jij had toch een seizoenskaart?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga er niet naartoe hoor, ik ga sowieso al bijna nooit. Normaal kijk ik hier thuis maar zondag ben ik hier niet meer.
Nee, nog nooit gehad ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij had toch een seizoenskaart?
Dat gevoel heb ik soms ook.. Alleen is het probleem altijd dat iedereen die aan komt kakken gedurende de dag met nieuwe problemen komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 06:28 schreef Metatron het volgende:
Mogguh.
Het was tot nu toe best een productieve ochtend. Patches uitgerold, kerneltjes gebakken... Tegen de tijd dat 'men' hier eens aan komt kakken ben ik al zowat klaar voor de dag.
* Alicey ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:39 schreef SingleCoil het volgende:
* SC doet het licht weer uit en gaat weer slapen
* SC vindt belgen kutbeesten
Hier binnen het bedrijf nog redelijk newbie, zit hier een half jaar ofzo, maar verder is ie 45 jaar ofzo.quote:
Ah, een oude newbie. Dat zijn de besten.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:57 schreef Millitia het volgende:
Hier binnen het bedrijf nog redelijk newbie, zit hier een half jaar ofzo, maar verder is ie 45 jaar ofzo.
quote:Goedemorgen btw
jij kunt het weten, je hebt er thuis ook eentjequote:Op woensdag 16 september 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, een oude newbie. Dat zijn de besten.
Het voordeel is dan weer wel dat er dan ook meer mensen rondlopen die in ieder geval het meest simpele geneuzel kunnen oplossen. Want ik ben natuurlijk bezig met de belangrijke voorbereidingen voor de volgende patch/migratie/upgrade. Of een complex probleem aan het anlyseren.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik soms ook.. Alleen is het probleem altijd dat iedereen die aan komt kakken gedurende de dag met nieuwe problemen komt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, een oude newbie. Dat zijn de besten.
[..]
Maar ik weet hem gewoon bezig te houden met leuke werkjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:55 schreef SingleCoil het volgende:
jij kunt het weten, je hebt er thuis ook eentje
Het nadeel is alleen dat die mensen ook echt alleen het meest simpele geneuzel kunnen oplossen, en niet heel veel meer dan dat..quote:Op woensdag 16 september 2009 10:03 schreef Metatron het volgende:
Het voordeel is dan weer wel dat er dan ook meer mensen rondlopen die in ieder geval het meest simpele geneuzel kunnen oplossen. Want ik ben natuurlijk bezig met de belangrijke voorbereidingen voor de volgende patch/migratie/upgrade. Of een complex probleem aan het anlyseren.
en vijlen.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:10 schreef SingleCoil het volgende:
A.niet, die zit dan haar nagels te lakken
Om maar wéér een kopje thee te halen in de hoop dat er een collegaatje staat met wie er nog wat te roddelen valt.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...terwijl ze verveeld in een modetijdschrift bladert...
En dat allemaal terwijl ik met vriendinnetjes zit te bellen.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef SingleCoil het volgende:
Zó dus!
Je nodigt jezelf bij deze uit om te komen eten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Alicey het volgende:
LHO, ben je donderdag tussen pak hem beet 17.30 en 19.30 thuis? Dan kan ik even je electra checken. Wel overigens handig als je me dan ook even je adres mailt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |