Dat is toch bijna een miljoen minder kijkers dan hij trok met Mooi weer de Leeuw.quote:Op zondag 20 september 2009 10:14 schreef borisz het volgende:
1.1mln kijkers. Nog wel de winnaar om 20.30.
Zojuist op internet gekeken. Jahoor beter dan vorige week.en die mascottes wat een chaotisch was 'tquote:
377.000 kijkers minder dan vorige weekquote:Op zondag 20 september 2009 10:14 schreef borisz het volgende:
1.1mln kijkers. Nog wel de winnaar om 20.30.
Ja.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Hahaha, al die vallende mascottes! Geweldig
Nu jij het zegt Bluezz, dat was een mooie opmerking van Paul..ik was alweer vergeten.quote:Wat ik wel erg leuk vond was zijn eigen opmerking over dat pauldeleeuwdieslechteprogramma's maakt t.a.v. het van de buis afgehaalde vrouwen-praatprogramma![]()
Schoenmaker blijf bij je leest, doet die opzich goed. Programma's maken kan die in ieder geval nietquote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel grappig dat hij telkens met een 'nieuw' format komt maar feitelijk is het al jaren hetzelfde programma natuurlijk
Geef mij maar MWDL..dit is veel minder leuk dan MWDLquote:Op maandag 21 september 2009 07:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
vond deel 2 tegen vallen ten opzichte van deel 1
De vorm is anders, ze zoeken nog. In het begin vond ik MWDL ook niet zo... en sommige afleveringen waren echt drama. Kijk over een maand of 2 eens of het al beter is, meestal is dat wel zo namelijkquote:Op maandag 21 september 2009 12:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Geef mij maar MWDL..dit is veel minder leuk dan MWDL
Mooie cap.quote:
neuj... Paul de leeuw die caps op zn twitter gooitquote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:45 schreef Nizno het volgende:
neuj... Paul de leeuw die caps op zn twitter gooit
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Jump het volgende:
Ik dacht een adoratie topic voor Paul
Dit is wachten op de Macarena.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |