ik niet met je eens. Stel, je doet eindexamen en staat erg slecht voor een aantal vakken... vervolgens maak je ook je eindexamen bar-slecht waardoor de kans 99% is dat je gaat zakken... als je dan uiteindelijk daadwerkelijk ook het bericht krijgt dat je gezakt bent... dan is dat echt wel een rot-gevoel hoor, ook al had je het zien aankomen...quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:11 schreef Piles het volgende:
Daar kon ie zich al weken op voorbereiden, dus das geen excuus
goed hequote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een serieusheid op de zaterdagavond
30 mascottes op een rolband veel te snel achter elkaar op laten komen zodat ze allemaal overelkaar heen donderen.... geniaalquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:50 schreef Droopie het volgende:
Hahaha..
Dit is toch erg vermakelijk op de zaterdagavond
inddquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Hahaha, al die vallende mascottes! Geweldig
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:15 schreef sunmoonstar het volgende:
Beetje flauwig dat journaal + weer
Kijk, die flauwigheid was juist nodigquote:
DITquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:14 schreef waxmask het volgende:
Deze week alweer wat beter, en chaotischer, en dat is Paul's sterkste punt. Adje als LUL op de Kamasutra is ook grappig. Helaas komt ie ook weer met Bob de Roy op de proppen. En daar heb ik altijd hetzelfde gevoel als bij Andre van Duijn, ik snap niet wat ik er vroeger leuk aan vond.
Dat is toch bijna een miljoen minder kijkers dan hij trok met Mooi weer de Leeuw.quote:Op zondag 20 september 2009 10:14 schreef borisz het volgende:
1.1mln kijkers. Nog wel de winnaar om 20.30.
Zojuist op internet gekeken. Jahoor beter dan vorige week.en die mascottes wat een chaotisch was 'tquote:
377.000 kijkers minder dan vorige weekquote:Op zondag 20 september 2009 10:14 schreef borisz het volgende:
1.1mln kijkers. Nog wel de winnaar om 20.30.
Ja.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Hahaha, al die vallende mascottes! Geweldig
Nu jij het zegt Bluezz, dat was een mooie opmerking van Paul..ik was alweer vergeten.quote:Wat ik wel erg leuk vond was zijn eigen opmerking over dat pauldeleeuwdieslechteprogramma's maakt t.a.v. het van de buis afgehaalde vrouwen-praatprogramma![]()
Schoenmaker blijf bij je leest, doet die opzich goed. Programma's maken kan die in ieder geval nietquote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel grappig dat hij telkens met een 'nieuw' format komt maar feitelijk is het al jaren hetzelfde programma natuurlijk
Geef mij maar MWDL..dit is veel minder leuk dan MWDLquote:Op maandag 21 september 2009 07:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
vond deel 2 tegen vallen ten opzichte van deel 1
De vorm is anders, ze zoeken nog. In het begin vond ik MWDL ook niet zo... en sommige afleveringen waren echt drama. Kijk over een maand of 2 eens of het al beter is, meestal is dat wel zo namelijkquote:Op maandag 21 september 2009 12:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Geef mij maar MWDL..dit is veel minder leuk dan MWDL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |